به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری قبل از شروع طوفان صعودی: گزینه‌های برتر کدامند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحولات سیاسی اخیر و احتمال ریاست جمهوری ترامپ، موجب تغییر احساسات بازار و افزایش خوش‌بینی شده است. کارشناسان معتقدند که اصلاح قیمت اخیر بهترین فرصت برای ورود به بازار قبل از شروع نوسانی‌ترین روند صعودی است.

در همین راستا، تحلیلگری در برنامه رنز (Rans) از کریپتو بنتر (Crypto Banter) توصیه می‌کند که به جای انتظار برای کاهش بیشتر قیمت، اصلاح اخیر را به عنوان سیگنالی برای ورود به بازار در نظر بگیرید.

او بر اهمیت سرمایه‌گذاری در بلاکچین‌های لایه ۱ که زیربنای برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) هستند، تأکید کرد. سویی (Sui)، آپتوس (Aptos) و آرویو (AR) از جمله گزینه‌های پیشنهادی او برای سرمایه گذاری در این حوزه هستند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


هوش مصنوعی یکی دیگر از بخش‌های مهم در دنیای ارزهای دیجیتال است. پروتکل بیس (Base Protocol) که به عنوان یکی از بهترین بازیگران اصلی هوش مصنوعی شناخته می‌شود، برای سرمایه‌گذاری با ریسک حساب‌شده مناسب است.

نیر پروتکل (Near Protocol) نیز یک گزینه قوی در حوزه هوش مصنوعی و مناسب برای سرمایه‌گذارانی با ریسک‌پذیری بالا است.

در این میان، توکنیزه کردن دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) نیز روند رو به رشدی دارد. مانترا (Mantra) و اکسلار (Axelar) از جمله پیشگامان این حوزه هستند.

مانترا با اقداماتی مانند راه‌اندازی صندوق جدید USDY و معاملات استراتژیک در امارات، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. اکسلار نیز به عنوان یک پل بلاکچینی می‌تواند از بازار بالقوه ۱۶ تریلیون دلاری دارایی‌های توکنیزه‌شده تا سال ۲۰۳۰ بهره‌مند شود.

علاوه بر موارد ذکرشده، این تحلیلگر بر اهمیت قابلیت همکاری بین زنجیره‌ای و امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) نیز تأکید کرده است. رون (Rune)، جی‌ام‌ایکس (GMX) و آئرودروم (AERO) گزینه‌های پیشنهادی او برای سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها هستند.

در نهایت بخش بازی و میم‌کوین‌ها نیز فرصت‌هایی طلایی ارائه می‌دهند. رویکردی متنوع با گزینه‌هایی مانند پپه (Pepe) و دیگر رمزارزها که برای دریافت بازدهی بیشتر قابل استیک شدن هستند، پیشنهاد می‌شود.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های لایه 2 خودم را به خیریه اهدا کردم

ویتالیک بوترین فاش کرد که روی توکن‌های لایه 2 سرمایه‌گذاری نکرده است و به جای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *