به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

خرید ارز اتریوم از صرافی آنلاین سالاریکس با کمترین کارمزد در ایران

لیست عناوینی که در این مقاله برای شما زوم ارزی عزیز آماده کرده ایم:

با رشد قابل توجه ارزهای دیجیتال در سال‌های گذشته، توجهات به این بازار افزایش پیدا کرده است. افراد زیادی بعد از افزایش قیمت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم، برای ورود به بازار رمزارزها ترغیب شده اند. اولین مرحله برای ورود به بازار رمزارزها، ثبت نام و باز کردن حساب در یک سایت صرافی ارز دیجیتال است. طی سال‌های اخیر، تعداد زیادی صرافی آنلاین در ایران تاسیس شده و شروع به فعالیت نموده است. هر کدام از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند اما مشکلی که خیلی از کاربران با آن مواجه شده اند، کارمزد بالای معاملات در صرافی‌های ایرانی نسبت به صرافی‌های معتبر خارجی مثل بایننس و بای بیت است.

صرافی آنلاین سالاریکس، یک صرافی ارز دیجیتال است که با پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ ارز از جمله اتریوم و بیت کوین به ارائه خدمات می‌پردازد. در ادامه به بررسی صرافی سالاریکس و مزیت‌های آن می‌پردازیم.

مقایسه کارمزد معامله در بایننس و صرافی‌های ایرانی

درآمد اصلی صرافی‌های ارز دیجیتال، از کارمزد معاملاتی است که کاربران می‌پردازند. هر صرافی با توجه به نوع خدمات دهی و استراتژی‌های خود، کارمزد خاصی را برای معاملات درون پلتفرم در نظر می‌گیرد. صرافی‌های بزرگ و معتبر جهانی مثل بایننس و بای بیت برای جلب رضایت کاربران، کارمزدهای معاملاتی خود را کمترین میزان در نظر می‌گیرند تا به کسب سود و احساس راحتی هر چه بیشتر کاربران خود اهمیت دهند.

کارمزد معاملاتی صرافی بایننس برای هر معامله حدود ۰.۱ درصد است. یعنی یک هزارم مبلغی که شما معامله می‌کنید به عنوان کارمزد به صرافی پرداخته می‌شود. این کارمزد در صرافی‌های ایرانی به ۰.۳ تا ۰.۴ درصد می‌رسد یعنی سه تا چهار برابر کارمزد پایه بایننس! همین کارمزدهای بالا باعث شده که اکثر کاربران ایرانی برای انجام معاملات خود از صرافی‌های ایرانی استفاده نکنند.

با وجود تحریم‌ها و اجباری شدن احراز هویت در صرافی‌های معتبر مثل بایننس، کاربران ایرانی مجبور هستند به سراغ صرافی‌های ناشناخته خارجی بروند که از امنیت و اعتبار پایین‌تری برخوردارند و سرمایه کاربران را به خطر می‌اندازند.

کمترین کارمزد معامله در ایران در صرافی سالاریکس

صرافی آنلاین سالاریکس به خوبی به این موضوع واقف است و پس از بررسی‌های متعدد و در جهت رفاه و سود بیشتر کاربران ایرانی، کارمزد معاملاتی خود را یکسان با صرافی‌های معتبر خارجی مثل بایننس قرار داده است. این یعنی شما به ازای خرید اتریوم یا معامله هر ارز دیجیتال دیگری، یک چهارم کارمزدی که تا قبل از این می‌پرداختید را نیاز است بپردازید. این امکان جذاب در سالاریکس برای معامله گران ارز دیجیتال ایرانی ایجاد شده و می‌تواند یک فرصت استثنایی برای افرادی باشد که در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال فعال هستند و به طور مرتب خرید و فروش انجام می‌دهند. افرادی که حجم بالایی از ارزهای دیجیتال را برای خرید و فروش نیاز دارند به خوبی می‌دانند که این کارمزد پایین‌تر چقدر می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و افزایش سود حاصل از معاملات ارزهای دیجیتال کمک کند.

برای اینکه بهتر متوجه این موضوع شوید، بیایید با اتریوم جلو برویم. قیمت اتریوم برای مثال ۴۰۰۰ دلار است. شما برای خرید یک واحد اتریوم در صرافی‌های مختلف نیاز است بین ۱۲ تا ۱۶ دلار کارمزد بپردازید. این یعنی نزدیک به یک میلیون تومان کارمزد! در صورتی که این کارمزد در صرافی سالاریکس به یک چهارم می‌رسد و فقط ۴ دلار کارمزد از شما کسر خواهد شد.

احراز هویت در سالاریکس در کمتر از ۱۵ دقیقه

اگر در معاملات ارزهای دیجیتال فعال هستید حتما می‌دانید که پروسه احراز هویت در صرافی‌های ایرانی ممکن است زمان زیادی طول بکشد. این موضوع در صرافی ارز دیجیتال سالاریکس با استفاده از سیستم هوشمند احراز هویت برطرف شده و شما می‌توانید در کمتر از ۱۵ دقیقه درون سالاریکس احراز هویت کرده و معاملات خود را شروع کنید.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش آنی بیت کوین در صرافی بیت ۲۴

خرید و فروش آنی بیت کوین در صرافی بیت ۲۴ صرافی بیت ۲۴ یک پلتفرم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *