به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

حمایت دموکرات‌های آمریکا از نامزدی کامالا هریس؛ میم‌کوین KAMA ترند بازار شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با تغییر جو سیاسی آمریکا، علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، میم‌کوین محبوب جدید خود را یافته‌اند.

روز گذشته، کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، در اظهارات خود اعلام کرد که حمایت لازم برای تبدیل شدن به نامزد حزب دموکرات‌ها را به دست آورده است.

۲۵۰ نات کوین رایگان
فقط با تکمیل ثبت نام در ارزپلاس، ۲۵۰ نات کوین رایگان جایزه بگیر!




شروع


هریس در ادامه اظهار داشت:

در چند ماه آینده، به سراسر کشور سفر خواهم کرد و با آمریکایی‌ها درباره همه چیزهایی که در خطر است، صحبت خواهم کرد. قصد دارم حزب و ملت خود را متحد کنم و دونالد ترامپ را شکست دهم.

پس از این اظهارات، قیمت میم کوین کامالا هوریس (Kamala Horris) با نماد اختصاری KAMA، یک رشد بیش از ۴۵ درصدی را ثبت کرد و به اوج تاریخی خود در ۰.۰۳۹ دلار رسید. در حال حاضر، توکن KAMA با قیمت ۰.۰۳۵ دلار معامله می‌شود.

به این ترتیب، از ابتدای ماه جولای، قیمت این میم کوین بیش از ۶۷۰ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش علاقه سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر به آن است.

رشد قیمت این ارز دیجیتال با کناره‌گیری جو بایدن از رقابت انتخابات آغاز شد. در همین حال، صرافی‌های متمرکزی همچون اچ‌تی‌ایکس و پولونیکس اعلام کرده‌اند که توکن KAMA را لیست کرده‌اند.

همچنین، موفقیت اخیر حزب دموکرات‌ها که تنها در ۲۴ ساعت، ۸۱ میلیون دلار کمک مالی جمع‌آوری کرد، به طور قابل‌توجهی احساسات معامله‌گران را تقویت کرده است.

با وجود این تحولات، هریس هنوز درباره رویکرد خود نسبت به ارزهای دیجیتال اظهار نظری نکرده است. در همین حال، رقیب جمهوری‌خواه او، دونالد ترامپ، به صورت عمومی از بازار کریپتو حمایت کرده و همچنین قرار است در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ سخنرانی کند.

در حال حاضر، پلتفرم‌های شرط‌بندی، شانس هریس برای پیروزی در انتخابات را ۳۲ درصد تخمین می‌زنند. با این حال، سرمایه‌گذاران باید با احتیاط عمل کنند؛ چراکه میم‌کوین‌هایی مانند KAMA به طور معمول نوسانات زیادی دارند و می‌توانند تحت تأثیر رویدادهای سیاسی قرار بگیرند.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های لایه 2 خودم را به خیریه اهدا کردم

ویتالیک بوترین فاش کرد که روی توکن‌های لایه 2 سرمایه‌گذاری نکرده است و به جای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *