به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

بررسی کاردانو و افزایش 10.878 درصدی آن

بررسی کاردانو و افزایش ۱۰.۸۷۸ درصدی آن

به گزارش زوم ارز، Cardano (ADA) در یک روز شاهد افزایش چشمگیر ۱۰۸۷۸ درصد بزرگراههای حائز اهمیت ورودی هستند که به بالای ۵ میلیارد ADA رسیده اند.

بازار ارزهای دیجیتال در حال احیا شدن علاقه سرمایه‌گذاران است و در حال تقویت اعتماد آن‌ها بوده است. ارزهای دیجیتال مانند کاردانو در تلاش برای بازگشایی خود پس از ضررهای آغازین این ماه هستند. به عنوان نمونه، علیرغم مواجهه با مشکلات، ADA توانسته است از پایین ترین سطح خود در ۵ جولای با ارزش ۰.۳۱۷ دلار بهبود یابد و در حال حاضر با ۳۱ درصد رشد به عمل آمده است.

نمودار روزانه ADA

در طول این مسیر صعودی، به نظر می‌رسد که کاردانو در دوره‌های اخیر جذب بیشتری از سرمایه‌گذاران دارد. جالب است که داده‌های IntoTheBlock (ITB) نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بزرگ برای پیش‌بینی بازیابی کامل، تعداد بیشتری از توکن‌های ADA را انباشته‌اند.

کاردانو شاهد افزایش ۱۰۸۷۸ درصدی در جریان ورود سهامداران بزرگ است

به خصوص، جریان ورودی بزرگ دارندگان کاردانو، مقدار سرمایه‌ای که به آدرس‌های حداقل ۳۵.۸۹ میلیون ADA با ارزش ۱۵ میلیون دلار سرازیر می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد. این میزان به مقدار ۰.۱ درصد از عرضه کلی کاردانو اشاره دارد. این سری از آدرس‌ها اهمیت زیادی دارند، زیرا فعالیت آن‌ها می‌تواند شانس بازگشت یا کاهش سرمایه را به تصمیم دهندگان تحت‌تاثیر قرار دهد.

در تاریخ ۲۲ ژوئیه، داده‌های IntoTheBlock نشان داد که مقدار ۵.۱۴ میلیارد ADA به ارزش ۲.۱ میلیارد دلار وارد شد. این مقدار بزرگ نشان‌دهنده افزایش ۱۰۸۷۸ درصدی از تعداد ۴۶.۸۲ میلیون ADA وارد شده در روز ۲۱ ژوئیه است.

ورود دارندگان بزرگ کاردانو | ITB

داده‌ها نیز نشان می‌دهند که در یک هفته گذشته، افزایش جالبی به میزان ۲۲۷۶۸ درصد در جریان‌های ورودی بزرگ اتفاق افتاده است. همچنین، این متریک در طول ماه قبل، ۱۷۲۹۵۲ درصد رشد داشته است. این افزایش چشمگیر در تعداد دارندگان بزرگ سرمایه‌گذاران عمدتاً به یک برنامه کمپین جذب سرمایه‌گذاران نهنگ نسبت داده می‌شود.

به علاوه، حضور کاردانو در تراکنش‌های بزرگ با ارزش حداقل ۱۰۰,۰۰۰ دلار، نتیجه‌ی بهبود اخیر آن بوده است. این تراکنش‌ها، به دلیل افزایش فعالیت نهنگ‌ها در طول ماه ژوئیه، به اندازه‌ی قابل توجهی افزایش یافته‌اند. اخرین باری که این افزایش‌ها مشاهده شد، در ماه ژانویه بود، که منجر به رسیدن ADA به اوج سالانه ۰.۸۱ دلار شد.

معاملات بزرگ کاردانو | ITB

ADA Shakeout باعث تجمع سرمایه‌گذاران مصمم می‌شود

در میان این تبادلات بزرگ و انباشت نهنگ، جالب است بدانید که سرمایه‌گذاران جدید در حال توزیع موجودی هستند. نگهدارندگان بلندمدت، که حداقل یک سال موجودی خود را نگهداری می‌کنند، در طول سه ماه گذشته افزایشی را تجربه کرده‌اند. از سوی دیگر، کروزرها که موجودی‌های خود را بین ۱ تا ۱۲ ماه نگهداری می‌کنند و معامله‌گران که کمتر از یک ماه نگهداری می‌کنند، افزایشی نداشته و حتی موجودی خود را کاهش داده‌اند.

هم اکنون، کروزرها حدود ۱۶.۱ میلیارد ADA دارند که کمتر از موجودی ۱۷.۱۷ میلیارد ADA در تاریخ ۲۲ آوریل است. به طور مشخص، دارندگان در حال حاضر دارای حدود ۱۳.۸۹ میلیارد ADA هستند که نسبت به رقم ۱۱.۹ میلیارد ADA در تاریخ ۲۲ آوریل افزایش یافته است. به طور کلی، Hodlers در حدود ۲ میلیارد ADA در سه ماه گذشته خریداری کرده‌اند.

تعادل کاردانو توسط Time Hold | ITB

احتمالاً به دلیل اصلاح ADA، توزیع بین رزمناوها و معامله‌گران از اوج ۰.۸۱ دلار در ماه مارس دچار تغییر شده است. این تغییر باعث شده که ثروت از سرمایه گذاران کمتر به سرمایه گذاران مصمم، به ویژه برای بازار کاردانوی صعودی، منتقل شود.

توجه داشته باشید که این الگو تضمین می‌کند که بازار تحت کنترل دست‌های الماسی قرار دارد و فرصت‌ها برای افزایش در طول دوره بهبودی بهبود می‌یابد. در حال حاضر، قیمت کاردانو به مقدار ۰.۴۱۷ دلار معامله می‌شود که امروز با ۱.۶۴ درصد کاهش یافته است. این ارز دیجیتال در تلاش است تا سطح پشتیبانی خود را در محدوده ۰.۴۱ دلار پیدا کند تا بتواند از آن برای آزمایش مجدد و به دست آوردن قیمت ۰.۴۶ دلار استفاده کند.

منبع: thecryptobasic.com

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *