به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

در بالای کانال نزولی پپه شکسته می شود، آماده برای سود بیشتر

در بالای کانال نزولی پپه شکسته می شود، آماده برای سود بیشتر

به گزارش زوم ارز، در روز سه‌شنبه، Pepe (PEPE) پس از لیست شدن در بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال کره جنوبی، یعنی Upbit، با یک افزایش ۱۱ درصدی رو به رو شد. این افزایش توانست قیمت این ارز را به خارج از کانال نزولی که از ۶ آگوست در آن تجارت می‌شد، برساند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

برخی از شاخص‌های تکنیکی PEPE نشان می‌دهد که ماینر کوین برای رشد بیشتر آماده شده است.

با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۷۸ دلار مبادله می‌شود.

په برای اطلاعات بیشتر آماده است

بعد از رکود عمومی بازار در تاریخ ۵ آگوست، پیپه (PEPE) وارد یک دوره نزولی شد که در نهایت منجر به شکل‌گیری یک الگوی کانال نزولی شد. این الگو زمانی شکل می‌گیرد که قیمت دارایی به صورت مداوم کاهش می‌یابد و یک رشته از اوج‌ها و پایین‌ترین نقاط را به وجود می‌آورد.

خط بالای کانال به عنوان سطح مقاومت در حالی که برابر با ۰.۰۰۰۰۰۹۰ دلار برای PEPE است، عمل می‌کند. همچنین، خط پایین که در سطح ۰.۰۰۰۰۰۶۵ دلار تنظیم شده، به عنوان نقطه پشتیبانی در نظر گرفته می‌شود.

پس از ثبت نام در Upbit در روز سه‌شنبه، PEPE شاهد یک رالی دو رقمی برای یک زمان کوتاه بود که آن را به بالاتر از سطح مقاومت قرار داد. با این حال، از آن زمان تاکنون، میم‌کوین باز هم در حال عقب‌نشینی است اما تلاش می‌کند تا مرز مقاومت را مجدداً امتحان کند.

هنگامی که ارزش یک دارایی از راه کاهشی شکست می‌خورد، این نشان از اعکس شدن هر گونه روند نزولی در بازار است. این موضوع نشانگر کاهش فشار فروش است و نشان از آن است که خریداران در حال کنترل بازار هستند.

PEPE غیر از تلاش برای شکستن خط بالای کانال نزولی خود، به سمت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) نیز جهت می‌دهد. این EMA متوسط ​​قیمت معاملاتی میم کوین در طی ۲۰ روز معاملات گذشته را اندازه‌گیری می‌کند.

تحلیل قیمت PEPE. منبع: TradingView

هنگامی که قیمت یک دارایی به میانگین متحرک اصلی نزدیک می‌شود در حالی که در یک روند صعودی قرار دارد، این نشان‌دهنده تغییر به سمت رشد است. این نشان می‌دهد که حرکت کوتاه‌مدت قیمت در حال افزایش مثبت است و قیمت‌های اخیر به دنبال معامله با قیمت‌های بالاتر از میانگین ۲۰ روزه هستند.

پیش‌بینی قیمت PEPE: فرصت خرید فراوان است

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که PEPE به نسبت کم‌ارزش باقی می‌ماند و ممکن است برای افرادی که به دنبال کسب سود از افزایش احتمالی هستند، یک خرید مناسب باشد. این ارزیابی بر اساس نسبت ارزش بازار توکن به ارزش تحقق یافته (MVRV) بر روی میانگین‌های متحرک مختلف انجام شده است.

نسبت PEPE MVRV. منبع: Santiment

MVRV یک معیار است که نسبت بین قیمت فعلی یک دارایی در بازار و میانگین قیمت توکن‌های آن را ارزیابی می‌کند. هنگامی که ارزش MVRV کمتر از صفر است، این میزان نشان دهنده این است که دارایی کمتر از ارزش تخمین زده شده خود قرار دارد.

نسبت MVRV کمتر از صفر نشان دهنده این است که ارزش فعلی دارایی کمتر از هزینه میانگین خرید تمام توکن‌های در گردش آن است. این می‌تواند فرصتی مناسب برای خریدارانی با تمایل به “خرید در زمان مناسب” باشد.

تحلیل قیمت PEPE. منبع: TradingView

در صورت ادامه صعودی PEPE، قیمت آن ممکن است تا ۰.۰۰۰۰۰۰۸۵ دلار افزایش یابد و این می‌تواند به نفع خریداران جدید باشد.

با این حال، هر گونه افزایش در فعالیت سودآوری ثبت شده در این مرحله ممکن است زیر قیمت حمایتی فرو بردارد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، احتمالاً قیمت میم کوین به مقدار ۰.۰۰۰۰۰۵۸ دلار کاهش خواهد یافت.

منبع: beincrypto.com

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

COTI تست شبکه L2 را با پشتیبانی قوی از اکوسیستم راه‌اندازی می‌کند

به گزارش زوم ارز، با حضور یک دوجین‌شریک اکوسیستم، COTI موفق شد لایه ۲ خصوصی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *