شایعات در مورد حذف شیبا از بازار بایننس چقدر صحت دارد؟

در چند روز گذشته، لوسی، مدیر بازاریابی شیبا (SHIB)، در ایکس (توییتر سابق) حضور یافت تا شایعات یا تصورات اشتباه اخیر مبنی بر حذف شیبا (SHIB) از لیست بایننس را روشن کند. این اتفاق یک روز پس از انتشار اطلاعیه بایننس در مورد قصد خود برای حذف هفت جفت معاملاتی از بازارهای معاملاتی، رخ داد.

این رویداد که برای 28 ژوئن 2024 برنامه‌ریزی شده بود، شامل هفت جفت معاملاتی است که جفت SHIB/TUSD نیز در آن قرار داشت. این لیست همچنین شامل LINK/TUSD، MEME/ETH، BLUR/FDUSD، METIS/FDUSD، NFP/BNB و OSMO/BTC بود.

با این حال، در مورد شیبا، روند حذف SHIB/TUSD از لیست معاملات احتمالاً ناشی از بررسی‌های قانونی در مورد استیبل کوین TUSD است. اقدام بایننس روی هیچ جفت دیگری از شیبا در این پلتفرم تأثیر نمی‌گذارد.

در حال حاضر، جفت‌های معاملاتی SHIB برای مشتریان بایننس شامل SHIB/FDUSD، SHIB/EUR و SHIB/DOGE هستند، در حالی که محبوب‌ترین انتخاب همچنان SHIB/USDT است. برای مقایسه، جفت‌ معاملاتی SHIB/USDT در حجم معاملات روزانه به 2.15 تریلیون SHIB رسیده است.

کاهش قیمت‌ها در بازار کریپتو در ژوئن 2024 به شیبا هم رحم نکرد و این کوین محبوب در 30 روز گذشته افتی 36 درصدی را تجربه کرد.

با این حال، آینده این میم کوین به شدت به تحولات در لایه 2 شیباریوم بستگی دارد. علاوه بر گسترش شبکه لایه 2، شیبا در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بلاک چین لایه 3 در اواخر سال جاری است. به همین منظور، تیم اجرایی 12 میلیون دلار برای زنجیره لایه 3 مبتنی بر رمزگذاری کامل هممورفیک (FHE) جمع‌آوری کرده است.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

کد ۲۰۰ هزار سکه‌ای مأموریت سینما تپ سواپ – ویدیو اول تا چهارم

بعد از همستر کامبت (Hamster Kombat)، قطعاً تپ سواپ (TapSwap) بزرگترین جامعه کاربران را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *