در اینجا دلیل سقوط شیبا اینو با بیش از 2 میلیون دلار است

در اینجا دلیل سقوط شیبا اینو با بیش از ۲ میلیون دلار است

به گزارش زوم ارز، عواملی همچون فشار فروش مداوم در بازار بیت‌کوین، به کاهش رشد این ارز دیجیتال کمک کرده و نقدینگی‌ها به بیش از ۲ میلیون دلار، بالاترین سطح چهار ماه گذشته رسیده‌اند.

توجه داشته باشید، بازار ارزهای دیجیتال به یک دوره دیگر از نزول فرود کرده است. این بار، قیمت‌ها به طور قابل توجه‌ای کاهش یافته و منجر به انحلال بلندمدت در سراسر جهان شده است. ایثریوم SHIB از جمله بزرگترین قربانیان این حراجی است که تاکنون در این ماه بیش از ۲۱ درصد از ارزش خود را از دست داده است. به سختی‌ازگاری، در طی از ۱ ژوئن تا کنون، افت ۴۶ درصدی را تجربه کرده است.

اجرای ماهانه شیبا اینو

این وضعیت نزولی، بر SHIBA INU اینو به عنوان یکی از بزرگترین بازنده‌های فروپاشی بازار معرفی می‌کند. بر اساس زمینه، این افت قابل ملاحظه‌تر به دلیل اختلافات بالاتر آن است. در حال حاضر، SHIBA INU با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۳۵۹ دلار معامله می‌شود و در مورد افت ۷.۱۱ درصدی صبح امروز، چندین سطح پشتیبانی را کنار گذاشته است که شامل آستانه‌های ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار و ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار می‌شود.

بیشتر سرمایه گذارانی که در تدارکات اینو موقعیت های طویل مدتی داشتند، امیدوار بودند که با دفاعی که این آستانه ها می توانند افزایش دهند، ادامه دهند. با این نقض، بیشتر از این موقعیت های خرید با روبه رو شدن روبرو شدند. داده های مشتقات Coinglass تایید می کند که انحلال شیب اینو امروز به ۱.۶۱۶ میلیون دلار رسیده است.

شیبا اینو انحلال | Coinglass

توجه داشته باشید که مبلغ حدود ۱.۵۴ میلیون دلار، که بیش از ۹۵٪ از کل نقدینگی‌ها را نشان می دهد، به موقعیت‌های خرید نسبت داده شده است. با این که روز به پایان رسیده است، مبلغ انحلال طولانی مدت ۱.۵۴ میلیون دلار بالاترین میزان برای SHIB در چهار ماه گذشته است. آخرین باری که سرمایه‌گذاران طولانی مدت این مقدار پول را از دست دادند، در تاریخ ۱۹ مارس بود، زمانی که نقدینگی طولانی مدت به مبلغ ۲.۷۷ میلیون دلار رسید.

ردیاب بازار Crypto Crunch توجه عمومی را به واکنش بزرگی جلب کرد که باعث افت قیمت شده است. واقعا جالب است که یک سرمایه گذار در ساعت ۳ صبح (UTC) امروز وقتی که قیمت SHIB به ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار رسید، موقعیت طولانی خود را با ارزش ۹۸۰.۷ هزار دلار از دست داد.

با این حال، ریزش قیمت شیبا اینو به مقایسه با داده‌های دیگر بازار، به نسبت کمتر است. در طی ۲۴ ساعت گذشته، مقدار ۲.۳۱ میلیون دلاری از SHIB دچار انحلال شده است. اما این فقط حدود ۰.۳٪ از کل ارزش بازار است که در مجموع به ۶۷۹ میلیون دلار می‌رسد.

با مبلغ ۲۲۶.۹۴ میلیون دلار، BTC در انحلال خود بزرگترین قدرت را از آن خود کرده است. به علاوه، اتریوم (ETH) که در ۲۴ ساعت گذشته انحلال‌هایی به ارزش ۱۶۶.۴۸ میلیون دلار داشته است، در رتبه دوم قرار دارد. بزرگترین انحلال نیز به اتریوم تعلق دارد، زیرا یک معامله گر با دست دادن ۱۸.۴۸ میلیون دلار در یک معامله در Binance دچار این انحلال شده است.

انحلال بازار رمزنگاری | Coinglass

عوامل پشت سر فروپاشی بازار

آشفتگی در بازار ناشی از فشار فروش پیرامون بیت کوین، دارایی پیشرو ارزهای دیجیتال، به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در گزارشی اخیر، The Crypto Basic به تأکید بر نقش گروهی از سرمایه‌گذاران و فروش‌نهنگ‌ها در فعالیت‌های معاملاتی بیت کوین اشاره کرد. آن‌ها نشان دادند که این فرمان فروشی توانسته است قیمت بیت کوین را به شدت تحت فشار قرار دهد، به طوری که بیت کوین به نسبت گسترده‌ای از ارزشش از دست داده است و دیروز در نمودار روزانه خود تا ۵ درصد از ارزش خود را از دست داده بود.

گزارش اعلامی از مجموعه تراکنش‌های آزمایشی توسط متولی Mt. Gox، برای آماده‌سازی بازپرداخت‌های اولیه در ماه جولای تأیید شد. به تازگی، در به‌روزرسانی‌های اخیر، متولی Mt. Gox، مقدار ۴۷۲۲۸ بیت‌کوین با ارزش ۲.۷ میلیارد دلار را به یک کیف‌پول جدید انتقال داده است. این عمل عموماً به معنای نزدیک شدن به یک توزیع فعال است و ممکن است باعث افزایش اضطراب و فشار بر فروش گردد.

کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۵۵۰۰۰ دلار سبب افت شیبا اینو شده است. علاوه بر تأثیر سقوط بیت کوین، SHIB همچنین با واگذاری کوین‌های کوسه و نهنگ مواجه است. بر اساس داده‌های Santiment، مشخص شده است که کیف‌پول‌های حاوی مقداری از ۱۰ میلیون تا ۱ میلیارد SHIB از ابتدای ژوئن به تدریج موجودی خود را کاهش داده‌اند.

نشانی کوسه و نهنگ SHIB | Santiment

بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

بروکر آمارکتس جایزه «بهترین خدمات مشتریان آسیا 2024» را دریافت کرد

بروکر آمارکتس جایزه «بهترین خدمات مشتریان آسیا ۲۰۲۴» را دریافت کرد بروکر آمارکتس، یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *