به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

تسلط همه‌جانبه همستر کامبت و کتیزن بر شبکه تون کوین

گزارش روز گذشته پلتفرم معاملاتی Bitget در مورد معیارهای زنجیره‌ای شبکه تون کوین (TON)، موفقیت خیره‌کننده عرضه بازی‌های پلی تو ارن (P2E) در بخش وب 3 را بررسی کرده است و نشان می‌دهد که همستر کامبت (HMSTR) و کتیزن (CATI) جذاب‌ترین بازیگران در اکوسیستم در حال رشد تلگرام هستند.

تا آگوست 2024، بازی محبوب همستر کامبت، 200 میلیون کاربر را جذب کرد که تقریباً 10 میلیون مشترک در شبکه اجتماعی ایکس و 28.7 میلیون نفر دیگر در یوتیوب داشتند.

با این حال، کاربران آن اکنون از 250 میلیون نفر فراتر رفته‌اند، کانال یوتیوب اکنون 37.1 میلیون مشترک دارد و حساب ایکس این بازی بیش از 13 میلیون فالوور دارد. این تنها چند هفته پس از جمع آوری داده‌های گزارش است.

ایردراپ توکن HMSTR می‌تواند بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ باشد، زیرا 60 درصد از عرضه توکن را بین بازیکنان توزیع می‌کند. داده‌های پری مارکت بازار Bitget تخمین می‌زند که ارزش کل بازار این توکن به 1.28 میلیارد دلار خواهد رسید، به این معنی که ارزش ایردراپ 768 میلیون دلار است.


خرید و فروش آسان همستر کامبت در بیت‌پین


  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی

  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات

  • بات‌های معامله‌گر متنوع

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته


خرید همستر کامبت

عملکرد کتیزن نیز بی‌نظیر بوده است. تا 21 ژوئن 2024، Bitget گزارش داد که تعداد بازیکنان از 20 میلیون نفر فراتر رفته است. با این حال، امروز به 39.4 میلیون رسیده و به بازی تبدیل شده است که در حال حاضر بیش از 3 میلیون کاربر زنجیره‌ای و 4.5 میلیون بازیکن روزانه دارد که بیش از دو برابر ماه ژوئن است.

طبق گفته تلگرام کتیزن، این بازی بیش از 25 میلیون دلار درآمد داشته است و اولین برنامه وب 3 است که به 1 میلیون کاربر پرداخت‌کننده رسیده است. همستر کامبت هنوز درآمد خود را فاش نکرده است، اگرچه با قضاوت بر اساس تعداد کاربران و بازیکنان روزانه، احتمالاً این بازی بیشتر از کتیزن درآمد داشته است.

داده بسیاری نشان می‌دهند که مینی اپ‌ها و ربات‌هایی که به بازیکنان پاداش می‌دهند، در مناطق کشورهای مشترک‌المنافع (CIS) و کشورهای جنوب آسیا محبوب هستند.

این گزارش نشان می‌دهد که دو کشور برتر از نظر ترافیک همستر کامبت روسیه (22.18 درصد) و هند (19.63 درصد) هستند. با توجه به اینکه در سال 2023، هند و روسیه به ترتیب 83.85 میلیون و 35.06 میلیون بار تلگرام را دانلود کردند، چنین چیزی منطقی است.

تعداد دانلود تلگرام برحسب میلیون | منبع Bitget

این روند بازتابی از بازی Axie Infinity است، یک بازی وب 3 که در زمانی، درآمد پایداری برای بازیکنان فیلیپینی فراهم می‌کرد. با توجه به اینکه بازارهای نوظهوری مانند فیلیپین و پاکستان نیز ترافیک قابل توجهی را از طریق همستر کامبت به TON هدایت می‌کنند، محبوبیت GameFi تلگرام ممکن است در این مناطق پایدار داشته باشد.

با این حال، این سطوح رشد بسیار بالا ممکن است برای تلگرام دردسرساز شود. طبق گزارش Bitget، رشد اکوسیستم TON در درجه اول از مینی اپ‌های تلگرام ناشی می‌شود و این می‌تواند مشکلاتی را برای توکن TON ایجاد کند.

بر اساس این گزارش، فقدان «توسعه قوی دیفای» شبکه تون را در معرض حجم معاملات پایین و تقاضای ضعیف برای وام‌دهی قرار داده است. بخش اعظم این امر به فقدان ابزار برای استیبل‌کوین‌ها و بازدهی برای ارائه‌دهندگان نقدینگی نسبت داده می‌شود، نه خود موضوع نقدینگی.

در حالی که تلاش‌های گیمینگ وب 3 تلگرام کاربران جدیدی را جذب می‌کند، کار یا فعالیت دیگری برای کاربران کریپتو در این پلتفرم وجود ندارد. تیم TON گفته است که قصد دارد مشابه بلاک چین اتریوم، شبکه لایه 2 خود را با نام TON Application Chain (TAC) راه‌اندازی کند.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

بازی بلوم سرانجام سکوت خود را درباره ایردراپ ۲۰ سپتامبر شکست

بازی محبوب تلگرامی بلوم (Blum) به شایعات جاری در مورد ایردراپ یا لیست شدن در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *