تجزیه و تحلیل اصلاحات اخیر: قیمت بیت کوین یک گام به عقب برمی دارد

تجزیه و تحلیل اصلاحات اخیر: قیمت بیت کوین یک گام به عقب برمی دارد

به گزارش زوم ارز، قیمت بیت کوین نتوانست به فراتر از سطح مقاومت ۶۳۶۵۰ دلاری ادامه دهد و در حال حاضر در فرایند تصحیح سود قرار دارد. احتمال زیاد است که بیت کوین به سطح پشتیبانی ۶۰,۸۵۰ دلاری بازگردد.

  • بیت کوین یک اصلاح نزولی را از ناحیه مقاومت ۶۳۶۵۰ دلار آغاز کرد.
  • قیمت زیر ۶۲۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • یک خط روند نزولی اتصال با مقاومت ۶۱۸۵۰ دلار در نمودار ساعتی جفت بیت کوین/دلار آمریکا (فید داده از Kraken) شکل می گیرد.
  • این جفت ممکن است برای شروع یک افزایش جدید در بالای منطقه مقاومت ۶۲,۲۵۰ دلار تلاش کند.

قیمت بیت کوین دوباره کاهش یافت

قیمت بیت کوین در تلاش برای افزایش سود به سطوح مقاومت ۶۳,۶۵۰ و ۶۳,۸۰۰ دلار بود. اوج قیمت به ۶۳,۷۹۸ دلار رسید و سپس شروع به اصلاح نزولی کرد.

قیمت کاهش یافت و به زیر سطح ۶۳۰۰۰ دلار رسید. فروشنده ها موفق شدند این قیمت را به زیر سطح ۶۲۵۰۰ دلار کاهش دهند و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعتی Simple را دنبال کنند. همچنین یک حرکت اصلاحی به زیر سطح ۵۰% فیبوناچی، از ۵۹,۹۵۱ دلار به ۶۳,۷۹۸ دلار انجام شد.

بیت کوین در حال حاضر با قیمت کمتر از ۶۲۵۰۰ دلار معامله می شود و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته آن، تراکنشات را مشخص می‌کند. همچنین، در نمودار ساعتی جفت BTC/USD، یک خط روند نزولی از نقطه مقاومت ۶۱۸۵۰ دلار رسم شده است.

گاوها در حال حاضر تلاش می کنند تا منطقه ۶۱,۴۰۰ دلاری و سطح ۶۱.۸ درصدی فیبوناچی حرکت رو به بالا از بازه قیمتی ۵۹,۹۵۱ دلار تا ۶۳,۷۹۸ دلار را محافظت کنند. اگر افزایش دیگری رخ دهد، قیمت ممکن است به نزدیکی سطح ۶۱,۸۵۰ دلار برسد و با مقاومتی روبرو شود.

اولین سطح مقاومت کلیدی در حدود ۶۲۲۵۰ دلار واقع شده است. مقاومت کلیدی بعدی ممکن است در حدود ۶۲۵۰۰ دلار قرار داشته باشد. در صورتی که قیمت به طور واضح از سطح مقاومت ۶۲۵۰۰ دلاری عبور کند، احتمال افتتاح یک دوره افزایشی پایدار و افزایش قیمت وجود دارد.

در مورد اشاره شده، قیمت ممکن است افزایش یابد و مقاومت ۶۳۲۵۰ دلاری را دست کم بگیرد. هر گونه سود احتمالاً باعث افزایش قیمت بیت کوین به سمت مقاومت ۶۳۶۵۰ دلاری در زمان کوتاه خواهد شد.

در صورتی که ببینیم بیت کوین نمی تواند به بیشتر از ۶۲۲۵۰ دلار صعود کند، ممکن است ادامه دهد. حمایت فوری در صورت نزول به نزدیکی ۶۱۴۰۰ دلار وجود دارد.

پشتیبانی اولیه فعلی ۶۰۸۵۰ دلار است که تقریبا ۶۰۵۰۰ دلار به پیامدهای پشتیبانی برای سطح ۶۰۰۰۰ دلار خواهد شد.

نشانگرهای تکنیکی:

نمایشگر MACD در بازه یک ساعته در حال کاهش سرعت است و به منطقه منفی همگرا می‌شود.

شاخص قدرت نسبی (RSI) برای جفت ارزی BTC/USD در حال حاضر زیر میانگین ۵۰ قرار دارد.

سطوح حمایت اصلی به مقدار ۶۱,۴۰۰ دلار بود و سپس آن به ۶۰,۸۵۰ دلار کاهش یافت.


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

آشکار کردن اطلاعات جدیدی توسط شیبا، اما چیست؟

به گزارش زوم ارز، Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی اکوسیستم Shiba Inu، در رویداد IVS Crypto …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *