به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

بیت کوین 61 هزار دلاری

اگرچه قیمت بیت کوین روز دوشنبه به شدت کاهش یافت، اما گاوها اکنون دوباره کنترل بازار را به دست گرفته‌اند و یک رالی خیره‌کننده را به بالای 61,000 دلار رهبری کردند. بزرگ‌ترین رمزارز بازار امروز توانست به بالاترین سطح 3 هفته اخیر خود برسد و امیدها برای ثبت سقف تاریخی جدید (ATH) را زنده کند.

این جهش قیمت در زمان جالبی اتفاق می‌افتد، زیرا انتظار می‌رود فدرال رزرو ایالات متحده نرخ بهره خود را فردا یا روز بعد، برای اولین بار در سال‌های اخیر، کاهش دهد.

تغییرات هفتگی بیت کوین | منبع CMC

آخرین باری که بیت کوین در این قیمت معامله شد، اواسط آگوست بود  – زمانی که قیمت آن از بیش از 62 هزار دلار به کمتر از 59 هزار دلار در چند ساعت کاهش یافت.

افزایش قیمت امروز پس از یک دوشنبه دردناک برای سرمایه‌گذاران اتفاق افتاد که این دارایی را از حدود 60,000 دلار به 57,600 دلار رساند.

بیشتر آلت کوین‌ها نیز از روند صعودی بیت کوین پیروی کردند. اتریوم در 24 ساعت گذشته نزدیک به 4 درصد رشد داشته و اکنون، پس از کاهش به 2,270 دلار در جریان اصلاح دیروز، در حوالی 2,400 دلار در نوسان است.

بایننس کوین (BNB) بار دیگر به بالای 550 دلار برگشت. سولانا (SOL) نیز برای مدتی سطح 135 دلار را پس گرفت، در حالی که ریپل (XRP) پس از افزایش روزانه 3.8 درصدی به نزدیکی 0.6 دلار رسید.

بیشترین افزایش قیمت در  بین 100 آلت کوین برتر مربوط به ارز دیجیتال ایموتبل ایکس (IMX) با 15 درصد، سلیستیا (TIA) با 15 درصد، یونی‌سواپ (UNI) با 11 درصد و فانتوم (FTM) با 10 درصد بوده است.

بر اساس گزارش CoinGlass، ارزش کل پوزیشن‌های لیکویید شده به 123 میلیون دلار افزایش یافته است و پوزیشن‌های فروش (Short) بیت کوین با 47 میلیون دلار در صدر جدول هستند. بیش از 42,000 تریدر نیز در این بین لیکویید شدند.

این یک هفته بزرگ برای همه بازارهای مالی است؛ زیرا فدرال رزرو ایالات متحده قرار است در 18 و 19 سپتامبر برای بحث در مورد کاهش احتمالی نرخ بهره تشکیل جلسه دهد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، ماه گذشته گفت که زمان آن فرا رسیده است که بانک مرکزی ایالات متحده از الگوی تعیین شده توسط بانک مرکزی اروپا، بانک انگلستان و بانک کانادا پیروی کند.

اکثر کارشناسان بر این باورند که کاهش نرخ بهره آمریکا 0.25 درصد خواهد بود، اما برخی به کاهش تهاجمی‌تر 75 واحدی نیز خویش بین  هستند.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

کد مورس همستر کامبت امروز؛ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳

با استفاده از کد مورس ۱ میلیونی امروز ۲۸ شهریور همستر، می‌توانید یک میلیون سکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *