به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

دلیل افزایش اعتماد سرمایه گذاران، افزایش 20 درصدی قیمت شبکه Akash (AKT) است

به گزارش زوم ارز، شبکه Akash (AKT) باز هم افزایش یافته است، زیرا این پلتفرم توانسته است توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند و آنها را به صحنه محاسبات ابری غیرمتمرکز بکشاند. طبق گزارش Coingecko، ارز دیجیتال AKT در مقایسه با هفته گذشته، با افزایش ۲۰ درصدی خود، نشان داده که ترس و عدم اطمینان بازار کاهش یافته و اعتماد به بازار دوباره احیا شده است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

با افزودن‌های جدید به Akash، این پلتفرم به آرامی عملیات خود را گسترش می‌دهد و این توسعه‌ها برای هر دو فرقه‌ی سرمایه‌گذاران و مصرف‌کنندگان خدمات Akash مزیت‌های قابل توجهی به ارمغان می‌آورد. در شرایطی که بازار به طور کلی در حال رشد است، به نظر می رسد که AKT در طولانی‌مدت با شاهد گشتن به یک رشد بی‌نظیر مواجه خواهد شد.

تقریباً به نصف اجاره‌کنندگان می‌رسد

در تاریخ ۱۰ آگوست اعلام شد که با افزایش تعداد اجاره‌کنندگان پردازنده‌های گرافیکی Akash، نرخ ابزار GPU پلتفرم به بیش از ۴۳ درصد افزایش یافته است. در یک گفتگوی اختصاصی در پادکست بره متال، بنیان‌گذار آکاش، گرگ اوسوری، اظهار داشت که مشتریان اصلی این شبکه اغلب شرکت‌های کوچک‌تر هستند که به ظرفیت محاسباتی پررفته ای دسترسی ندارند.

“همه این شرکت ها… چقدر سخت است که به A100 دسترسی داشته باشند. اگر موجودی حساب بانکی شما صد میلیون دلار نباشد و از طریق شرکت هایی نظیر آمازون، گوگل یا مایکروسافت حمایت مالی یافت نکنید، به دست آوردن توان محاسباتی پرکاربرد با A100 تقریبا غیرممکن می‌باشد.”

بازار A100 انویدیا یکی از محبوب‌ترین بازارها محسوب می‌شود. هزینه‌ی آن تقریبا ۱۰,۰۰۰ دلار است که برای شرکت‌های کوچک با بودجه‌های محدود، تهیه این تکه‌ی حیاتی از سخت‌افزار به‌شدت ممکن است چالش‌برانگیز باشد.

آیا این رشد می تواند شبکه Akash را بیشتر تقویت کند؟

با افزایش تقاضا برای ابزار شبکه، توکن AKT با افزایش فشار روبرو شده و به موقعیتی بی‌نظیر در بازار خود وارد شده است. ممکن است در آینده، ارزش این توکن به حد ۳ دلار برسد زیرا تعداد کاربران و مصرف‌کنندگان آن پلتفرم به شدت در حال افزایش است. این نقطه قابل توجهی است که مصرف‌کنندگان بیشتر به این پلتفرم متمایل هستند و بنابراین آینده روشنی برای توکن AKT پیش‌بینی می‌شود.

با این حال، اما، اتصال AKT به بازار گسترده‌تر ممکن است در طولانی مدت به توکن آسیب بزند. با این حال، بازار به صورت تدریجی به حرکت صعودی ادامه می‌دهد و اعتماد سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را نسبت به عملکرد بلندمدت توکن تضمین می‌کند.

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

آماده افزایش 50٪ قیمت فانتوم هستیم، سطوح کلیدی برای تماشا

آماده افزایش ۵۰٪ قیمت فانتوم هستیم، سطوح کلیدی برای تماشا به گزارش زوم ارز، فانتوم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *