جایگزین TicketMaster معرفی می شود: سولانا XP محصولی است که در توییتر تبلیغ می شود

به گزارش زوم ارز، اخیرا، سولانا ویدیوی تبلیغی جدیدی را منتشر کرده است که در آن XP به عنوان جایگزینی غیرمتمرکز برای TicketMaster معرفی شده است. این ویدیو بر مشکلات صنعت بلیط در ایالات متحده تمرکز دارد و نحوه حل این مشکلات توسط XP و سولانا را نشان می‌دهد.

در این ویدئو، برجسته شده است که هزینه‌های اضافی و عدم شفافیت در قیمت بلیط‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است. به طور مثال، یک بلیط به قیمت ۴۵۵ دلار برای حضور در نمایش تیلور سویفت خریداری شده ولی با توجه به هزینه‌های مخفی مختلف، نهایتاً قیمت آن به ۱۰۸۸ دلار رسیده است.

سولانا در پست جداگانه گفت:

در سال گذشته، سنای ایالات متحده بررسی کرد که حدود ۷۰ درصد از بلیط ها از طریق یک فروشنده به فروش می رسد، که این وضعیت نگرانی ها درباره تسلط و عدالت در بازار بلیط ایجاد می کند.

سولانا باور دارد که اکس‌پی (XP) می‌تواند به طور پی‌درپی با چالش‌های موجود در صنعت بلیط‌فروشی مقابله کند. این روش به عنوان یک راه حل امن، قابل اعتماد و همچنین مقرون به صرفه برای خرید و فروش بلیط‌های رویدادها ارائه شده است.

سولانا گفت: «XP با انتقال و فروش مجدد بلیت‌ها از طریق Solana، سیستم فروش بلیت را تغییر می‌دهد. در هسته مدل، XP هر بلیط را به عنوان NFT رمزگذاری می کند. به‌عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض، بلیط‌ها را می‌توان فوراً بین کاربران منتقل کرد.»

بلیت‌های XP با استفاده از NFT‌های ضد دست‌خوردگی (tpNFT) مورد مهر و موم قرار می‌گیرند تا زمانی که صاحب آنها تصمیم به فروش دوباره آنها نگیرد. این رویکرد از هرگونه تقلب جلوگیری می‌کند و تضمین می‌کند که خریداران واقعی بلیت‌های قانونی را در اختیار دارند.

به علاوه، با بهره‌گیری از فناوری بلاک‌چین Solana، پلتفرم XP در مقایسه با رقبای سنتی خود مانند StubHub، SeatGeek و Vivid، هزینه‌های قابل‌توجهی پایین‌تری ارائه می‌دهد. به ادعای سولانا، کاربران می‌توانند به طور میانگین ۶۱ دلار در هر بلیط با استفاده از XP صرفه‌جویی کنند.

سولانا تاکید کرد: «بلیت‌ها ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزان‌تر از سایت‌های فروش مجدد مانند StubHub و SeatGeek هستند.

سولانا اعتقاد دارد که Ticketmaster XP می‌تواند نظم صنعت فروش بلیت را تغییر دهد، مشکلات مربوط به بلیت‌های قدیمی که مجدداً به فروش می‌رسند را حل کند و به هواداران اجازه دهد که بتوانند به‌طور کامل از تجربه رویدادهای زنده لذت ببرند.


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

شیتوشی کوساما از پروژه شیبا کناره‌گیری می‌کند: آیا این پایان یک دوران است؟

شیتوشی کوساما از پروژه شیبا کناره‌گیری می‌کند: آیا این پایان یک دوران است؟ در خبری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *