به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

تحلیلگر کریپتو می گوید قیمت اتریوم به 4000 دلار می رسد، دلیل آن چیست؟

تحلیلگر کریپتو می گوید قیمت اتریوم به ۴۰۰۰ دلار می رسد، دلیل آن چیست؟

به گزارش زوم ارز، لیندا، که یک تحلیلگر رمزنگاری است، تصور می‌کند که اتریوم (ETH) در آینده می‌تواند به صورت نسبتاً مثبت رشد کند و به احتمال زیاد دستیابی به ارزش ۴۰۰۰ دلاری را داشته باشد. او توضیح داده که عوامل مختلفی می‌تواند به این افزایش قیمت کمک کند و توضیحات بیشتری ارائه کرده است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

چرا اتریوم می تواند به ۴۰۰۰ دلار برسد

در یک پست اخیر به اشتراک گذاشته شده در TradingView، لیندا به تأیید احتمالی رسیده است که ETF های نقطه ای اتریوم می‌توانند یکی از عوامل مهمی باشند که باعث حرکت رو به جلو اتریوم به سمت ۴۰۰۰ دلار شوند. او بیان کرده است که احساسات برانگیزان اطراف این صندوق‌ها مثبت است و معامله‌گران در انتظار اخباری از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای ادامه روند صعودی انتظار می‌رود.

ETF‌های نقطه‌ای اتریوم ممکن است به زودی مطابق با تحلیل‌های متخصصان بازار، از جمله تحلیلگر بلومبرگ، جیمز، تأیید شود. بلافاصله پس از پیش‌بینی‌های لیندا، دیگر تحلیلگران ارزهای دیجیتال همچون Michael van de Poppe، معتقدند که ETF‌های Spot Ethereum ممکن است باعث رالی بزرگی در بازار اتریوم شوند.

همزمان با این اظهارات، از نگاه فنی، لیندا ابراز کرد که توقعات اتریوم به سمت بالا هستند و پشتیبانی از افزایش قدرتمند توکن کریپتو به حدود ۴۰۰۰ دلار را دارا است. او اوراق مشتریان را برای ورود به بازار با قیمت ۳۲۰۰ دلار معتقد است. از این جهت، او اعتقاد دارد که استواری نهایی قیمت فراتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه و بالا رفتن از سقف ۳۲۰۰ دلار “انگیزه‌ای برای بالارفتن” خواهد بود. هدف قیمتی پتانسیلی بین ۴۰۰۰ تا ۴۸۰۰ دلار در دیده‌بان است.

در بازه‌های زمانی محدود، لیندا همچنین اشاره کرد که وجود «پیش‌شرط‌هایی برای ایجاد و تقویت صعودی» قابل تصور است، به‌ویژه در بازه زمانی روزانه، جایی که یک تحلیلگر به خوبی مشخص کرد که قدرتمندترین حمایت در حال شکل‌گیری است. بر اساس بررسی‌های خود، لیندا بیان کرد که چشم انداز معکوس اتریوم به ارتفاعات بیشتری تا ۴۰۰۰ دلار اشاره دارد.

نمودار اتریوم با بیت کوین قبل از راه اندازی ETF یکسان است

تحلیلگر کریپتو کریپتو روور اخیراً اشاره کرد که نمودار اتریوم قبل از راه اندازی ETF های اسپات بیت کوین، با نمودار بیت کوین همسان است. به همین دلیل، تحلیلگر ارزهای دیجیتال توصیه داد که اتریوم ممکن است عملکردی مشابه بازار پس از تأیید ETF های بیت کوین، ارائه کند.

در یک مطلب دیگر، تحلیلگری آمده بود که ETF های اسپات اتریوم احتمالاً تایید خواهند شد، به این معنی که قیمت اتریوم ممکن است در آینده افزایش یابد. انتظار می‌رود این افزایش به دلیل ورودی‌هایی که ETF‌های Spot Ethereum دریافت می کنند، رخ دهد. شرکت تحقیقاتی کریپتو K33 پیش‌بینی کرده است که این سرمایه‌گذاری‌ها ممکن است در پنج ماه اول تا ۴.۸ میلیارد دلار جذب سرمایه کنند.

Leonid Vidman, یک تحلیلگر کریپتو، همچنین با تاکید بر این نکته، بیان کرد که ETF های اتریوم به طور ناگهانی باعث افزایش قابل توجهی در بازار اتریوم خواهند شد. او تصریح کرد که سرمایه گذاران نهادی احتمالاً پس از راه اندازی این ETF ها، قصد دارند که بخش قابل توجهی از موجودی اتریوم را از بازار وارد کنند، که ممکن است به کاهش قیمت اتریوم منجر شود.

با توجه به اطلاعات CoinMarketCap، در زمان نگارش این متن، قیمت اتریوم به حدود ۳۳۰۰ دلار است که تقریباً ۵ درصد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است.

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *