به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

توکن پیکسل ورس (PIXFI) لیست شد + جزییات ایردراپ

توکن پیکسل ورس با نماد «PIXFI» در صرافی‌هایی مثل بای‌بیت و گیت دات آی‌او (Gate.io) لیست شده‌ و جزییات ایردراپ آن هم منتشر شده‌ است.

خلاصه خبر

  • توکن PIXFI امروز ۱۸ جولای (۲۸ تیر ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد.
  • این توکن در صرافی‌هایی مثل گیت دات آی‌او لیست شده‌ است.

توکن بازی پیکسل تپ یا همان پیکسل ورس امروز ۱۸ جولای (۲۸ تیر ۱۴۰۳) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران راه‌اندازی شد. علاوه بر این توکن مذکور در صرافی‌های بزرگی مثل بای‌بیت و گیت دات آی‌او لیست شده‌ است. در تصویر زیر اطلاعات مربوط به صرافی‌های مذکور ذکر شده‌ است.

لیست شدن‌ پیکسل ورس در صرافی‌های مختلف

در هر صورت قیمت توکن پیکسل‌ ورس در زمان نگارش این مطلب به محدوده ۰.۰۲۹ دلار می‌رسید. البته نوسانات این توکن در حال حاضر خیلی زیاد است و مطمئناً تغییر می‌کند.

قیمت پیکسل ورس

با این حال باید توجه داشته‌ باشیم که لیست شدن‌ توکن PIXFI ارتباطی به پایان بازی پیکسل ورس ندارد. پاداش کاربران این بازی در قالب NFT و از ۱۸ جولای (۲۸ تیر) بر اساس سطوح تعامل کاربران (سطوح و تسک‌های تکمیل‌شده‌) توزیع خواهد شد.

این پاداش‌ها از ۲۵ جولای (۴ مرداد) قابل برداشت است. ۱۰ درصد از عرضه PIXFI بین هولدرهای NFT‌های کمیاب (Rare)، حماسی (Epic) و افسانه‌ای (Legendary) اختصاص می‌یابد. ۲۰ درصد از عرضه آن هم در قالب پاداش‌های اضافی برای کاربران پیکسل ورس و پیکسل چین (Pixelchain) توزیع می‌شود.

برداشت پاداش‌ها بدون هزینه گس از طریق داشبورد و پیکسل تپ انجام خواهد شد. اکثر عرضه PIXFI وارد استخر پاداش‌های انجمن (Community Incentives Pool) می‌شود تا در قالب انجمن این بازی بین کاربران آن پاداش داد‌ه شود. توسعه‌دهندگان بازی مذکور خاطرنشان کردند که برای پاداش دادن‌ به اعضای واقعی جامعه خود و در عین حال جلوگیری از فعالیت ربات‌ها از این مکانیسم استفاده کرده است.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

چانگ پنگ ژائو (CZ) احتمالاً برای همیشه از مدیریت صرافی بایننس منع می‌شود

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل سابق صرافی بایننس، که انتظار می‌رود در چند هفته آینده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *