به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

تحلیل آوالانچ امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل آوالانچ نشان می‌دهد که روند آن در یک کانال نزولی قرار دارد و هنوز از آن خارج نشده‌ است.

به گزارش کوین تلگراف، آوالانچ

AVAX:


در روزهای گذشته در پایین میانگین‌های متحرک خود قرار داشت. با این حال فروشندگان آن موفق نشدند این حمایت ۱۹.۵۰ دلاری را به چالش بکشند. این امر نشان داد فشار خرید آوالانچ در سطوح پایین رشد می‌کند.

تحلیل آوالانچ

خریداران آوالانچ در تلاش هستند قیمت آن را به بالای میانگین‌های متحرک برسانند. اگر آن‌ها موفق شوند، آوالانچ ممکن است به مقاومت کانال نزولی‌اش برسد. عبور از این کانال و بسته‌ شدن‌ کندل آوالانچ در بالای آن شنان می‌دهد که روند نزولی آوالانچ احتمالاً به پایان رسیده‌ است. در این صورت احتمال رشد آوالانچ تا محدوده ۳۳ یا ۳۷ دلار وجود دارد.

این سناریوی صعودی در صورتی اعتبارش را از دست می‌دهد که قیمت آوالانچ کاهش یافته‌ و به زیر ۱۹.۵۰ دلار برسد. تحلیل آوالانچ نشان می‌دهد که در این صورت احتمال سقوط آن تا سطح ۱۷.۲۹ دلار و یا حمایت کانال مذکور وجود دارد.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تحلیل دوج کوین امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل دوج کوین نشان می‌دهد که یک الگوی کنج نزولی در نمودار روزانه این ارز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *