تاریخ لیست شدن تپ سواپ به تاخیر افتاد

طبق اطلاعات قبلی تاریخ لیست شدن تپ سواپ اول ماه جولای عنوان شده بود اما دیروز کانال تلگرام این پروزه در طی یک بیانیه خبر از تاخیر در تاریخ لیست شدن تپ سواپ داد. در حالی که این یک خبر خوب برای کامیونیتی معرفی شده، بسیاری از کاربران از این خبر عصبانی شده‌اند. تپ سواپ یکی از مطرح‌ترین بازی های کلیکی تلگرام است که بعد از نات کوین مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

 

تاریخ لیست شدن تپ سواپ به تاخیر افتاد

باتوجه به اطلاعیه منتشر شده در کانال تلگرام، برای دومین بار تاریخ لیست شدن تپ سواپ به تاخیر افتاد و این بار تیم توسعه‌دهنده سه ماهه سوم سال 2024 را به عنوان تاریخ نهایی لیست شدن تپ سواپ اعلان کرده است. تیم پروژه استقبال گسترده کاربران از این پروژه و انتظارات ایجاد شده حول لیست شدن آن در صرافی‌های درجه یک را اصلی‌ترین دلیل این تاخیر عنوان کرده است.

 

در این اطلاعیه (+) آمده است که تپ سواپ یکی از بازیگران اصلی بازی‌های کلیکی در سطح جهانی است و این مساله منجر به توجهات کلاهبرداران و همچنین عاشقان دنیای وب 3 شده است. این مساله باعث شده است که تیم در کنار تلاش برای حذف ربات‌ها و کلاهبرداران به دنبال مذاکره فعال با صرافی‌های درجه 1 برای لیست شدن تپ سواپ باشد.

 

 

در ادامه اطلاعیه آمده است که این سطح از توجه نیازمند کار دقیق‌تر بر روی توکنومیکس تپ سواپ و استراتژی راه‌اندازی مناسب است که معنی آن نیاز به زمان اضافه بیشتر برای تیم است. در این اطلاعیه به کاربران اطمینان داده شده است که تاریخ لیست شدن تپ سواپ در سه ماهه سوم سال به صورت عادلانه خواهد بود تا همه کاربران فعال در پروژه بتوانند سود مناسبی از فعالیت خود کسب کنند.

 

حال کاربران می‌توانند در این سه ماهه نهایی برای لیست شدن تپ سواپ با فعالیت درون بازی توکن‌های درون بازی را افزایش داده و سهم بیشتری از توکن‌های احتمالی آن به دست آورند. پس از لیست شدن NOT و به وجود آمدن امکان خرید نات کوین در صرافی‌ها، بسیاری از کاربران به ایردراپ پروژه‌های مشابه مثل تپ سواپ امیدوار هستند اما برای نتیجه نهایی نیاز است که سه ماه دیگر صبر کنید!

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

ثبت درخواست ای تی اف سولانا

شرکت‌های ARK Invest و ٢١Shares به طور رسمی درخواست خود را برای راه‌اندازی‌ ای تی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *