روندهای تاریخی قیمت از روند صعودی بیت کوین در جولای حکایت می‌کنند

بیت کوین ممکن است در ماه جولای، پس از عملکرد ضعیف در ماه ژوئن که منجر به سقوط تقریباً 7 درصدی قیمت شد، شاهد یک بازگشت قوی باشد.

داده‌ها نشان می‌دهند که در سال‌های گذشته، هر زمان که ماه ژوئن با روند نزولی به پایان می‌رسد، ماه بعد شاهد بازگشتی باشکوه بودیم و بیت کوین به طور میانگین ۷.۴۲ درصد از نظر تاریخی افزایش یافته است.

به طور کلی، بیت کوین حداقل سود ماهانه 8 درصدی را برای هفت دوره از یازده دوره معاملاتی اخیر جولای ثبت کرده است.

تحلیلگری به نام موراد نیز این موضوع را در توییتی اعلام و به بازگشت تاریخی قیمت که از ماه جولای شروع می‌شود، اشاره کرد. او خاطرنشان کرد که بیت کوین در شش سال متوالی گذشته، در چند هفته اول هر ماه جولای حداقل 28 درصد سود را ثبت کرده است.

با این حال، چندین تحلیلگر پیش‌بینی می‌کنند که ماه جولای می‌تواند ماهی سخت‌تر از حد معمول باشد و به فروش قابل‌توجه بیت کوین از سوی دولت آلمان و بازپرداخت‌های آتی Mt. Gox اشاره می‌کنند که می‌تواند بر قیمت بیت‌کوین فشار نزولی بیاورد.

انتظار می‌رود این بازپرداخت‌ها از هفته اول ماه جاری شروع شود و در حدود 8.5 میلیارد دلار بیت کوین به طلبکاران برگردانده شود.

با این حال، بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که تأثیر این بازپرداخت‌ها ممکن است آن‌طور که بسیاری از سرمایه‌گذاران انتظار دارند، وخیم نباشد، زیرا تنها 4 میلیارد دلار از این مبلغ به بازار بیت کوین می‌رسد.

جاناتان دی وت، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در شرکت تجارت دارایی دیجیتال ZeroCap هفته گذشته به کوین تلگراف گفت که بیت کوین علی‌رغم سیگنال‌های نزولی، به خوبی در کف متوسط 60 هزار دلاری خود معامله شده است.

او گفت که انتظار دارد این دارایی در حدود این سطح باقی بماند، اما اشاره کرد که ممکن است در هفته‌های آینده به سطح «حمایت کلیدی» خود در حدود 57,000 دلار سقوط کند زیرا بازپرداخت‌های Mt. Gox به بازار وارد می‌شود.

از نظر تاریخی، بهترین عملکرد ماهانه بیت کوین در نوامبر به دست می‌آید و میانگین افزایش ماهانه 46.81 درصدی از سال 2013 را نشان می‌دهد.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

بایننس سیاست‌های خود را برای شهروندان ترکیه و امارات تغییر خواهد داد

بایننس تغییرات قابل توجهی را برای خدمات خود در ترکیه اعلام کرده است. به گفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *