جابه‌جایی ۱۰۷ میلیون دلار رمزارز توسط آمریکا و آلمان! فشار فروش دیگری در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دولت‌های آلمان و ایالات متحده با نقل و انتقالات بزرگ بیت‌کوین و اتریوم، بار دیگر توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده‌اند.
طبق گزارش‌ها، در تاریخ ۱ جولای، دولت آلمان ۱۵۰۰ بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۹۵ میلیون دلار را به چندین صرافی کریپتو منتقل کرده است. همچنین، دولت آمریکا ۳۳۷۵ اتریوم به ارزش ۱۱.۷۵ میلیون دلار را به یک آدرس نامشخص انتقال داده است.
بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، دولت آلمان در دو هفته گذشته ۲۷۰۰ بیت‌کوین به چندین صرافی، از جمله بیت‌استمپ، کوین‌بیس و کراکن، منتقل کرده است. دولت آلمان در حال حاضر ۴۴۶۹۲ بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۲.۸۲ میلیارد دلار در اختیار دارد.
در انتقال‌های امروز دولت آلمان، ۴۰۰ بیت‌کوین از ۱۵۰۰ بیت‌کوین به صرافی‌های بزرگ مذکور ارسال شده است. این در حالی است که در ۲۶ ژوئن، آلمان ۷۵۰ بیت کوین را انتقال داد که ۲۵۰ بیت‌کوین از آن به بیت‌استمپ و کراکن ارسال شد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در این میان، نقل و انتقالات دولت آمریکا بیشتر از دارایی‌های توقیف شده از کارآفرینان رمزارزی استونیایی، بوده است. پیش‌تر و در تاریخ ۳۰ ژوئن نیز، دولت آمریکا ۱۱.۸۴ بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۷۴۳,۰۰۰ دلار را از یک آدرس توقیف‌شده دیگر منتقل کرده بود.
تحلیلگران بر این باورند که این جابجایی‌های مکرر نشان‌دهنده مدیریت استراتژیک دارایی‌های دیجیتال توسط هر دو دولت است. به نظر می‌رسد آلمان قصد فروش بیت کوین‌های خود را در صرافی‌های بزرگ دارد. از سوی دیگر، انتقال دارایی‌ها توسط دولت آمریکا به یک آدرس ناشناس می‌تواند بیانگر یک تغییر کلی در نحوه مدیریت دارایی‌های اتریوم آنها باشد.
در این میان، قوانین جدید بازار دارایی‌های رمزارزی (MiCA) که به تازگی توسط اتحادیه اروپا به تصویب رسیده، می‌تواند بر تراکنش‌های اخیر دولت آلمان تأثیر گذاشته باشد. این قوانین مربوط به استیبل‌کوین‌ها و خدمات دارایی‌های رمزارزی است و انتظار می‌رود بازار کریپتو را به طور قابل‌توجهی تکان دهد.


منبع

کوین‌تلگراف



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

۵ میلیون سکه با کارت‌های کمبو همستر کامبت: ۱۳ تیر ماه

شما در ایردراپ همستر کمبات، شانس این را دارید که هر روز معمای ۳ کارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *