به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

دلیل انتخاب طلا به جای بیت کوین توسط شرکت تتر چیست؟

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، در مصاحبه اخیر با بلومبرگ گفت: یکی از دلایلی که این کمپانی طلا را برای حمایت از محصول جدید خود، aUSDT انتخاب کرده است، ثبات نسبی آن در مقایسه با بیت کوین است و احتمالاً برای کوتاه مدت انتخاب بهتری باشد.

aUSDT که در ماه ژوئن معرفی شد، توسط تتر گلد (XAUT) پشتیبانی (وثیقه) می‌شود و بخشی از پلتفرم جدید تتر Alloy by Tether است.

با دلار مصنوعی، تتر به دنبال افزایش اعتماد و شفافیت در بازار ارزهای دیجیتال است. پائولو معتقد است که حمایت از یک دارایی دیجیتال با کالای ملموسی مانند طلا، اعتماد بیشتری را به کاربران القا می‌کند.

آردوینو می‌گوید:

برای ما بسیار مهم است که روش‌های جدیدی را برای افزایش اعتماد در پایگاه کاربران خود معرفی کنیم. تا سال 1971، دلار آمریکا توسط طلا حمایت می‌شد.

علاوه بر این، به گفته آردوینو، در کشورهایی که بی‌ثباتی اقتصادی را تجربه می‌کنند، تقاضا برای گزینه‌های جایگزین برای استیبل کوین تتر وجود دارد. وی خاطرنشان کرد که ارز جدید به منظور ارائه گزینه‌ای باثبات‌تر و شفاف‌تر است.

معرفی aUSDT پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آتی ایالات متحده صورت گرفت، که مدیر عامل تتر معتقد است که تأثیر زیادی بر صنعت کریپتو خواهد داشت.


خرید و فروش آسان تتر در بیت‌پین


  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی

  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات

  • بات‌های معامله‌گر متنوع

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته


خرید تتر

او عقیده دارد که صنعت ارزهای دیجیتال در ایالات متحده تاکنون خیلی خوب حمایت نشده است و ما شاهد اقدامات سخت‌گیرانه علیه شرکت‌های بسیار مهم بوده‌ایم.

آردوینو افزود:

من همیشه ایالات متحده را به عنوان کشور برتر در مورد همه نوآوری‌ها می‌دیدم. کشوری که تمام نوآوری‌های تکنولوژیکی را به پیش می‌برد. این احساس عجیبی است که ایالات متحده از همین فرصت برای رهبری یکی از انقلابی‌ترین فناوری‌های جهان استفاده نمی‌کند.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

۵ میلیون سکه با کمبو کارت امروز؛ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳

بازی همستر کامبت توانسته در مدت نسبتاً کوتاهی به چنان محبوبیتی برسد که حالا کمتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *