به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

رویترز: SEC تاییدیه مقدماتی سه ETF اسپات اتریوم را صادر کرده است

رویترز اعلام کرده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، به ۳ شرکت تاییدیه مقدماتی ETFهای اسپات اتریوم را اعطا کرده است.

خلاصه خبر

  • به نظر می‌رسد SEC به شرکت‌های بلک راک، فرنکلین تمپلتون و ون‌اک تاییدیه مقدماتی راه‌اندازی ETF اتریوم را اعطا کرده است.
  • ETFهای اسپات اتریوم در صورت تایید، در بورس نزدک، نیویورک و CBOE لیست خواهند شد.

به گزارش کوین تلگراف، گزارش رویترز در ۱۵ جولای (۲۵ تیر) نشان می‌دهد که SEC به سه شرکت تاییدیه نهایی ETFهای اسپات اتریوم

BTC:


را اعطا کرده است. البته این شرکت‌ها باید اسنادِ نهایی خود را تا پایان هفته ثبت کنند. به نظر می‌رسد این شرکت‌ها بلک راک (BlackRock)، فرنکلین تمپلتون (Franklin Templeton) و ون‌اک (VanEck) هستند.

یکی از منابع رویترز تاکید کرد که مثل ETFهای اسپات بیت کوین، SEC قصد دارد تمام هشت ETF اسپات اتریوم‌ را به طور همزمان تایید کند. علاوه بر این به نظر می‌رسد SEC به شرکت‌هایی که آماده راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم هستند، دستورالعمل‌های نهایی را ارائه کرده است.

تاییدیه مقدماتی ETF اسپات اتریوم

شرکت‌های فیدلیتی (Fidelity)، آرک اینوست (Ark Invest) و ۲۱شیرز (21Shares)، گری اسکیل (Grayscale)، بیت‌وایز (Bitwise)، اینوسکو (Invesco) و گلکسی (Galaxy) هم در تلاش هستند تا ETFهای اسپات اتریوم خود را در هفته آینده راه‌اندازی کنند.

به گفته اریک بالچوناس (Eric Balcunhas)، تحلیلگر بلومبرگ، SEC به شرکت‌ها دستور داده آخرین پرونده S-1 خود را تا ۱۶ جولای (۲۶ تیر) ارسال کنند. وی خاطرنشان کرد تمام متقاضیان باید کارمزدهای مرتبط با ETF اتریوم خود را در این پرونده قید کنند.

بالچوناس حالا باور دارد که SEC دوشنبه هفته بعد اسناد S-1 را تایید می‌کند و ETFهای اسپات اتریوم از سه‌شنبه ۲۳ جولای (۲ مرداد) کار خود را آغاز می‌کنند. شایان ذکر است که SEC اولین بازخوردهای خود در مورد پرونده‌های S-1 را در اواخر ژوئن (تیر ماه) و تقریباً ۵ هفته بعد از تایید اسناد 19b-4 ارائه کرد.

گزارش رویترز با اظهارنظرهای اخیر کاترین داولینگ (Katherine Dowling)، مدیر ارشد اجرایی شرکت بیت‌وایز، مطابقت دارد. داولینگ اعلام کرده بود که در اصلاحیه‌ پرونده‌های S-1 مشکلات کم‌تری بین شرکت‌ها و SEC وجود داشته‌ است.

مت هوگان (Matt Hougan)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری بیت‌وایز، هم اعلام کرده که ETFهای اسپات اتریوم در ۱۸ ماه ابتدایی خود ۱۵ میلیارد دلار سرمایه جذب می‌کنند. شایان ذکر است که ETFهای اسپات بیت کوین در ۶ ماه گذشته توانسته‌اند تقریباً همین مقدار سرمایه را به خود جذب کنند.

در هر صورت ETFهای اسپات اتریوم قرار است در بورس نزدک، بورس اوراق بهادار نیویورک و بورس CBOE لیست شوند. گفتنی است که قیمت اتریوم در حال حاضر در محدوده ۳٬۴۰۰ دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱.۵ درصد رشد کرده است.



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

چانگ پنگ ژائو (CZ) احتمالاً برای همیشه از مدیریت صرافی بایننس منع می‌شود

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل سابق صرافی بایننس، که انتظار می‌رود در چند هفته آینده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *