به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

عملیات ارزهای دیجیتال در کره جنوبی برگزار شد

به گزارش زوم ارز، مقامات دادستانی در شهر سئول، کره جنوبی، تحقیقاتی را درباره ادعاهایی که یک افسر پلیس سرآمد در ارتباط با پرونده‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال رشوه دریافت کرده است، آغاز کرده‌اند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

در تاریخ ۲۳ آگوست، واحد تحقیقات مشترک جرایم دارایی های مجازی دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول، تحت رهبری رئیس پارک گئون ووک، به‌عنوان بخشی از تحقیقاتش به ایستگاه پلیس گانگنام حمله کرد. این ماموریت با هدف انجام یک تحقیق مشترک انجام شد.

تحقیق با موضوع یک افسر پلیس به نام “الف” که متهم به دریافت وام پول و کالا در ازای خدمات مربوط به پرونده ارزهای دیجیتال در حین خدمت در این مرکز است، در ایستگاه پلیس گانگنام انجام شده است. بازرسان برای بررسی دقیقتر این اتهامات، مقادیری را از اداره تحقیقات کلانتری کشف و توقیف کردند.

مداخله دفتر دادستانی ناحیه جنوب سئول، که خارج از صلاحیت پلیس گانگنام قرار دارد، بر اهمیت جدی اتهامات علیه افسر الف تأکید می‌کند. تحقیقات در حال تمرکز بر روی بررسی این موضوع هستند که آیا افسر از موقعیت خود برای انجام اعمال نادرست و نفوذی بهره برده است و آیا این اقدامات به منظور کسب سود مالی انجام شده‌اند.

کره جنوبی همچنان یکی از کشورهای محبوب برای استفاده از ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود و صرافی‌های بزرگی مانند Upbit و Bithumb در این کشور فعالیت دارند.

منبع: en.bitcoinsistemi.com


بیشتر بخوانید

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

شبکه آلت کوین در حال تجربه مشکلات: Coinbase بیانیه ای می دهد

به گزارش زوم ارز، Coinbase، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، پس از اعمال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *