فاز اول ادغام توکن‌های FET، AGIX و OCEAN آغاز شد! کاربران باید چه‌کاری انجام دهند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم فچ.ای‌آی (Fetch AI) امروز از آغاز فاز ۱ ادغام مورد انتظار برای عرضه توکن ASI خبر داد. این فاز شامل تبدیل توکن‌های سینگولاریتی‌نت (SingularityNET) و اوشن پروتکل (Ocean Protocol) به توکن فچ.ای‌آی (FET) است.
این مرحله منجر به حذف توکن‌های سینگولاریتی‌نت و اوشن‌پروتکل از برخی صرافی‌ها شده و ممکن است به طور موقت بر موجودی کاربران تاثیر بگذارد. فچ ای‌آی بر همکاری نزدیک با تمامی طرف‌های درگیر، برای اطمینان از انتقال بدون مشکل کاربران تاکید کرده است.
با تکمیل فرآیند ادغام، موجودی کاربران به صورت توکن فچ.ای‌آی نمایش داده خواهد شد. فچ ای‌آی همچنین اعلام کرده که دارندگان توکن FET نیازی به اقدام فوری ندارند؛ زیرا فرآیند به طور خودکار انجام می‌شود. علی‌رغم این تغییرات، معاملات فچ.ای‌آی در صرافی‌های مشارکت‌کننده همچنان ادامه دارد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


فاز ۱ بر پذیرش صرافی‌ها و گردآورندگان داده تمرکز دارد تا از سازگاری آنها با توکن جدید اطمینان حاصل شود. تاکنون در این فاز، حدود ۱.۸ میلیون توکن سینگولاریتی‌نت به ۰.۷۷ میلیون توکن فچ.ای‌آی و ۰.۳۴ میلیون توکن اوشن پروتکل به ۰.۱۴ میلیون توکن فچ.ای‌آی تبدیل شده است.
فچ ای‌آی تأیید کرده که دارایی هولدرها و استیک‌کنندگان در شبکه اصلی، به طور خودکار در طول این ارتقا، به ASI تبدیل می‌شود که نقطه عطف مهمی در توسعه اکوسیستم بلاکچین فچ ای‌آی است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت فچ.ای‌آی با ۰.۷۲ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در محدوده ۱.۳۹ دلار قرار دارد. با وجود کاهش جزئی قیمت، حجم معاملات روزانه آن بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته و به ۱۴۵.۱۱ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده احتمال افزایش علاقه به نتیجه فرآیند ادغام هوش مصنوعی فوق هوشمند است.
در همین راستا، سود باز قراردادهای آتی فچ.ای‌آی نیز با ۴.۶۹ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۸.۱ میلیون دلار رسیده است.


منبع

کوین‌گیپ



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

انباشت نهنگ‌های پپه همزمان با افت بازار! قیمت PEPE به چه سمت خواهد رفت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس داده‌های بازار، قیمت میم‌کوین محبوب پپه (PEPE) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *