صرافی بیت یونیکس Bituix نسبت به ماه های گذشتش، بیشترین حجم معاملات را در ماه اکتبر ثبت کرد.

صرافی بیت یونیکس Bituix نسبت به ماه های گذشتش، بیشترین حجم معاملات را در ماه اکتبر ثبت کرد.

در تحولی چشمگیر، بیت یونیکس در ماه اکتبر به یک نقطه عطف تاریخی دست یافته است. این پلتفرم شاهد افزایش بی‌سابقه‌ای به میزان ۲۸۰.۶ درصد در حجم معاملات ماه به ماه در اکتبر بوده است که بالاترین ارقام ثبت شده از زمان تأسیس این صرافی را نشان می‌دهد.
این دستاورد بزرگ، موجی مثبت در جامعه ارزهای دیجیتال را ایجاد کرده و جایگاه صرافی بیت یونیکس را به عنوان یکی از بازیگران پیشرو در چشم‌انداز مبادلات دارایی دیجیتال محکم کرده است.

ثبت نام در پر حجم ترین صرافی بدون احراز هویت

در آپتوبر بیت یونیکس به اوج می‌رسد!

تنها در ماه اکتبر، این پلتفرم حجم معاملاتی شگفت‌انگیزی به ارزش ۲۵۹.۱ میلیون دلار را به ثبت رساند که نشان‌دهنده افزایش درصدی حیرت‌انگیز از ماه قبل است. این جهش، که به رشدی چشمگیر به میزان ۲۸۰.۶ درصد می‌رسد، گواهی بر تعهد ثابت بیت یونیکس به فراهم آوردن یک محیط معاملاتی پویا و محکم است.
در مقایسه، زمانی که این ارقام با اعداد ماه سپتامبر (۶۸.۱ میلیون دلار) و اوت (۷۹.۲ میلیون دلار) کنار هم قرار می‌گیرند، این اختلاف آشکار نمایان می‌شود. این اعداد با روندهای کلی صنعت هم‌خوانی دارند که در آن ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال، به جز بیت‌کوین و اتریوم، برای اولین بار از جولای ۲۰۲۳، از مرز ۳۵۵ میلیارد دلار عبور کرد.

آلت‌کوین‌ها از خواب بر می‌خیزند!

در ماه اکتبر، که در صنعت ارز دیجیتال به عنوان “اکتبر رو به رشد” شناخته می‌شود، بازار آلت‌کوین‌ها شاهد افزایش بی‌سابقه‌ای بود، به ویژه در نیمه دوم ماه. در حالی که بیت‌کوین و اتریوم همچنان توجه رسانه‌ها را به خود جلب می‌کردند، بازار آلت‌کوین‌ها در دو هفته آخر اکتبر ۳۵ میلیارد دلار جمع‌آوری کرد.
ارزش کل تجمعی بازار آلت‌کوین‌ها، به جز BTC و ETH، در ۱۵ اکتبر به ۳۲۰ میلیارد دلار رسید، که در ۲۹ اکتبر به ۳۵۵ میلیارد دلار افزایش یافت. در رالی بازار ۲۴ اکتبر، تا شش آلت‌کوین عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین داشتند.
بر اساس داده‌های بلاک‌چین، روندها نشان‌دهنده دور دیگری از سودها در نوامبر هستند، همانطور که توسط افزایش حجم ورودی‌های سرمایه در هفته‌های اخیر نشان داده شده است. کارشناسان بر این باورند که یک شکست بزرگ بالای ۳۶۵ میلیارد دلار ممکن است دروازه‌های سود را باز کند و بازار را به سمت نقطه عطف ۴۰۰ میلیارد دلاری سوق دهد.

رمزگشایی عوامل اصلی این طغیان!

پشت این جهش، چندین عامل کلیدی وجود دارد که به عملکرد قابل توجه توکن‌های ارزهای دیجیتال کمک کرده‌اند. تلاقی محرک‌های بازار، احساسات سرمایه‌گذاران و بهبودهای پلتفرم به طور مشترک راه را برای این دستاورد عظیم هموار کرده‌اند. شور و هیجان کلی در بازار ارز دیجیتال نیز بر حجم‌های معاملاتی در پلتفرم بیت یونیکس تأثیر گذاشته که اعداد بی‌سابقه‌ای را ثبت کرده است.

در آخرین هفته اکتبر، توکن‌های (MINA)، پپه کوین (PEPE)، و (INJ) به عنوان پرسود ترین توکن‌ها آن هم با فاصله زیادی خود را معرفی کردند. از آنجا که سرمایه‌گذاران به شدت به بلاکچین‌های لایه-۱، میم‌کوین‌ها، GameFi و مشتقات استیکینگ نقدینگی اتریوم در دو هفته آخر اکتبر علاقه نشان دادند، به نظر می‌رسد این روند در نیمه اول نوامبر ادامه خواهد داشت.
عملکرد بی‌سابقه بیت یونیکس در اکتبر، گواهی بر انجام تعهدات این پلتفرم است. در حالی که بازار کلی ارز دیجیتال خود را برای سودهای احتمالی در نوامبر آماده می‌کند، زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاران است تا ریسک خود را پیش از رویدادهای بزرگ سال آینده، از جمله رویداد هاوینگ بیت‌کوین در آوریل، آغاز کنند.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

در طی حرکت بازار لایت کوین حدود 1.4 میلیون دلار کسب می‌کند، اما چگونه توانست؟

به گزارش زوم ارز، Litecoin (LTC) برای سودهای میان مدت بر اساس جریان نقدی مثبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *