بهترین سایت‌ های فریلنسری خارجی | 13 سایت معتبر و پولساز

در سال‌های اخیر، جذابیت کار فریلنسری بیشتر از هر زمان دیگری افزایش یافته است. سبک کاری که از راه دور و با زمان انعطاف‌پذیر، تفکر ما را درباره محیط‌های کاری سنتی، دگرگون کرد. امروزه، فرصت‌های شغلی متنوعی برای افراد با مهارت‌های گوناگون وجود دارد؛ اما پیدا کردن شغل مناسب همچنان می‌تواند چالش‌برانگیز باشد! حتی اگر قبلاً نمونه کارهایی را به صورت آنلاین ارائه داده باشید. اما برای حل این چالش هم، وبسایت‌های تخصصی زیادی وجود دارند که ارتباط بین فریلنسرها و کارفرمایان را برقرار می‌سازند. از جمله بهترین سایت های دورکاری خارجی که برای ایرانیان مناسب هستند می‌توان به فایور (Fiverr)، آپ ورک (Upwork)، تاپ تال (Toptal) و یا We Work Remotely اشاره کرد که می‌توانند یک منبع درآمد دلاری برای آن‌ها فراهم آورند. ما در این مقاله به بررسی بهترین سایت های فریلنسری خارجی خواهیم پرداخت که می‌توانید از طریق آن‌ها فرصت های شغلی دلاری به دست آورید.

سایت فریلنسری و درامد دلاری

در دهه‌ی گذشته، شیوه‌ی همکاری فریلنسری (Freelancing) رشد چشمگیری داشته است. افزایش نیاز شرکت‌ها به مهارت‌های دیجیتالی، توسعه‌ی ابزارهای ارتباط کاری، مزایای این روش برای دو طرف همکاری و در نهایت، شیوع بیماری کرونا، همگی بر گسترش فرهنگ دورکاری و یکی از زیرمجموعه‌های آن یعنی فریلنسری تاثیر بسزایی داشته است! این توسعه منجر به پیدایش سایت‌هایی با هدف برقراری ارتباط آنلاین بین کارفرما و فریلنسر شده است. سایت‌های فریلنسری خارجی و ایرانی با ایجاد این ارتباط، از هر دو طرف یا یکی از آن‌ها کمیسیون دریافت کرده و درآمد کسب می‌کنند. اما به دلایل مختلف، سایت‌های فریلنسری خارجی برای ایرانیان، جذاب‌تر از سایت‌های ایرانی است و بسیاری از متخصصان ایرانی به دنبال ساخت اکانت فریلنسر و فعالیت در این وبسایت‌ها هستند. مهم‌ترین دلیل این جذابیت، کسب درآمد دلاری است. هم‌اکنون نیز تعداد قابل‌توجهی از ایرانیان در این سایت‌ها ثبت‌نام کرده و با شرکت‌های معتبری در اروپا و سایر کشورها همکاری می‌کنند و درامد دلاری دارند.

اگر به دنبال درآمد دلاری هستید، مقاله راه های کسب درامد دلاری در ایران را از دست ندهید!

لیست بهترین سایت های فریلنسری دنیا

در ادامه به بررسی بهترین سایت های فریلنسری دنیا می‌پردازیم:

1. سایت Fiverr

وبسایت فایور یک پلتفرم است که فریلنسرها را با صاحبان کسب و کارهایی که به دنبال خدمات مختلف دیجیتالی مانند طراحی وب‌سایت، تولید محتوا و غیره هستند مرتبط می‌کند؛ این پلتفرم یکی از بهترین وب‌سایت‌های فریلنسری برای دانشجویان نیز محسوب می‌شود. این وب‌سایت به فریلنسرها و صاحبان کسب‌وکارها روشی مؤثر برای تعامل را ارائه می‌دهد. درFiverr، فریلنسرها به عنوان “فروشنده” و صاحبان کسب‌وکار به عنوان “خریدار” شناخته می‌شوند. در این وب‌سایت، فروشندگان می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای ثبت‌نام کرده و حداقل مبلغ دریافتی موردنظر خود را تعیین کنند. از طرف دیگر، خریداران قادر هستند به سادگی مهارت‌های فریلنسرها را مرور کرده و درخواست‌های خود را ثبت کنند. هر زمان که یک خریدار، فریلنسر (فروشنده) را انتخاب می‌کند، سیستم به طور خودکار حساب او را شارژ کرده و مبلغ را در حالت تعلیق قرار می‌دهد؛ سپس سیستم مبلغ کمیسیون را کسر کرده و 80 درصد از قیمت توافق شده را به فریلنسر پرداخت می‌کند.

  • زمینه فعالیت: طراحی وب، برنامه نویسی، بازاریابی دیجیتال، گرافیک و…
  • مزایا: تنوع شغلی، ثبت‌نام رایگان، دوره‌های آنلاین
  • معایب: کارمزد بالا، فرآیند پرداخت طولانی

2. سایت Upwork

Upwork در سال 2024 به‌عنوان یکی از برترین سایت‌های فریلنسینگ خارجی شناخته شده است که امکان کسب درآمد اینترنتی از طریق کار در منزل را فراهم می‌کند. هر فرد با هرگونه تخصصی می‌تواند شغل فریلنسری مناسب خود را روی این پلتفرم پیدا کند. این سایت دارای سیستم کارمزد مرحله‌ای است؛ به این صورت که هرچه بیشتر کار کنید، کمتر کارمزد پرداخت خواهید کرد. برای مثال، کارمزد از 20٪ برای اولین 500 دلار کسب شده شروع می‌شود و با افزایش درآمد، به تدریج کاهش خواهد یافت. متأسفانه، به دلیل تحریم‌ها، برای استفاده از خدمات این پلتفرم باید از روش‌های دور زدن تحریم استفاده نمود و درآمدهای ارزی را از طریق شرکت‌های واسطه تبدیل به پول نقد کرد.

  • زمینه فعالیت: برنامه نویسی، طراحی وب، گرافیک و…
  • مزایا: پرداخت‌های به‌موقع، مشتریان قابل اعتماد
  • معایب: فرآیند طولانی تأیید هویت و ثبت‌نام، کارمزدهای نسبتاً بالا

3. سایت LinkedIn

لینکدین به‌طور قطع عنوان بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی حرفه‌ای و تخصصی در حوزه کسب‌وکار را یدک می‌کشد؛ جایی که روزانه تعداد زیادی پروژه در آن تعریف و منتشر می‌شود. در این پلتفرم، میلیون‌ها فرصت شغلی وجود دارد که عمدتاً شامل مشاغل تمام‌وقت است. اگر شغلی را که متناسب با تخصص‌های شماست پیدا کردید، می‌توانید برای کسب آن در وب‌سایت لینکدین اقدام کنید. شاید پیش از این به ذهنتان نرسیده بود که لینکدین می‌تواند به عنوان یک پلتفرم فریلنسینگ بین‌المللی عمل کند؛ اما این یکی از خدماتی است که وب‌سایت لینکدین ارائه می‌دهد. کاربران با خرید اکانت لینکدین می‌توانند از ویژگی‌ها و امکانات این پلتفرم برای دستیابی به فرصت‌های شغلی دلاری بهره‌مند شوند.

  • زمینه فعالیت: طراحی گرافیکی، نگارش مقاله، ترجمه متون و…
  • مزایا: فرصت‌های شغلی وسیع و شبکه‌سازی، به‌روزرسانی‌های دائمی اخبار، صرفه‌جویی در هزینه‌ها
  • معایب: محتوای نامرغوب و اسپم از سوی برخی کاربران

4. سایت Toptal

سایت Toptal نیز به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های فریلنسری بین‌المللی برای سال 2024 شناخته شده است. Toptal با استفاده از روش‌های نوین در ارزیابی پیشنهاد‌ها و تسهیل فرآیند انتخاب برای کارفرمایان، به فریلنسرهای حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف از توسعه‌دهندگان وب گرفته تا مشاوران مالی و مدیران فروش، خدمات ارائه می‌دهد. پس از پشت سر گذاشتن مراحل ارزیابی، شما به آگهی‌های شغلی متعدد از شرکت‌های برجسته‌ای مانند موتورولا و Airbnb دسترسی خواهید داشت. با این حال، رد شدن در آزمون می‌تواند روند درخواست شما را برای چندین ماه متوقف سازد. Toptal همچنین از سرویس اختصاصی برای پیگیری زمان و صدور صورت‌حساب به نام TopTracker استفاده می‌کند که به فریلنسرها امکان می‌دهد تمام مبلغ پیشنهادی خود را دریافت کنند. درآمدها را می‌توان از طریق پی‌پال، پایونیر و یا ویزا کارت تسویه کرد.

  • زمینه‌ فعالیت: توسعه نرم‌افزار، مشاوره‌های مالی و حوزه‌های مدیریتی
  • مزیت‌ها: وجود شرکت‌ها و استعدادهای درجه‌یک، پرداخت کامل مبلغ بدون کسر هزینه‌های جانبی
  • معایب: فرآیند غربالگری گسترده، محدودیت در پذیرش تنها پروژه‌های بزرگ

5. سایت We Work Remotely

سایت We Work Remotely، یک پلتفرم فریلنسری بین‌المللی بدون تحریم به حساب می‌آید که امکان جستجوی مشاغل بر اساس دسته‌بندی، مکان جغرافیایی و حوزه کاری را فراهم می‌کند. این سایت همچنین برای کارفرمایان با فیلترها و قیمت‌گذاری‌های شفاف، یک پلتفرم مناسب برای تبلیغ و استخدام نیرو محسوب می‌شود.

  • زمینه‌ فعالیت: برندینگ و کالا، طراحی وب‌ سایت، برنامه نویسی و…
  • مزایا: دسترسی به بیش از 100 فرصت شغلی برنامه‌نویسی در هفته، امکان استفاده رایگان از سایت
  • معایب: رابط کاربری نامناسب، ویژگی‌های شغلی که گاهی اوقات گیج‌کننده است.

6. سایت SimplyHired

سایت SimplyHired نیز یک سایت فریلنسری است که اجازه می‌دهد شرکت‌ها فرصت‌های شغلی خود را به‌صورت رایگان منتشر کنند. این سایت با رابط کاربری خوبی که دارد، بررسی مشاغل بر اساس دسته‌بندی را آسان می‌کند. همچنین، افراد می‌توانند بدون نیاز به ایجاد پروفایل، شروع به بررسی گزینه‌های شغلی کنند و اگر از رابط کاربری سایت راضی باشند، با ثبت نام در حساب کاربری، به ابزارهای مختلف شغلی دسترسی پیدا کنند.

  • زمینه فعالیت: منابع انسانی، ورود اطلاعات و…
  • مزایا: ابزار‌های شغلی رایگان، هشدار‌های ایمیلی، راهنماهای کاربردی
  • معایب: فرستادن هرزنامه از سایت‌‌های غیر قابل اعتماد شخص ثالث

7. سایت PeoplePerHour

در این سایت، فریلنسرها قادر به دسترسی به مجموعه‌ای گسترده از پروژه‌های متنوع هستند. سایت فریلنسری خارجی PeoplePerHour از ویژگی‌های Fiverr نیز بهره‌برده است. در اینجا، فریلنسرها می‌توانند اعلام کنند که در یک ساعت چه کارهایی را قادر به انجام دادن هستند تا کارفرمایان بتوانند از مهارت‌های آنها بهره‌مند شوند. فریلنسرها می‌توانند به‌طور رایگان حساب کاربری ایجاد کرده و پروفایل خود را تکمیل کنند. باید توجه داشت که ناظران تمامی درخواست‌ها را پیش از تأیید، بررسی خواهند کرد. پس از تأیید، فریلنسرها می‌توانند جستجوی مشاغل در حوزه‌های مختلف را آغاز کنند.

  • زمینه فعالیت: برنامه نویسی، گرافیک، طراحی وب‌سایت، فروش، بازاریابی و ترجمه متون
  • مزایا: پرداخت امن، صورتحساب خودکار، فرصت های شغلی بر اساس موقعیت مکانی
  • معایب: محدود شدن پیشنهادات رایگان به 15 دلار در ماه

8. سایت Behance

وبسایت بیهنس، متفاوت از سایر سایت‌های فریلنسری در این لیست، یک شبکه‌ی اجتماعی ویژه‌ی استعدادهای خلاق به حساب می‌آید. افراد از نقاط مختلف جهان از این پلتفرم برای ساختن نمونه‌کارها و به اشتراک‌گذاری کارهای خلاقانه خود، از انیمیشن‌ها و تصاویر تا طراحی وب‌سایت و گرافیک، استفاده می‌کنند. با ثبت‌نام و ایجاد پروفایل شخصی می‌توانید کار خود را آغاز کنید. در این پلتفرم، فریلنسرها مانند شبکه‌های اجتماعی پروفایل دارند؛ اما محتوای آن‌ها نمونه‌کارهایی است که در صفحات خود منتشر می‌کنند. سعی کنید پیگیر پروفایل‌هایی که بیشتر به آنها علاقه‌مند هستید باشید تا پست‌های بیشتری در زمینه‌ی مورد علاقه‌تان نمایش داده ‌شود.

  • زمینه فعالیت: طراحی وب، عکاسی، انیمیشن، تصویر سازی و…
  • مزایا: فرصت ارتباط سازی، کاربران زیاد، محتوای شخصی سازی شده
  • معایب: اندازه فایل محدود برای تصاویر، محیط به شدت رقابتی

9. سایت Dribbble

سایت معروف Dribbble، به‌عنوان یکی از برترین بستر‌های آنلاین، مکانی است برای گردهمایی، تبادل‌نظر و همکاری استعدادهای هنری. این وب‌سایت به طراحان و هنرمندان این امکان را می‌دهد که نمونه کار‌های خود را بسازند و برندهایشان را ترویج دهند. بارگذاری نمونه‌ کار‌ها روی این وب‌سایت، می‌تواند احتمال استخدام شما را افزایش دهد. فرآیند ثبت‌نام با ایجاد حساب کاربری و بارگذاری آثارتان انجام می‌گیرد. طراحان می‌توانند تصاویری از کارهای خود (که به آنها شات می‌گویند) را آپلود کنند و نظرات دیگر هنرمندان را دریافت کنند.

  • زمینه‌ فعالیت: طراحی وب‌سایت، تصویرسازی، انیمیشن و غیره
  • مزایا: حفاظت از ایده‌ها و تصاویر در برابر سوءاستفاده، فرصت‌های استخدامی از سوی کارفرمایان، دسترسی به دوره‌های آنلاین رایگان و امکان عضویت در دوره‌های آموزشی
  • معایب: محدودیت در استفاده تنها برای طراحان وب و طراحان گرافیک

10. سایت 99designs

99Designs هم در دسته بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی قرار می‌گیرد که بدون محدودیت‌های تحریمی فعالیت می‌کند و به طور خاص برای طراحان وب و گرافیک طراحی شده است که امکان کسب درآمد دلاری را برای آنها فراهم می‌آورد. در سایت دورکاری 99Designs، فرآیند کار به این صورت است که مشتریان پروژه‌های خود را با تمام جزئیات در پلتفرم تعریف و مسابقه‌ای را آغاز می‌کنند. طراحان مختلف پیشنهادهایی ارائه می‌دهند و پس از گذشت یک هفته، بهترین طرح انتخاب و پرداخت به طراح برگزیده انجام می‌شود. پس از ثبت‌نام، شما باید پروفایلی ایجاد کرده و سوابق کاری خود را وارد کنید. تیم نظارتی سطح تخصص شما را بررسی می‌کند و بر اساس آن، میزان دیده‌شدن پروفایل شما تعیین می‌شود. 99Designs راهنمایی‌های مناسبی برای یافتن فرصت‌های شغلی متناسب با تخصص‌های شما ارائه می‌دهد؛ با انتخاب صنایع و سبک‌های طراحی مختلف، لیستی از شغل‌های موجود جهت انتخاب در دسترس قرار می‌گیرد. هر بار که با مشتری جدیدی همکاری می‌کنید، 99Designs هزینه‌ای برای معرفی (100 دلار) و هزینه‌ای برای استفاده از پلتفرم (5% تا 15%) دریافت می‌کند. فریلنسرها می‌توانند دستمزد خود را از طریق پی‌پال یا پایونیر دریافت کنند؛ همچنین پرداخت‌ها طی سه روز کاری انجام خواهد شد که برای افراد با پروفایل‌های بالاتر سریع‌تر نیز صورت می‌گیرد.

  • زمینه فعالیت: طراحی رابط کاربری وب‌سایت، طراحی بنرهای تبلیغاتی، طراحی لوگو، طراحی جلد کتاب و دیگر زمینه‌های گرافیکی
  • مزایا: محیط کاری اختصاصی و حرفه‌ای، روش‌های پرداخت امن و مطمئن، جامعه‌ای فعال و پویا
  • معایب: هزینه‌های نسبتاً بالا برای خدمات، محدودیت‌هایی برای استفاده در سطح تخصص طراحان

11. سایت Guru

Guru یک سایت ویژه‌ی فریلنسر‌های بین‌المللی به حساب می‌آید که به فریلنسرها و شرکت‌ها در سراسر دنیا اجازه همکاری با یکدیگر را می‌دهد. این پلتفرم به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا از افراد با تخصص‌های گوناگون، از جمله برنامه‌نویسان، طراحان گرافیکی و مدیران محصول، استخدام کنند. این سایت فریلنسری، جستجو در لیست‌های شغلی و ارسال پیشنهادهای کاری را برای کاربران خود آسان می‌کند. با ایجاد حساب کاربری و پروفایل، شما می‌توانید برای دریافت درآمد از سایت‌های فریلنسری بین‌المللی، از جمله Guru، اقدام کنید. Guru نسبت به سایت‌های معروفی مانند Upwork و PeoplePerHour، کمی کوچکتر به نظر می‌رسد و تعداد کمتری فریلنسر دارد که این امر موجب کاهش رقابت میان فریلنسرها می‌شود. همچنین، Guru مجهز به سیستم Workroom است که به کاربران اجازه می‌دهد فعالیت‌های کاری خود را به طور منظم مدیریت کنند.

  • زمینه فعالیت: برنامه نویسی، بازاریابی، طراحی، مارکتینگ و…
  • مزایا: پرداخت امن، کارمزد پایین، دارا بودن لیست مشاغل سفارشی
  • معایب: داشتن اسپم و مشتریان جعلی

12. سایت Freelancer.com

Freelancer.com یکی از پلتفرم‌های معروف برای همکاری میان متخصصین و شرکت‌ها از سراسر دنیا در پروژه‌های گوناگون است. این سایت با داشتن طیف وسیعی از مهارت‌ها به مشتریان اجازه می‌دهد تا به راحتی متخصصی در حوزه مورد نظر خود پیدا کنند. شما می‌توانید به عنوان یک فریلنسر یا صاحب کسب و کار در این سایت ثبت نام کنید. جهت ثبت نام به عنوان فریلنسر، شما باید فرم ثبت نام را کامل کنید و اطلاعات دقیقی از مهارت‌ها، سابقه تحصیلی و کاری خود را ارائه دهید. علاوه بر پروژه‌ها، سایت Freelancer.com مسابقاتی را برگزار می‌کند که فریلنسرها می‌توانند با ارسال کارهای خود در این مسابقات شرکت کنند و شانس برنده شدن و دریافت درآمد دلاری را داشته باشند. بعد از اتمام هر پروژه، شما نظری از کارفرما دریافت می‌کنید که این نظرات در صفحه پروفایل شما به نمایش گذاشته می‌شوند و به کارفرماهای بعدی نشان داده می‌شوند؛ این نظرات از عوامل کلیدی در انتخاب شما برای پروژه‌های بعدی هستند.

  • زمینه فعالیت: بازاریابی رسانه های اجتماعی، گرافیک، ترجمه متون، طراحی سایت، برنامه نویسی و…
  • مزایا: چت آنلاین، ردیابی پیشرفته و پشتیبانی 24 ساعته
  • معایب: رابط کاربری نامفهوم و پیچیده، وجود اسپم و مشتریان جعلی

13. سایت Jooble

موتور جستجوی Jooble به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران کمک می‌کند تا فرصت‌های شغلی مناسبی را بیابند. این موتور جستجو اطلاعات استخدامی بیش از ۱۴۰ هزار شرکت را جمع‌آوری کرده و طیف وسیعی از موقعیت‌های شغلی را به کاربران معرفی می‌کند. وب‌سایت Jooble این امکان را به شما می‌دهد تا شغل مورد نظر خود را در یک منطقه خاص پیدا کنید. برای استفاده از Jooble، نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست؛ تنها کافی است تا عنوان شغل مورد نظر خود را در موتور جستجوی Jooble وارد کرده و نتایج جستجو را مشاهده کنید؛ همچنین با استفاده از فیلترهای جست و جوی این سایت، نتایج نهایی دقیق تر می‌شوند.

  • زمینه فعالیت: گرافیک، نگارش، ثبت مشخصات و…
  • مزایا: عدم نیاز به ثبت نام
  • معایب: نداشتن قابلیت ثبت درخواست سریع

در ادامه لیستی از بهترین سایت های دورکاری خارجی در حوزه‌های کاری و تخصص‌های مختلف در قالب جدول معرفی شده‌اند که متخصصان هر حوزه در هریک از این سایت‌ها می‌توانند فرصت های شغلی خارجی موردنظر خود را یافته و در پروژه‌های خارجی مشارکت داشته باشند.

بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای برنامه نویسی

برای برنامه نویس‌ها و دولوپرهایی که به دنبال فرصت‌های شغلی دلاری هستند، وبسایت‌های زیر موقعیت‌های شغلی و پروژه‌های متعددی را می‌تواند به آن‌ها معرفی کند.

سایت مزایا
Toptal غربالگری دقیق با 3% استعداد برتر
Upwork مشاهده نمایه و رتبه بندی کردن آن
Fiverr فعالیت در پروژه‌های کوچک و کنسرت‌ها
PeoplePerHour انجام سریع کارهای آزاد
Guru تخصص در برنامه‌نویسی و توسعه
We Work Remotely استفاده رایگان و بدون تحریم
Freelancer.com برگزاری مسابقات و پشتیبانی 24 ساعته

بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای گرافیک

برای طراحان و گرافیست‌هایی که به دنبال فرصت‌های شغلی دلاری هستند، وبسایت‌های زیر موقعیت‌های همکاری در پروژه‌های گرافیکی و هنری را معرفی می‌کنند.

سایت مزایا
Dribbble دارای بالاترین نرخ استخدام و سفارشات
Flex Jobs یافتن پروژه‌های مختلف و انعطاف پذیر
Upwork مکانی مناسب برای طراحان تازه‌کار
PeoplePerHour انجام سریع کارهای آزاد
AIGA Design Jobs داشتن فرصت‌های متنوع
Toptal دارای پشتیبانی اختصاصی
Coroflot Freelance Design Hotline دسترسی انحصاری به پروژه‌ها به مدت سه روز

بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای تدوین

برای ویدئوسازان و تدوینگرها که به دنبال فرصت‌های شغلی دلاری هستند، وبسایت‌های زیر موقعیت‌های همکاری در پروژه‌های مرتبط را فراهم می‌کنند.

سایت مزایا
Upwork دسترسی به ویرایشگرهای ویدیویی با استعداد
Freelancer گزینه‌های پرداخت متنوع
Fiverr فرآیند استخدام ساده
Toptal پشتیبانی اختصاصی
PeoplePerHou گارانتی تضمین کیفیت
Behance بدون هزینه یا کمیسیون

بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای تایپ

تایپیست‌ها و تولیدکنندگان محتوای متنی با استفاده از وبسایت‌های زیر می‌توانند موقعیت‌های همکاری در پروژه‌های مرتبط را بدست آورند.

سایت مزایا
Freelancer.com داشتن گزینه‌های پرداخت متعدد
Upwork دارا بدون فرصت‌های شغلی متنوع
Scribie درآمد هر ساعت بین 5 تا 25 دلار
2Captcha منبعی برای کسب درآمد اضافی
Rev ارائه فرصت‌های بی‌پایان

لیست سایت های فریلنسری خارجی بدون تحریم

باتوجه به شرایط فعلی و محدودیت‌های حاضر، ارتباط و همکاری با نقاط مختلف دنیا با چالش‌های زیادی روبرو است! از این رو، برخی از سرویس‌دهنده‌ها و سایت‌های خارجی به کاربران ایرانی به صورت مستقیم خدمات‌رسانی ندارند و کاربران لازم است تا از ابزارهای تغییر آی‌پی و سایر راه‌های جایگزین استفاده کنند. با این حال وبسایت های وجود دارند که بدون محدودیت برای منطقه ایران سرویس‌دهی دارند. این وبسایت‌ها عبارتند از:

  • Linkedin
  • Toptal
  • behance
  • 99designs
  • Flexjobs
  • We Work Remotely

سایت های فریلنسری خارجی رایگان

تمامی سایت‌ های دورکاری خارجی معرفی شده در این مقاله، قابلیت عضویت رایگان را دارند و شما می‌توانید با یک ثبت نام ساده از آن‌ها استفاده کنید؛ در ادامه، به چند سایت فریلنسری رایگان که معرفی نشدند اشاره خواهیم کرد:

  • Indeed
  • Blogging pro
  • Contently
  • TaskRabbit
  • Flexjobs

شما می‌توانید در این سایت‌ها به طور کاملا رایگان ثبت نام کنید و درامد دلاری داشته باشید.

علاوه‌بر فرصت‌های شغلی، راه‌های ساده‌ای هم وجود دارند که با انجام هریک از آن‌ها می‌توانید درامد دلاری داشته باشید! پیشنهاد می‌کنیم مقاله روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین را بخوانید!

 

نکات مهم شروع کار در سایت‌ های فریلنسری خارجی

رسیدن به موفقیت در حرفه‌ی فریلنسری، یک فرآیند زمان‌بر است و نمی‌توان آن را یک شبه به دست آورد. هرچند که می‌توانید از خانه و در محیطی راحت کار کنید؛ اما همواره باید شغل خود را جدی بگیرید. نظم و انضباط، توسعه‌ی مهارت‌ها و افزایش دانش از مهم‌ترین عواملی هستند که بر میزان درآمد شما تاثیرگذار خواهند بود.

به عنوان یک فریلنسر تازه‌کار، از محیط کاری جدید خود لذت ببرید، آن را به سلیقه‌ی خود دکور کنید و تهیه‌ی تمامی وسایل مورد نیاز، از جدول‌های برنامه‌ریزی تا کاغذهای رنگی برای هدف‌گذاری یا نصب اپلیکیشن‌های مناسب برای خود را فراموش نکنید.

نقد کردن درامد فریلنسر‌های ایرانی!

یکی از دغدغه‌های اصلی فریلنسرهای ایرانی در هنگام کار با پلتفرم‌های بین‌المللی، روش‌های تبدیل درآمدهای ارزی به پول نقد است. حتی اگر در یکی از پردرآمدترین حوزه‌های فریلنسینگ فعال باشید، تا زمانی که نتوانید درآمد خود را به حساب بانکی‌تان واریز کنید، موفقیت چندانی کسب نخواهید کرد.

برای حل این مشکل، اولین گام ثبت‌نام در سایت‌های انتقال وجه الکترونیک است. با افتتاح حساب در این وب‌سایت‌ها، فریلنسرها می‌توانند دستمزدهای خود را به صورت برخط و فوری دریافت کنند. در ادامه سعی کرده‌ایم تا به فهرستی از مهم‌ترین و معتبرترین سرویس‌های جهانی برای تبدیل درآمدهای فریلنسینگ اشاره‌ای داشته باشیم:

  • پی‌پال (PayPal)
  • اسکریل (Skrill)
  • سوئیفت (Swift)
  • وسترن یونین (Western Union)
  • مانی‌گرم (MoneyGram)
  • نتلر (Neteller)
  • پرفکت‌مانی (PerfectMoney)
  • وب‌مانی (WebMoney)
  • پی‌پکس (PayPax)

نسبت به حسابی که در اختیار دارید و روش‌های واریزی سایت فریلنسری، می‌توانید درآمد خود را به دلار برداشت کنید؛ معمولا کاربران ایرانی از فهرست بالا، پرفکت مانی و وب مانی را انتخاب می‌کنند و به دنبال سایتی هستند که این روش‌های پرداخت را داشته باشد.

نقد کردن درآمد ارزی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین کارمزد به ایرانیکارت بسپارید! با این سرویس، به راحتی در هرجای دنیا درآمدزایی کنید و از طریق ایرانیکارت معادل ریالی آن را دریافت نمایید.

نقد کردن درآمد ارزی

بهترین سایت‌های دورکاری در تمام دنیا!

در این مقاله، سعی کردیم تا بهترین سایت های فریلنسری خارجی را معرفی کنیم. فریلنسری در وبسایت های خارجی می‌تواند به‌عنوان یکی از فرصت‌های ارزشمند برای افراد در نظر گرفته شود.

یک سؤال مهم که امکان دارد در ذهن هر فردی شکل بگیرد، این است که از کدام وب‌سایت‌ها می‌توان پروژه‌های کاری دریافت کرد. در این مطلب، با برترین سایت‌های فریلنسینگ جهان آشنا شدیم و به بررسی نقاط قوت و ضعف آن‌ها پرداخته‌ایم.

کسب درآمد از وب‌سایت‌های بین‌المللی، خیلی هم پیچیده نیست؛ اکثر آن‌ها تنها از شما می‌خواهند که نام‌نویسی کرده و پروفایلی ایجاد کنید؛ با این وجود، مهم است که پیش از ثبت‌نام در یک سایت فریلنسری، کارکردهای اصلی وب‌سایت را مجدداً مورد بررسی قرار دهید. مواردی مانند سیستم‌های پرداخت، روش‌های برداشت وجه و هزینه‌های کارمزد بسیار اهمیت دارند.

 

 

 

 

درباره ی macanpc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *