به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

تحلیل‌گر معتقد است که سولانا به مقدار 50٪ ارزش بازار اتریوم خواهد رسید

تحلیل‌گر معتقد است که سولانا به مقدار ۵۰٪ ارزش بازار اتریوم خواهد رسید

به گزارش زوم ارز، در پایان هفته، Solana (SOL) به عنوان پنجمین ارز دیجیتال معروف، همراه با رشد گسترده‌تر بازار و Bitcoin (BTC)، برای اولین بار پس از بیش از یک هفته، به سمت ۶۳۰۰۰ دلار بازگشت.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

قیمت SOL با موفقیت از ضررهای چند ماه گذشته، به بالای سطح ۱۵۰ دلار ارتقاء یافته و در برابر دیوارهای مقاومت کلیدی غلبه کرده است، همراه با بیانیه خوش بینانه بهبود یافته. دانیل چئونگ، یکی از بنیانگذاران صندوق تامینی Syncracy Capital، اعتقاد دارد که SOL الگوهای فراکتالی مشابهی را نمایش می‌دهد که به یادآوری دوره بارگیری شکوفایی سومین ماه سال ۲۰۲۱ است که احتمالاً منجر به دستاوردهای منحصربه‌فرد خواهد شد.

سودهای بیشتری برای SOL در پیش است

در پستی در رسانه‌های اجتماعی روز یکشنبه، چونگ به تحلیل افزایشی قیمت توکن SOL پرداخت و تأکید کرد که این توکن در هفته گذشته با تغییرات قیمت مثبتی روبرو بود. او اشاره کرد که این افزایش ارزش SOL از سومین سه ماه سال ۲۰۲۱، جایی که قیمت این توکن از سطح پایین‌ترین ۲۷ دلار در اوایل جولای این سال شروع به صعود نمود، آغاز شده و در نهایت در ماه نوامبر سال جاری به قیمت بالاترین خود یعنی ۲۵۹ دلار رسید.

چئونگ همچنین در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۰ به اشاره کرد و تأکید داشت که در هر دو مورد، بهترین نتایج در نزدیکی پایان بوده‌اند، که نشان می‌دهد افزایش بیشتر قیمت‌ها در فصل دوم سال، مانند سال ۲۰۲۱، پیش بینی می‌شود.

چئونگ تأکید کرد که منتظر است سولانا به خاطر دسترسی به سرمایه‌گذاران خرد، به عنوان مرکز اصلی برای فعالیت‌های زنجیره‌ای باقی بماند و آن را به یک دارایی جذاب تبدیل کند.

معرفی نقادانه صندوق معاملات بورسی (ETF) پتانسیل سولانا (SOL)، که از آن جلب توجه بسیاری انتظار می‌رود، به همراه اظهارات یکی از بنیان‌گذاران Syncracy Capital که تصریح کرد که بازگشت محتمل دوباره دونالد ترامپ به مقام ریاست جمهوری آمریکا به عنوان مواد سوخت اضافی برای اکوسیستم سولانا خواهد بود.

در یک مشاهده جالب، دانیل چونگ نیز اظهار داشت که اعتقاد دارد که اکوسیستم سولانا ممکن است تا به ۵۰ درصد از ارزش بازار اتریوم در این دوره برسد، زیرا مثبت‌انگاری در رابطه با تکنولوژی بلاک‌چین در حال افزایش است.

در حال حاضر، سولانا دارای ارزش بازار ۷۱ میلیارد دلار است که به طور قابل توجهی کمتر از اتریوم با ارزش بازار ۴۰۳ میلیارد دلار است. اما طبق تجزیه و تحلیل Cheung، اگر سولانا به ۵۰٪ از ارزش بازار اتریوم برسد، ارزش بازار آن به ۲۸۰ میلیارد دلار خواهد رسید که باعث افزایش قابل توجهی در قیمت سولانا خواهد شد و آن را به بالاترین رکوردها هدایت می‌کند.

با انتظارات برای یک چهارچوب نظارتی بهتر در ایالات متحده و با ظاهر قوانین جدید برای صنعت تحت ریاست ترامپ در انتخابات نوامبر، آیا سناریوی دوم اجرا خواهد شد یا خیر؟ این پرسش برای تایید احتمال بازار پیش بینی شده اتفاقاتETF قدرت دارد.

با این حال، سولانا در زمان نگارش این نوشته با قیمت ۱۵۲ دلار معامله شده است، که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد و از آغاز سال تاکنون ۴۳۸ درصد رشد کرده است.

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *