به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

تحلیلگر سولانا اکنون 1000 دلار را هدف قرار داده است

تحلیلگر سولانا اکنون ۱۰۰۰ دلار را هدف قرار داده است

به گزارش زوم ارز، در پی رشد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، سولانا نیز در حال افزایش است و پس از دست دادن زیان‌های چشمگیر در ماه ژوئن، دوباره روند صعودی خود را شروع کرده است. با وجود اینکه خریداران هنوز توانایی بازگشت به سطح حمایتی با ارزش ۱۵۵ دلار را نداشته‌اند، اخیراً این ارز در چند روز گذشته با افزایش ۲۵ درصدی مواجه شده است پس از افت شدید آن در اوایل ماه جولای.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

در چند روز گذشته، دستاوردهای بسیار خوش‌آیند از خود نشان داده‌اند که باعث شده تا معامله‌گران پروژه‌های بزرگ، پیش‌بینی سودهای قابل توجهی را برای روزها و هفته‌های آتی داشته باشند. به عبارت دیگر، با توجه به وضعیت فعلی، یک تحلیلگر اظهار کرده است که این سکه به راحتی قادر است نرخ نقدی خود را بیش از ۶ برابر افزایش داده و به اوج بالاترین مقدار خود برسد. او همچنین پیش‌بینی کرده که مقدار ۱۰۰۰ دلار در چرخه گاوی بعدی قرار دارد.

با پیشرفت اوضاع، به وضوح مشخص است که SOL در حال یک روند صعودی قرار دارد. سال ۲۰۲۲ به سبب فروپاشی FTX و Alameda Research باعث افت SOL به ۸ دلار شد. اما از آن زمان تا به اکنون، این ارز دیجیتال به طور مداوم در حال افزایش بوده و به ویژه از نیمه دوم سال ۲۰۲۳، ارزش آن به ۲۱۰ دلار رسیده است.

با این حال، گرم شدن روند بالقوه سه ماه گذشته را کاملاً لغو نکرده است. اگر چیزی دیگری وجود داشته باشد، خریداران هنوز در جایگاه خود هستند و حتی با تقلب‌های اخیر، SOL هنوز هم تقریباً ۸ برابر از زمستان ۲۰۲۳ افزایش یافته است.

چندین عامل می‌توانند سولانا را به سطوح بالاتری از قیمت برسانند، حتی بالاتر از ۲۲۰ دلار که در آخرین مرحله رونده صعودی در سال ۲۰۲۱ ثبت شده است. یکی از عوامل اصلی این افزایش، افزایش پذیرش و پدیدار شدن سولانا به عنوان سومین رمزارز باارزش خواهد بود. این پلتفرم قراردادها فقط اتریوم و زنجیره BNB را دنبال می‌کند.

سولانا به عنوان خانه میم کوین‌ها، به عنوان یک پلتفرم در حال ظهور برای توسعه‌دهندگان و معامله‌گران شناخته می‌شود. افراد بیشتر به قابلیت مقیاس‌پذیری بالا و کارمزد پایین تراکنش‌ها در این پلتفرم توجه دارند.

اگرچه بعضی افراد معتقدند که Solana می‌تواند از پلتفرم‌های لایه دوم اتریوم، مانند Base، بهبود امنیتی بخشیده و نیازی به استفاده از راه‌حل‌های خارج از زنجیره را ندارد.

سولانا بر اتریوم تسلط دارد

افزایش در تعداد سکه‌های میم، فعالیت زنجیره‌ای سولانا را به میزان بیشتری ارتقاء داده است و این امر منجر به افزایش حجم درصدهای DEX شده است.

با تحلیل اطلاعات DeFiLlama، آمار نشان می دهد که سولانا در تعاملات روزانه و ماهانه دیکس های بورس ارتباطی (DEX)، نسبت به اتریوم، عملکرد برتری دارد. به طور متوسط، این بورس‌های ارتباطی بیش از ۱۳ میلیارد دلار تراکنش در هفته انجام می‌دهند.

اگر قیمت‌های میم کوین بهبود یابند و از اوج ۶۵ میلیارد دلاری که در چند ماه گذشته ثبت شده است، فراتر رود، احتمالا با مطالعه دقیق داده‌های CoinMarketCap، سولانا قدرت‌مند به تقویت اتریوم خواهد پرداخت. مانند BOME، WIF، BONK و سایر ارزشمندترین سکه‌های میم، سولانا از جمله فعال‌ترین و ارزشمندترین‌ها است.

با اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در گذشته بیان کرده بود که SOL یک اوراق بهادار غیرثبت شده است، تغییراتی امکان دارد که این اظهارنظر را به چالش بکشد.

اخیراً، VanEck و ۲۱Shares درخواست دادند تا صندوق‌های معاملاتی قابل معامله در بورس Solana (ETF) تأیید شوند. این درخواست هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد، اما تصمیم نهایی پیش از پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ اعلام خواهد شد.

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *