به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

تحلیلگران احتمال بازگشت قیمت دوج کوین را می‌بینند

تحلیلگران احتمال بازگشت قیمت دوج کوین را می‌بینند

به گزارش زوم ارز، بعد از آزمایش مجدد یک سطح پشتیبانی کلیدی، Dogecoin (DOGE) اخیراً افزایش احتمالی را نشان داده است. در صرافی بیت استمپ، ارز دیجیتال DOGE در چند ماه گذشته نوسان کرده است و در حال حاضر با قیمت ۰.۱۳۲۸۴ دلار در حال معامله است که در ۲۴ ساعت گذشته به نسبت ۳.۵۶ درصد کاهش داشته است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

قیمت Dogecoin به دنبال تلاش برای عبور از سقف قیمت ۰.۱۵ دلار و سپس بازگشت به عقب، روندی روشن و پررنگ را ابراز می‌کند. حجم معاملات در این دوره‌ها به طور چشمگیری افزایش یافته است، که نشان از فعالیت به‌طور قابل توجه در بازار می‌دهد.

شاخص MACD در حال حاضر به یک روند صعودی اشاره دارد، زیرا خط آبی MACD بالاتر از خط سیگنال نارنجی قرار دارد. با این حال، کاهش فاصله بین این دو خط نشان دهنده‌ی این است که تاجران باید به دقت تغییرات محتمل در روند بازار توجه کنند.

در حال حاضر RSI در مقدار ۵۷.۸۳ قرار دارد که نشان دهنده این است که دوج کوین نه به طور زیادی خریداری شده و نه به طور زیاد فروخته شده است. این می تواند به این معنا باشد که بازار در حالت خنثی قرار دارد. این شرایط همراه با یک بررسی محتاطانه، قابلیت افزایش قیمت دوج کوین با وجود سیگنال های مثبت را نشان می دهد. با این حال، توجه به نمادهای تغییرات ضروری است.

تحلیلگر کریپتو، Altcoin Sherpa، این تحلیل را دوباره مورد بررسی قرار داد و به دقت نگاه کرد به سطوح اصلاحی فیبوناچی در شناسایی نقاط ضعف و عقب‌نشینی‌های Dogecoin. او اعتقاد دارد که Dogecoin ممکن است پیش از شروع به حرکت قوی به سمت بالا، ابتدا یک عقب‌نشینی تجربه کند و خود را استحکام بخشد. Altcoin Sherpa پیشنهاد می دهد که یک دوره استحکام، می‌تواند زمینه‌ساز یک انبوه قدرتمند تر باشد.

با توجه به اطلاعات CoinMarketCap، حجم معاملات ۲۴ ساعته Dogecoin به مبلغ ۱.۲ میلیارد دلار رسیده است. این ارز، با وجود کاهش ۵.۲۶ درصدی در طول روز گذشته، توانست جایگاه هشتم خود را در رتبه بندی CoinMarketCap حفظ کند و ارزش بازار آن به مقدار ۱۹.۲ میلیارد دلار و تعداد سکه DOGE موجود در جریان ۱۴۵.۲ میلیارد واحد محافظ را داشته باشد.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده در این مقاله صرفا به منظور اطلاع‌رسانی و آموزشی است و هیچ‌گونه توصیه‌ی مالی وجود ندارد. هیچ گونه مسئولیتی از سوی Coin Edition در قبال هر گونه خسارت یا ضرر ناشی از استفاده از محتوا، محصولات یا خدمات مذکور بر عهده نیست. مخاطبان توصیه می‌شود که به محتواها و خدمات شرکت با احتیاط و واسه‌گری عمل کنند و اقدامات لازم را به کار ببرند.

منبع: coinedition.com


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *