شش نکته کلیدی و مهم که باید در این هفته در بازار ارزهای دیجیتال به دقت رصد شود

هفته شلوغ اما کوتاه دیگری در تقویم اقتصادی ایالات متحده در پیش است. از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال نشانه‌هایی از بهبود روند نزولی خود نشان داده است، سوال اصلی اینجاست آیا می‌تواند این شرایط را حفظ کند و به مسیر خود ادامه دهد؟

بازار کریپتو در آخر هفته گذشته (هفته میلادی) با افزایش ارزش بازار حدود 4 درصد، شروع به بهبود کرد که عمدتاً توسط بیت کوین رهبری می‌شد. این دارایی توانست در صبح دوشنبه در جریان معاملات آسیایی سطح 63,000 دلار را پس بگیرد.

تقویم اقتصادی این هفته کوتاه گزارش‌های مهم زیادی ندارد؛ اما همچنان می‌تواند مسیر بهبود اقتصادی در ایالات متحده را روشن کند. علاوه بر این، داده‌های مشاغل ایالات متحده ممکن است بر احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در اواخر سال جاری تأثیر بگذارد و سیگنالی مثبت برای دارایی‌های ریسکی همچون سهام و رمزارزها صادر کند.

تقویم اقتصادی 1-5 جولای

دوشنبه، شاهد انتشار ISM Manufacturing PMI (شاخص مدیران خرید) در ژوئن خواهیم بود. این گزارش شرایط کسب‌وکار در بخش تولید را نشان می‌دهد – که شاخصی از شرایط اقتصادی گسترده‌تر است و برای ارزیابی وضعیت اقتصاد و پیش‌بینی روندها استفاده می‌شود.

گزارش مشابهی از ISM Services PMI در روز چهارشنبه منتشر می‌شود و شرایط صنعت خدمات ایالات متحده را که بیش از 70 درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می‌دهد، برجسته می‌کند.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در کنفرانس بانک مرکزی اروپا در روز سه‌شنبه، صحبت خواهد کرد و پس از آن صورتجلسه نشست ژوئن فدرال رزرو در روز چهارشنبه منتشر خواهد شد. اینها می‌توانند بینشی در مورد اینکه بانک مرکزی چگونه به تورم، نرخ بهره و اقتصاد نگاه می‌کنند، ارائه دهد.

اطلاعات بیکاری روز جمعه منتشر خواهد شد و این گزارش‌ها به دقت توسط فدرال رزرو برای سنجش سلامت کلی اقتصاد نظارت خواهد شد.

سیاست‌گذاران بانک مرکزی گفته‌اند که با بهبود تورم، نظارت دقیق بر داده‌های مشاغل مهم است. افزایش غیرمنتظره بیکاری می‌تواند فدرال رزرو را وادار کند تا با شدت بیشتری برای کاهش نرخ بهره حرکت کند که اولین مورد در سپتامبر پیش‌بینی می‌شود.

با این حال، بر اساس Kobeissi Letter، ادعاهای بیکاری همچنان در حال افزایش است.

تاثیر بر بازار ارزهای دیجیتال

در صورت مثبت‌بودن آمارهای اقتصادی از ایالات متحده، انتظار می‌رود که بازار کریپتو به آرامی به روند بهبود خود ادامه دهد. ارزش بازار از پایان فوریه در محدوده‌ای رنج بوده و در حدود 2.5 تریلیون دلار در نوسان است. با این حال، در طول افت هفته گذشته به کف خود برخورد کرد.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته 3 درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مقاله به 63,100 دلار رسیده که بالاترین سطح آن در یک هفته گذشته است. قیمت اتریوم نیز به میزان مشابهی افزایش یافته و پیش از اعلامیه‌های مهم در مورد راه‌اندازی ETFهای اسپات در این هفته، به 3,481 دلار رسیده است.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

کد ۲۰۰ هزار سکه‌ای مأموریت سینما تپ سواپ – ویدیو اول تا چهارم

بعد از همستر کامبت (Hamster Kombat)، قطعاً تپ سواپ (TapSwap) بزرگترین جامعه کاربران را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *