به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

راه اندازی پول USD شبکه عمومی: TVL به ۹۰ میلیون دلار می رسد

راه اندازی پول USD شبکه عمومی: TVL به ۹۰ میلیون دلار می رسد

به گزارش زوم ارز، یک پروژه با نام Usual Money به طور رسمی از شبکه اصلی خود رونمایی کرده است و ارز مستقر (USD0) را راه‌اندازی کرده است. هدف این ابتکار ارائه یک جایگزین غیرمتمرکز برای ارزهای پایدار سنتی با پشتوانه ارزهای فیات است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

با توجه به اظهارات اعضای تیم پروژه، usd معمولی (USD0) یک پایدار کوین است که با پشتوانه دارایی‌های واقعی (RWA) برای ارائه ابزارهای مالی معتبر و غیرمتمرکز به کاربران ایجاد شده است. این پروژه همچنین USD0++ را معرفی کرده است که یک نوع اوراق قرضه مایع از پایدار کوین است که از طریق مالکیت و توزیع دوباره‌ی حاکمیت، بازدهی بیشتری را فراهم می‌آورد. کاربران قادرند مبلغی از ۰ دلار دریافت کنند، در استخرهای نقدینگی شرکت کنند و امکان استفاده از قرص‌ها را داشته باشند – یک سیستم پاداش که می‌تواند به صورت نقدینگی یا به عنوان ارزش ++ ارائه شود.

راه‌اندازی با کمپین Pills همراه است، که به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا از طریق تعامل با اکوسیستم، قرص‌ها را کسب کنند. این قرص‌ها در طول رویداد آینده توکن‌های معمولی را تعیین می‌کنند. بر اساس آمار defillama.com، پروتکل USD0 تا ۱۴ ژوئیه با ۹۰.۷۸ میلیون دلار ارزش کل قفل شده (TVL) واقع شده است.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

در یک پست وبلاگ درباره آزمایشگاه های معمول، تیم پشتیبان مالی معمولی و اهمیت مشارکت زودهنگام برای به حداکثر رساندن پاداش‌ها، ما به کمپین Pills اشاره می‌کنیم. این کمپین ادعا می‌کند که ارائه‌دهنده‌های اولیه مجموعه‌ای از انگیزه‌های قابل توجه فراهم می‌کنند. هدف اصلی تیم پشتیبان مالی معمولی، قرار دادن خود به عنوان یک بازیگر اساسی در چشم‌انداز مالی غیرمتمرکز (defi) و چالش دادن سیستم‌های مالی سنتی است. ورود این تیم در یک زمانی انجام می‌شود که یک گروه از رقبای بازده و رقیبان استیبل‌کوین وارد بازار شده‌اند.

منبع: news.bitcoin.com


بیشتر بخوانید

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *