سکوت تپ سواپ و عصبانیت کاربران؛ ماجرا چیست؟

توسعه‌دهندگان تپ سواپ قبلاً اعلام کرده بودند که در ۱ جولای (۱۱ تیر) توکن خود را راه‌اندازی می‌کنند اما تاکنون، هیچ خبری درباره این مسئله منتشر نکرده‌اند.

خلاصه خبر

  • تپ سواپ قرار بود توکن خود را امروز ۱ جولای (۱۱ تیر) راه‌اندازی کند.
  • هنوز هیچ خبری درباره این مسئله منتشر نشده‌ است.

توسعه‌دهندگان تپ سواپ در ابتدا اعلام کرده بودند که در ماه خرداد توکن خود را راه‌اندازی می‌کنند. با این حال آن‌ها پس از مدتی ادعا کردند که برای عادلانه‌تر کردن بازی و حذف کاربران متخلف راه‌اندازی توکن خود را به ۱ جولای (۱۱ تیر) به تعویق می‌اندازند.

توجه داشته باشید که راه‌اندازی توکن با لیست شدن توکن فرق دارد. منظور از راه‌اندازی توکن (یا TGE) زمانی است که یک توکن در یک شبکه بلاک چینی صادر می‌شود. با این حال لیست شدن‌ به این معنی است که یک صرافی تصمیم بگیرد از خرید و فروش و معاملات یک توکن پشتیبانی کند.

توکن تپ سواپ قرار بود در ۱ جولای (۱۱ تیر) راه‌اندازی شود و هیچ اطلاعات موثق و تاییدشده‌ای درباره لیست شدن‌ آن منتشر نشده بود. با این حال امروز ۱ جولای (۱۱ تیر) تا زمان نگارش این متن هیچ خبری درباره راه‌اندازی توکن تپ سواپ منتشر نشده است.

همین مسئله کاربران زیادی را عصبی و نگران کرده است. بسیاری از کاربران اخیراً از عدم شفافیت بازی‌های تلگرامی شکایت کرده‌اند. این مسئله مختص تپ سواپ نبوده‌ و برای مثال کاربران بازی همستر کامبت هم چنین احساسی دارند. آن‌ها خاطرنشان کرده‌اند که همستر کامبت با فشار اجتماعی و کارت‌های کمبو مدام در حال افزایش کاربران خود است و اطلاعات دقیقی درباره نحوه توزیع یا حتی راه‌اندازی و لیست شدن‌ توکنش منتشر نکرده است.

شایان ذکر است که آخرین اطلاعیه‌های تپ‌ سواپ به تسک‌های جدید و راه‌اندازی کانال یوتیوبی آن اختصاص داده‌ شده‌ و مطلبی درباره توکن آن منتشر نشده است. در هر صورت این بازی‌ها با الهام از نات کوین راه‌اندازی شده‌اند اما در حال حاضر، بسیاری از کاربران اعتبار آن‌ها را زیر سوال برده‌اند.

آن‌ها به طور کلی باور دارند که تپ سواپ در صورت راه‌اندازی یا عدم راه‌اندازی توکن خود باید اطلاعیه کاملی را برای کاربرانش منتشر می‌کرد.



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

کد مورس همستر کامبت امروز ۱۳ تیر + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد مورس همستر ۱۳ تیر کد مورس یا رمز امروز ۱۳ تیر همستر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *