به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

رشد بیت کوین تا محدوده ۶۶٬۰۰۰ دلار؛ فشار فروش Mt.Gox چه می‌شود؟

قیمت بیت کوین برای اولین بار از اوایل ماه ژوئن (خرداد) به بالای ۶۵٬۰۰۰ دلار رسید. این در حالی است که داده‌های موجود نشان می‌دهد صرافی Mt.Gox تمام ذخایر بیت کوین خود را جابه‌جا کرده و احتمالاً توزیعش را هم به زودی آغاز می‌کند.

فهرست عناوین

خلاصه خبر

  • مدیرعامل کریپتو کوانت معتقد است توزیع بدهی‌های صرافی Mt.Gox نمی‌تواند رالی بیت‌ کوین را متوقف کند.
  • برخی از تحلیلگران معتقدند فشار فروش طلبکاران این صرافی مثل فشار فروش دولت آلمان نیست و واکنش قیمت بیت کوین به این موضوع متفاوت خواهد بود.

به گزارش کوین دسک، قیمت بیت کوین

BTC:


در روز قبل و بعد از انتشار خبر مربوط به صرافی مت گاکس تا محدوده ۶۳٬۰۰۰ دلار کاهش یافت و گمانه‌زنی‌های مربوط به توزیع بیت کوین‌های آن اوج گرفت. با این حال مدیرعامل کریپتو کوانت معتقد است بازپرداخت این بدهی‌ها باعث متوقف شدن رالی بازار نمی‌شود.

رالی بازار ارز دیجیتال در روز گذشته تنها به بیت کوین ختم نمی‌شود. در این مدت بهترین عملکرد متعلق به ریپل (XRP) بوده است. قیمت ریپل

XRP:


روز سه‌شنبه ۹ درصد افزایش یافت و رشد هفتگی خود را به ۳۵ درصد رساند.

شرکت سنتیمنت هم (Santiment) خاطرنشان کرد که نهنگ‌ها نیز از رالی ریپل حمایت کرده و در این مدت به انباشت آن ادامه دادند. کاتالیزور دیگر این رالی صعودی رپل، بازارهای مشتقات CME و CF است که از راه‌اندازی شاخص‌ها و نرخ‌های پایه برای ریپل خبر داده‌اند. برد گارلینگ‌هاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل شرکت ریپل، خاطرنشان کرد که این ابزارها می‌توانند پذیرش سازمانی ریپل را بهبود ببخشند.

خرید ریپل توسط نهنگ‌ها

فشار فروش صرافی Mt.Gox «بیش از اندازه» برآورد شده است

پس از پشت سر گذاشتن فشار فروش دولت آلمان، سرمایه‌گذاران در حال بررسی این موضوع هستند که توزیع ۹ میلیارد BTC صرافی Mt.Gox بین طلبکاران آن، چه تاثیری روی بازار می‌گذارد. کسانی که این ۹ میلیارد دلار بیت کوین را دریافت می‌کنند، حدود ۱۰ سال است که به دارایی خود دسترسی نداشته‌اند.

کی یونگ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت کریپتو کوانت، معتقد است ترس از فشار فروش صرافی مذکور «بیش از اندازه» برآورد شده‌ است. در نتیجه به نظر او این اتفاق نمی‌تواند رالی بازار و بیت کوین را متوقف کند. او در توییتر خاطر نشان کرد:

من معتقدم توزیع این بیت کوین‌ها حرکت صعودی بازار را متوقف نخواهد کرد زیرا به نظر می‌رسد این افراد به احساسات موجود در بازار واکنش نشان می‌دهند. طلبکاران صرافی Mt.Gox برخلاف دولت آلمان مجبور به فروش دارایی‌های خود نیستند؛ در نتیجه نمی‌توان ادعا کرد که تمام آن‌ها ذخایرشان را می‌فروشند.

کی یونگ جو خاطرنشان کرد که طبق گفته‌های الکس کروگر (Alex Krüger)، تحلیلگر مشهور بازار کریپتو، اگر طلبکاران این صرافی دارایی‌های خود را به فروش بگذارند؛ قیمت بیت کوین در بدترین حالت ۱۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

سایت کوین‌ متریکس (Coinmetrics) نیز اعلام کرد که اگر فروش این بیت‌ کوین‌ها به صورت منظم و هفتگی انجام شود، حجم معاملات و عمق فعلی بازار بیت کوین باعث می‌شود که بتواند فشار فروش آن‌ها را جذب کند. تحلیلگران این سایت در گزارش خود اعلام کردند:

توزیع هفتگی ۶۵٬۰۰۰ بیت کوین (معادل ۱.۹۵ میلیارد دلار) با فرض اینکه فروش آن‌ها به صورت پیوسته و در چند صرافی انجام شود، به صورت بالقوه می‌تواند توسط بازار جذب شده و اختلال جدی ایجاد نکند. این یافته‌ها از روی عمق بازار بیت کوین به دست آمده و می‌تواند نگرانی‌های مربوط به کمبود نقدینگی در آینده نزدیک را برطرف کند.



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

چانگ پنگ ژائو (CZ) احتمالاً برای همیشه از مدیریت صرافی بایننس منع می‌شود

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل سابق صرافی بایننس، که انتظار می‌رود در چند هفته آینده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *