به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

توکن پیکسل ورس ۳ روز دیگر لیست می‌شود

شرکت پیکسل ورس که بازی تلگرامی پیکسل تپ را توسعه‌ داده‌، اعلام کرد توکن خود با نماد «PIXFI» را ۳ روز دیگر در صرافی‌های متمرکز لیست می‌کند.

خلاصه خبر

  • توکن پیکسل ورس قرار است ۳ روز دیگر در صرافی‌ها لیست شود.
  • هنوز اطلاعات مربوط به ایردراپ این بازی منتشر نشده‌ است.

بازی تلگرامی پیکسل تپ در جدیدترین اطلاعیه خود زمان لیست شدن‌ توکنش را اعلام کرد. به عبارت دقیق‌تر توکن این بازی قرار است در ۱۸ جولای (۲۸ تیر) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در صرافی‌های متمرکز لیست شود.

با این حال پیکسل ورس نام دقیق این صرافی‌ها را مشخص نکرده است. علاوه بر این بازی مذکور اطلاعاتی درباره چگونگی انجام ایردراپ خود منتشر نکرده است.

توسعه‌دهندگان این بازی در روز قبل مصاحبه جدیدی را انجام داده‌ و اعلام کرده بودند که به نظر آن‌ها در آینده فاصله بین دنیای مجازی و دنیای واقعی ناپدید می‌شود. آن‌ها تاکید کردند که در تلاش هستند پیکسل ورس چیزی فراتر از یک بازی باشد.

به عبارت دقیق‌تر آن‌ها می‌خواهند پیکسل ورس را به جایی تبدیل کنند که بازیکنان بتوانند رویاهای خود را برآورده کنند، ارتباطات واقعی برقرار کنند و کسب‌وکارهای مجازی موفقی بسازند. آن‌ها می‌خواهند قدرت و نفوذ اقتصادی را به بازیکنان بدهند و دنیایی ایجاد کنند که محور آن‌ها خود بازیکنان هستند. توسعه‌دهندگان این پلتفرم معتقدند که بازی آن‌ها می‌تواند بستری برای تعامل اجتماعی، یادگیری و رشد شخصی باشد. علاوه بر این به نظر آن‌ها پیکسل تپ می‌تواند استانداردهای جدیدی را برای بازی‌های آنلاین در دنیای بلاک چین ایجاد کند.

اطلاعیه جدید پیکسل ورس

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

چانگ پنگ ژائو (CZ) احتمالاً برای همیشه از مدیریت صرافی بایننس منع می‌شود

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل سابق صرافی بایننس، که انتظار می‌رود در چند هفته آینده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *