خونریزی بیت کوین: انهدام کریپتو با فروپاشی اتریوم و بیت کوین کاهش یافت و به 200 میلیون دلار رسید

به گزارش زوم ارز،  با کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۶۰۰۰۰ دلار به بالاترین حد خود در یک هفته رسید. span> براساس اطلاعات CoinGlass در یک روز گذشته، بیش از ۷۴۰۰۰ معامله‌گر با ارزش ۲۰۸ میلیون دلار فعالیت کردند.

اغلب آنها، تقریباً ۱۸۴ میلیون دلار، به سرمایه‌گذارانی که موقعیت‌های خرید طولانی داشتند و بر روی افزایش قیمت‌ها شرط بندی کرده بودند، آسیب زدند.

بر اساس آمارها، حجم بالاترین خسارت‌ها به افراد سرمایه‌گذاری در اتریوم با مبلغ ۵۵.۵ میلیون دلار، تقریباً به صورت کامل در معاملات خریداری تحت تأثیر قرار گرفته است.

در حال حاضر، پیش‌بینی می‌شود که مسائل مختلف از جمله سیاست‌های پولی ایالات متحده، تنش‌های ژئوپلیتیکی و انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده از ماه نوامبر، تأثیر بزرگی بر قیمت ارزهای دیجیتال برتر در سال ۲۰۲۴ خواهد داشت.

قیمت بیت‌کوین در تعاملات روزانه از مبلغ حدود ۶۲۲۰۰ دلار به ۵۹۴۲۵ دلار کاهش یافت. این دارایی در طول زمان توانست ضررهای بیش از ۶۰۲۰۰ دلار را جبران کند، اما همچنان در ۲۴ ساعت گذشته با ۳ درصد کاهش دست و پنجه نرم کرده است.

در همین مدت، قیمت اتریوم با یک کاهش ۳ درصدی از سطح بالایی ۳,۴۲۵ دلار روز چهارشنبه به ۳,۲۵۴ دلار فرو ریخته است. در حال حاضر، قیمت آن به ۳۳۰۰ دلار رسیده است.

Solana, به عنوان پنجمین ارز دیجیتال بزرگ جهان از حیث ارزش بازار، ضربات قابل ملاحظه‌ای به واحدهای برتر دیگر زده است. در حقیقت، این ارز در حدود ۸ درصد کاهش قیمت داشته و به مبلغ ۱۴۰ دلار رسیده است. اهمیت این کاهش نقدی Solana از آنجا است که این رقم از میان ارزهای اصلی در صعود و رشد بازار دیجیتالی به دست آمده است. در پایان ماه گذشته، Solana از پرونده شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری VanEck که در نیویورک مستقر است، برای تأمین سرمایه گذاری در “Solana Trust” استفاده نمود.

در طول یک ماه گذشته، ارزهای دیجیتال معتبر قیمت خود را از دست داده‌اند. به عنوان مثال، اتریوم با داشتن بیش از ۱۲ درصد کاهش ارزشی در مدت ۳۰ روز اخیر روبرو شده است، این در حالی است که علاقه‌مندی قوی به معرفی صندوق‌های مبادله‌پذیر اتریوم (ETF) نیز وجود دارد.

بعضی تحلیلگران پیش بینی می کنند که تا نیمه ماه ژوئیه، محصولات مالی جدید ممکن است شروع به معامله نمایند، و حداقل یک شرکت اظهار داشته که قیمت اتریوم (ETH) در ادامه افزایش خواهد یافت. در همین مدت زمان، بیت کوین با یک کاهش ۱۲ درصدی مواجه شده است.

بدون شک، منتقدان همچنان به افزایش قیمت‌های بیشتر در سال جاری شاهدند، و یخ زدگی بازار فعلی نشان دهنده احتمال افزایش قیمت‌های عمده‌تر در ماه‌های آینده است.

در یک روز چهارشنبه، شرکت تحلیلی CryptoQuant گزارشی منتشر کرد که به بررسی معیارهای استخراج بیت کوین و شرایطی که ممکن است باعث پایین آمدن قیمت‌ها در سطوح فعلی شود، می‌پردازد.


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

بروکر آمارکتس جایزه «بهترین خدمات مشتریان آسیا 2024» را دریافت کرد

بروکر آمارکتس جایزه «بهترین خدمات مشتریان آسیا ۲۰۲۴» را دریافت کرد بروکر آمارکتس، یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *