تحلیل قیمت بیت کوین؛ امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۳

در روزهای قبل BTC توانست از مقاومت ۶۲٬۵۰۰ دلار عبور کند. با این حال تحلیل قیمت بیت کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال برای حفظ حرکت صعودی‌اش، به مشکل خورده است.

خلاصه تحلیل

  • نوسانات رنج بیت کوین با عبور آن از مقاومت ۶۲٬۵۰۰ دلار در ۳۰ ژوئن (۱۰ خرداد) به صورت صعودی به پایان رسید.
  • اگر قیمت بیت کوین بعد از رسیدن‌ به ۶۴٬۶۰۲ دلار به شدت کاهش یابد، نشان می‌دهد که فروشندگان در تلاش هستند این سطح را به مقاومت BTC تبدیل کنند.

به گزارش کوین تلگراف، نوسانات رنج بیت کوین با عبور آن از مقاومت ۶۲٬۵۰۰ دلار در ۳۰ ژوئن (۱۰ خرداد) به صورت صعودی به پایان رسید. هولدرهای BTC حالا در تلاش هستند با عبور از مقاومت ۶۴٬۴۰۲ دلار موقعیت خود را تقویت کنند.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

اگر آن‌ها موفق شوند، BTC می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۶۶٬۴۷۶ دلار) برسد. بیت کوین سپس هم می‌تواند تلاش کند تا خود را به محدوده ۷۲٬۰۰۰ دلار برساند. با این حال فشار فروش بیت کوین احتمالاً در محدوده ۷۲٬۰۰۰ تا ۷۳٬۷۷۷ دلار به شدت رشد می‌کند.

تحلیل قیمت بیت کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال ممکن است بعد از رسیدن‌ به سطح ۶۴٬۶۰۲ دلار به شدت کاهش یابد. این امر نشان می‌دهد که فروشندگان در تلاش هستند این سطح را به مقاومت BTC تبدیل کنند. در این صورت BTC ممکن است تا محدوده ۶۰٬۰۰۰ دلار و یا حتی ۵۶٬۵۵۲ دلار کاهش یابد. رشد شدید BTC بعد از رسیدن به این منطقه نشان می‌دهد که نوسانات آن در رنج مذکور ممکن است برای چند روز دیگر ادامه داشته باشد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

‌تحلیل تون کوین؛ امروز ۱۴ تیر ۱۴۰۳

تحلیل تون کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال حمایت مهم میانگین متحرک نمایی ۲۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *