به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

تحلیلگران ماه‌های جذابی را برای سرمایه‌گذاران بیت کوین پیش‌بینی می‌کنند

بیت کوین پس از شروع ضعیف در این ماه، رشد قابل توجهی را تجربه کرد. CryptoJelleNL، تحلیلگر کریپتو، اخیراً از طریق توییتی به بررسی این روند پرداخت و عقیده دارد که با وجود رکود اولیه، عملکرد فعلی این دارایی به خوبی با میانگین‌های تاریخی آن همخوانی دارد.

از لحاظ تاریخی، آگوست و سپتامبر شاهد نوسانات اندکی بوده است. با این حال، سه‌ماهه پایانی سال اغلب باعث شعله‌ور شدن هیجانات قابل توجهی در بازار می‌شود. با توجه به اظهارات CryptoJelleNL، ماه‌های آینده می‌تواند برای علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران بیت کوین، بسیار جذاب باشد.

در سال 2024، بیت کوین نوسانات قابل توجهی را در بازده ماهانه خود ثبت کرده، که منعکس کننده غیرقابل پیش‌بینی بودن ذاتی بازار ارزهای دیجیتال است. ژانویه با افزایش ملایم 0.62+ درصد آغاز شد و پس از آن در فوریه رشد خوبی را در بازار شاهد بودیم – زمانی که بازده قیمت بیت کوین به 43.55 درصد رسید.

با این حال، ماه‌های بعد روندی متفاوت شکل گرفت. بزرگ‌ترین رمزارز بازار ماه مارس با رشد +1.61 درصد به پایان رساند و سپس آوریل شاهد کاهش شدید 14.76 درصدی بود. ماه می، ماهی نسبتاً خوب بود و قیمت توانست بیش از 11 درصد رشد کند. با این حال، ژوئن خرس‌ها مجدد بر بازار حاکم شدند و 7 درصد ضرر را به سرمایه‌گذاران تحمیل کردند.


خرید و فروش آسان بیت کوین در بیت‌پین


  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی

  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات

  • بات‌های معامله‌گر متنوع

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته


خرید بیت کوین

این فراز و نشیب در روند قیمت، بر ماهیت پرنوسان بیت کوین، نیاز سرمایه‌گذاران به اقدامات محتاطانه و اخذ استراتژی‌های آگاهانه تاکید دارد.

Michaël van de Poppe، تحلیلگر رمزارزها، اخیراً دیدگاه خود در مورد موقعیت فعلی بیت کوین در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) به اشتراک گذاشت. او عقیده دارد که بیت کوین دوباره وارد محدوده معاملاتی رنج خود شده است و انعطاف‌پذیری قابل توجهی را نشان می‌دهد.

این تحلیلگر سطوح حمایتی کلیدی را که باید برای ادامه مسیر صعودی ارز دیجیتال حفظ شود، تعیین کرد. این حمایت‌ها در 65 هزار دلار و بین 61,500 و 62,500 دلار قرار دارند، که او آن را به عنوان مرز پایینی محدوده فعلی توصیف می‌کند.

طبق آخرین نمودار او، بیت کوین در منطقه مقاومتی کلیدی بین 67,300 و 67,700 دلار حرکت می‌کند. او پیش‌بینی می‌کند که در صورت شکست این سطوح، قیمت می‌تواند دوباره سقف تاریخی خود را تست کند. حمایت اصلی فعلی در 62,500 دلار و سطح حمایت تاریخی قابل توجه 60,700 دلار است. این تجزیه و تحلیل دیدگاه روشنی از نقاط استراتژیک ارائه می‌دهد که می‌تواند حرکات کوتاه مدت قیمت بیت کوین را در بازار مشخص کند.

در این بین، بر اساس داده‌های CMC حجم معاملات 24 ساعته بیت کوین 45 درصد افزایش یافته و به 44.3 میلیارد دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش فعالیت در بازار است.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های لایه 2 خودم را به خیریه اهدا کردم

ویتالیک بوترین فاش کرد که روی توکن‌های لایه 2 سرمایه‌گذاری نکرده است و به جای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *