به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

توکن کتیزن (CATI) در بازار پیش از عرضه لیست شد

بازی تلگرامی کتیزن، توکن خود را با نماد CATI در بازار پیش از عرضه یک صرافی لیست کرده است.

خلاصه خبر

  • توکن کتیزن در بازار پیش از عرضه لیست شد.
  • بازار پیش از عرضه نوسانات زیادی دارد.

توکن بازی تلگرامی کتیزن با نماد CATI در بازار پیش از عرضه صرافی بیت‌گت (Bitget) لیست شده‌ است. قیمت این توکن در بازار پیش از عرضه بیت‌گت با نوسانات زیادی مواجه شده‌ است. به عبارت دقیق‌تر قیمت این توکن از ۰.۲ دلار تا ۰.۹ دلار در نوسان بوده‌ است.

البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که بازار پیش از عرضه نوسانات زیادی دارد. در نتیجه نمی‌توانیم مطمئن باشیم که قیمت CATI در بازار اسپات هم همین قدر خواهد بود. با این حال هنوز خبر دقیقی درباره لیست شدن‌ توکن کتیزن در بازار اسپات و راه‌اندازی و لیست شدن‌‌ آن در صرافی‌ها منتشر نشده‌ است.

توکن کتیزن در بازار پیش از عرضه

کتیزن در روز قبل اعلام کرد که اپلیکیشن آن ممکن است امروز ظهر به مت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قطع شود. دلیل آن هم این است که بازی مذکور می‌خواهد بخش جدیدی را راه‌اندازی نماید. در روز قبل پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، از کتیزن حمایت و روی تلاش‌های توسعه‌دهندگان آن برای راه‌اندازی ابزارهای جدید تاکید کرد.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

دلیل کاهش قیمت بیت کوین به ۵۴٬۰۰۰ دلار چیست؟

قیمت بیت کوین همزمان با انتشار آخرین داده‌های بازار کار در ایالات متحده با نوسانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *