به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

سرمایه‌گذاری بایننس لبز در بازی کتیزن |تمجید دورف از Catizen

بایننس لبز، بازوی سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهنده صرافی بایننس، به تازگی در یک دور سرمایه‌گذاری به رهبری شرکت «پلوتو استودیو» (Pluto Studio) شرکت کرده است. پلوتو استودیو، پلتفرم نشر بازی‌های GameFi است که با معرفی پروژه پرچمدار خود یعنی بازی کتیزن تلگرام، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. همزمان با سرمایه‌گذاری بایننس لبز در بازی کتیزن، پاول دورف مالک تلگرام نیز از ربات بازی کتیزن تعریف کرده که این اتفاقات کاربران این بازی را به ایردراپ ارزشمند آن امیدوار کرده است.

 

سرمایه‌گذاری بایننس لبز در بازی کتیزن

بازی کتیزن که در مارچ 2024 به بازار عرضه شد، یک ربات بازی‌ مبتنی بر تلگرام است که به طور کامل تلگرام را با بلاک‌چین TON یکپارچه می‌کند. این بازی با بهره‌گیری از پایگاه کاربری وسیع تلگرام، به دنبال آن است که وب3 را از طریق بازی‌های تعاملی و گزینه‌های پرداخت موبایلی به مخاطبان بیشتری معرفی کند و در این راه نیز موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

 

در مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی، کتیزن موفق شده است تا جامعه‌ای با حدود ۲۵ میلیون بازیکن، حدود ۱.۵ میلیون بازیکن زنجیره‌ای و بیش از ۵۰۰ هزار کاربر پرداخت‌کننده در سطح جهانی جذب کند. این بازی همچنین در اکوسیستم بلاک‌چین TON برتری یافته و در سه فصل متوالی برنامه مشوق Open League، که توسط بنیاد TON برای کاربران، تیم‌ها و تریدرهای TON برگزار می‌شود، مقام اول را کسب کرده است.

 

کتیزن در دنیای دیجیتال ‘Meowverse’ قرار دارد و بازیکنان را به دنیای موضوعی گربه‌ای می‌برد که در آن گربه‌های دیجیتال به عنوان مجوزهای دسترسی به Launchpool عمل می‌کنند. بازیکنان از طریق مدل منحصر به فرد «بازی کن و ایردراپ بگیر» (Play-to-Airdrop) برای کسب درآمد از ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند و می‌توانند با ترکیب گربه‌های خود، در جدول امتیازات بالا رفته و بازدهی بالاتری کسب کنند.

 

یی هی، هم‌بنیان‌گذار بایننس و رئیس بایننس لبز، گفت: «بایننس لبز همیشه از حمایت پروژه‌هایی مانند پلوتو استودیو که پتانسیل جذب میلیاردها کاربر به وب3 را دارند، هیجان‌زده است. ما منتظر پشتیبانی از سازندگان آینده‌نگر دیگری هستیم که به دنبال ایجاد محصولاتی برای پذیرش گسترده هستند.»

 

ریکا ونگ، هم‌بنیان‌گذار پلوتو استودیو، اظهار داشت: «ما از دریافت سرمایه از یک پیشتاز صنعت مانند بایننس لبز بسیار هیجان‌زده هستیم. سرمایه‌گذاری بایننس لبز در بازی کتیزن تاییدکننده دیدگاه ما است و اعتماد ما را به توانایی‌امان برای ساخت زیرساخت‌های لازم برای هدایت موج بعدی سرگرمی وب3 تقویت می‌کند. با سرمایه‌گذاری بایننس لبز در بازی کتیزن، ما آماده‌ایم تا کتیزن را به ارتفاعات جدیدی ببریم و راه‌حل‌های نوآورانه‌تری به اکوسیستم‌های تلگرام و TON ارائه دهیم.»

 

 

حمایت پاول دورف از بازی کتیزن

بازی جذاب کتیزن به همراه جامعه فعال آن دلیل اصلی سرمایه‌گذاری بایننس لبز در بازی کتیزن است و پیش از بایننس لبز نیز سرمایه‌گذاران بزرگی بر روی پتانسیل‌های این بازی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. پاول دورف، بنیان‌گذار تلگرام، در کانال تلگرامی خود با انتشار این پیام که «علیرغم این واقعیت که من به وضوح یک سگ دوست هستم، تلگرام میزبان بزرگترین انجمن گربه دوست در جهان – Catizen است.‌» هم از بازی کتیزن و هم از بازی DOGS تلگرام پشتیبانی و حمایت کرد.

 

این بازی کوچک که اکنون بیش از ۲۶ میلیون بازیکن دارد، توانسته ۱۶ میلیون دلار از خریدهای درون‌برنامه‌ای درآمد کسب کند و ۱ درصد از آن را به نجات گربه‌های بی‌سرپرست اهدا کند. کتیزن میلیون‌ها نفر را با بلاک‌چین آشنا کرده است، زیرا از قراردادهای هوشمند مبتنی بر TON برای جوایز درون‌برنامه‌ای خود استفاده می‌کند.

 

تیم توسعه‌دهنده کتیزن ابزارهایی را برای دیگر توسعه‌دهندگان بازی های کلیکی تلگرام ساخته است تا به آسانی بازی‌های خود را بر روی تلگرام و TON راه‌اندازی کنند. با این سرمایه‌گذاری بایننس لبز در بازی کتیزن، پلوتو استودیو قصد دارد تا رشد پلتفرم خود را از طریق پشتیبانی از توسعه اپلیکیشن‌های کوچک کتیزن و ساخت موتور بازی، که ورود توسعه‌دهندگان بیشتری به اکوسیستم کتیزن را تسهیل می‌کند، تسریع بخشد.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

انتشار وایت پیپر همستر کامبت

بعد از مدت‌ها نسخه به روز وایت پیپر همستر کامبت منتشر شد و اطلاعات جدیدتری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *