به زودی قیمت اتریوم کاهش می یابد زیرا تایید ETF اتریوم با تاخیر مواجه می شود

هشدار! قیمت اتریوم کاهش می یابد زیرا تایید ETF اتریوم با تاخیر مواجه می شود

به گزارش زوم ارز،قیمت اتریوم (ETH) پس از رسیدن به مرز ۳۵۰۰ دلار در روز دوشنبه، در مدت کوتاهی با افتی روبرو شد و در روز سه شنبه دوباره به سطح حمایت ۳۴۰۰ دلار فرو رفت. این تغییر ناگهانی به دلیل تأیید کامل مورد انتظار کمیسیون SEC برای برنامه‌های ETF اتریوم بود که اکنون به تاریخ ۸ جولای به تعویق افتاده است.

SEC پرونده های اصلاح شده را درخواست می کند

تحلیل‌گران در ابتدا پیش‌بینی می‌کردند که تأیید تا ۲ ژوئیه اتفاق می‌افتد، اما SEC از صادرکنندگان درخواست کرده است تا پرونده‌های اصلاح‌شده خود را تا ۸ ژوئیه ارسال نمایند. اریش بالچوناس، کارشناس ETF بلومبرگ، اعلام کرد که SEC به منظور ارائه بازخورد دقیق‌تر، زمان بیشتری را در نظر گرفته است. به همین دلیل، جدول زمانی اصلاح شده توسط بالچوناس ارائه شده است.

به نظر می‌رسد نیاز به عقب‌نشینی تا آخر تعطیلات وجود دارد. SEC برای بازگشت به محتوای PPL در این هفته زمان بیشتری صرف کرده است، با این حال تغییرات بسیار کمی صورت گرفته است. بر اساس اطلاعاتی که من دریافت کرده‌ام، این مسئله تا هفته‌ای که قبل از تعطیلات میلادی مصادف با تاریخ ۸ ژوئیه است، پیگیری خواهد شد و پس از آن به سرعت اجرا خواهد شد.

گری جنسلر، رئیس SEC، پیشتر اعلام کرده بود که ETFهای اتریوم احتمالاً تا پایان تابستان مورد تأیید قرار خواهند گرفت. در حال حاضر، SEC دارای فرم‌های S-1 است که در حال بررسی و تصویب آنها برای گام دوم در فرآیند راه‌اندازی ETFهای نقطه‌ای اتریوم می‌باشد.

با وجود تأخیر، مدیران دارایی به روشن کردن اولین صندوق‌های معاملاتی مبتنی بر اتریوم در ایالات متحده، که مستقیماً در اتر سرمایه‌‌گذاری می‌کنند، توسط کمیسیون اوراق بهادار و بورس (SEC) خوشحال هستند و انتظارات برای اواخر ماه جولای مشخص شده است. گزارش اخیر از بلومبرگ، بحث سازنده بین مدیران دارایی و نظام‌های تنظیمی را به تصویر کشیده است.

راه اندازی ETF اتریوم اینچ نزدیکتر

بر اساس گزارش، بازخورد تنظیم‌کننده در مورد سوالات جزئی که توسط فرستندگان در حال حاضر مورد بررسی قرار گرفته‌اند، ارائه شده است. در ماه مه، کمیسیون اوراق بهادار و بورس (SEC)، پیشنهاد صرافی‌ها برای لیست‌کردن این محصولات را تأیید کرد و اعلام کرد که برای راه‌اندازی آن‌ها، نیازمند تأییدهای جداگانه‌ای می‌باشد.

استیو کورز، مدیر عامل گلکسی دیجیتال، اعلام کرد که انتظار می رود ETF اتریوم طی دو هفته آینده تأیید شود. Galaxy Digital به عنوان یکی از شرکت هایی که درخواست ثبت ETF اتریوم داده اند، به این موضوع اشاره کرد. کورز با تاکید بر تجربیات خود در زمینه ETF بیت کوین و شناخت ویژگی های لازم برای اجرای موفقیت آمیز این نوع صندوق های معاملاتی؛ اعلام کرد که مطمئن است این فرایند با موفقیت انجام خواهد شد.

چند شرکت معتبر از جمله BlackRock Inc.، Fidelity Investments، ۲۱Shares، و Invesco، پرونده‌هایی را منتظر تایید دارند. افشای تاریخچه کارمزد و هزینه‌های مربوطه یک مرحله ضروری قبل از شروع هرگونه معامله مالی است.

فرض کردن اینکه صندوق‌ها مجوز دریافت کنند و مشکلی باقی می‌ماند: آیا پورتفوئهای اتر نوعی تقاضا یکسان را ایجاد می‌کنند که موجب اولین حضور تاریخی ETFهای بیت‌کوین در ایالات متحده در ژانویه شد، که دارایی‌های ۵۲ میلیارد دلاری را جذب کرد؟

۱۵ میلیارد دلار ورودی در ۱۸ ماه اول

همانطور که قبلاً گزارش شده بود توسط NewsBTC، ETF های اتریوم ممکن است در چند ماه اول هجوم قابل توجهی از سرمایه گذاران را به خود جلب کنند، با این حال حجم سرمایه گذاری ممکن است متفاوت باشد. این به عنوان یک فرصت جدید در بازار ETF بیت کوین، که به تازگی تأیید شده است، مطرح شده است.

در یک یادداشت به سرمایه‌گذاران، معاون ارشد سرمایه‌گذاری Bitwise (CIO)، مت هوگان، پیش‌بینی کرده است که ETF‌های این شرکت ممکن است در ۱۸ ماه اول فعالیت خود، جریان خالص ورودی بالغ بر ۱۵ میلیارد دلار را تجربه کنند.

برای انجام این تحلیل، هوگان ارزش بازار ارزهای دیجیتال بیت کوین و اتریوم را مورد بررسی قرار داد و انتظار داشت که سرمایه‎گذاران به اندازه کافی به محصولات مبادلات مرتبط خود (ETP) توجه کنند.

هوگان اظهار کرده است که سرمایه گذاران آمریکایی اکنون به مبلغ ۵۶ میلیارد دلار در بیت‌کوین ETP سرمایه‌گذاری کرده‌اند. او پیش بینی کرده است که این رقم تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۱۰۰ میلیارد دلار یا حتی بیشتر افزایش خواهد یافت.

با توجه به این منبع، او تصمیم گرفت که ETF های اتریوم باید ۳۵ میلیارد دلار دارایی جذب کنند تا با ETF های بیت کوین همخوانی داشته باشند، که ممکن است نیازمند زمان تا حدود ۱۸ ماه باشد.

همچنین، او اظهار کرد که با تبدیل گری‌اسکیل اتریوم تراست (ETHE) به ETF، ETF های اتریوم نقدی مبلغ ۱۰ میلیارد دلاری راه‌اندازی خواهند شد.


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

آشکار کردن اطلاعات جدیدی توسط شیبا، اما چیست؟

به گزارش زوم ارز، Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی اکوسیستم Shiba Inu، در رویداد IVS Crypto …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *