به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

رشد سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال علی‌رغم افزایش نوسانات!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ماه‌های اخیر، بازار ارز دیجیتال نوسانات چشمگیری را تجربه کرده است. علی‌رغم این نوسانات، همچنان سرمایه‌گذاران بیشتری در حال ورود به بازار هستند و سرمایه‌گذاران قدیمی نیز حجم سرمایه‌گذاری خود را افزایش داده‌اند.

داده‌های اخیر کوین‌شیر (Coinshare) نشان می‌دهد که بازار کریپتو طی هفته گذشته، جریان خالص ورودی ۱.۴ میلیارد دلاری را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، جریان ورود سرمایه به بازار کریپتو طی سال گذشته به رکورد ۱۷.۸ میلیارد دلار افزایش یافته است. همچنین، افزایش جریان ورودی از ابتدای سال تا کنون، از رکورد ۱۰.۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ فراتر رفته است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این افزایش از رشد سرمایه‌گذاری‌های سازمانی در ارزهای دیجیتال از طریق صندوق‌های ETF اسپات سرچشمه می‌گیرد.

در این میان، بیت کوین (BTC) بالاترین جریان ورود سرمایه هفتگی را با ۱.۳۵ میلیارد دلار به ثبت رسانده است که ناشی از رشد سرمایه‌گذاری‌های سازمانی در صندوق‌های ETF اسپات این ارز دیجیتال بوده است.

در همین راستا، حجم معاملات صندوق IBIT شرکت بلک‌راک (BlackRock) پس از هفت روز ورود سرمایه خالص متوالی (۱۱۷.۲۵ میلیون دلار)، به ۱.۲ میلیارد دلار رسید.

به همین ترتیب، صندوق ETF بیت کوین شرکت آرک اینوست (ARK Invests) نیز جریان ورود سرمایه ۱۱۷.۱۹ میلیون دلاری و حجم معاملات ۹۸.۸ میلیون دلاری را تجربه کرد.

صندوق ETF بیت کوین دیگر شرکت‌های بزرگ مانند فیدلیتی (Fidelity) و بیت‌وایز (Bitwise) نیز به ترتیب ورودی ۱۵.۲۴ میلیون و ۷.۹۳ میلیون دلاری را ثبت کردند.

علی‌رغم تداوم تسلط بیت کوین، آلت‌کوین‌هایی مانند اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) نیز رشد سرمایه‌گذاری را تجربه کرده‌اند. در آستانه راه‌اندازی صندوق‌های ETF اسپات اتریوم، طی هفته گذشته ۷۲ میلیون دلار روی این آلتکوین سرمایه‌گذاری شده است.

به همین ترتیب، سولانا شاهد افزایش ۴.۴ میلیون دلاری ورود سرمایه بود که پس از ماه‌ها کاهش، رکورد بالایی محسوب می‌شود. این روند نشان می‌دهد که با وجود افزایش نوسانات بازار، علاقه سرمایه‌گذاران به ارزهای دیجیتال به طور مداوم در حال افزایش است.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تاریخ لیست شدن و ایردراپ راکی ربیت اعلام شد!

راکی ربیت (Rocky Rabbit)، بازی کلیکی مبتنی بر تلگرام، رسماً راه‌اندازی و ایردراپ توکن خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *