به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

در جنگ کیف پول های کریپتو یونی سواپ پیشرفت می کند

به گزارش زوم ارز، کاربران کیف پول Uniswap در حال حاضر قادرند با استفاده از راه‌حل ذخیره‌سازی مبتنی بر Google در مرورگر، به همان‌طور که با سایر ابزارهای خودسرپرستی مانند MetaMask امکان دسترسی دارند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

بعد از انتظار بیش از شش ماه، Uniswap Labs در نهایت دسترسی عمومی به افزونه کیف پول خود در Google Chrome را فعال کرده است. این ابزار ابتدا در ماه فوریه معرفی شده بود و بیش از ۷۹۳۰۰۰ کاربر در لیست انتظار برای استفاده قرار گرفتند.

به گفته Uniswap Labs، در پشت بزرگترین صرافی غیرمتمرکز اتریوم (DEX)، موجودیتی قرار دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق افزونه مرورگر کیف پول در ۱۱ شبکه مختلف، فعالیت‌های زنجیره‌ای مانند مبادله توکن را انجام دهند. این شرکت پیشنهادات فعلی برای پشتیبانی از کیف پول شامل شبکه های مختلفی مانند Arbitrum، Avalanche، Base، Blast، BNB Chain، Celo، Ethereum، Optimism، Polygon، Zora Network و ZKsync را دارد، اما آینده‌ای برای گسترش این پشتیبانی به سایر بلاک‌چین‌ها نیز قطعی نیست.

توسعه‌دهنده DEX و فراهم‌کننده کیف پول در حال حاضر دو راهکار متداول را براساس تقاضای بالای کاربران ارائه می‌دهد. این شرکت نه تنها بیش از یک میلیون کاربر برای گزینه ذخیره‌سازی کریپتو دارد، بلکه همچنین DEX Uniswap که با حجم معاملات روزانه ۲.۴ میلیارد دلار و ارزش کل قفل شده ۵.۶ میلیارد دلار، به عنوان برترین محل معاملات غیرمتمرکز در رتبه‌بندی صنعت قرار دارد.

تولیدکنندگان کیف پول در این سال‌ها ویژگی‌های جدید و پیشنهادات متنوعی ارائه می‌دهند، زیرا تکنولوژی بلاکچین و ارزهای دیجیتال به‌طور گسترده‌ای مورد توجه جهانی قرار گرفته‌اند.

در تاریخ ۱۱ ژوئیه، کوین بیس پلتفرمی یکپارچه برای مدیریت کیف پول‌های خود و سبدهای زنجیره‌ای راه اندازی کرد تا فرآیند سرمایه‌گذاری روی زنجیره را آسان‌تر کند. جک دورسی، بنیانگذار بلاک کوین، همچنین با شرکت پرداخت MoonPay همکاری کرد تا امکان خرید بیت‌کوین (BTC) با استفاده از روش‌های پرداخت عمده را فراهم کند.

MetaMask امنیت Blockaid را افزایش داده است تا از تهدیدات بهتری جلوگیری کند و اعلام کرده است که اعتبارسنجی مستقیم اعتبارسنجی را ارائه خواهد داد، این به کاربران این امکان را می‌دهد که گره‌های اعتبارسنجی اتریوم خود را اجرا کنند و جوایزی را به دست آورند. این پیشرفت‌ها نشان می‌دهد که رقابت بین ارائه‌دهندگان کیف پول برای ارائه بهترین ویژگی‌ها به منظور جلب میلیارد کاربر وب۳ بعدی افزایش یافته است و هزینه‌های پذیرش انبوه را مدیریت می‌کنند.

منبع: crypto.news


بیشتر بخوانید

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *