به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

با وجود رکود قیمت تون‌کوین، همچنان ذخایر خود را افزایش می‌دهد

با وجود رکود قیمت تون‌کوین، همچنان ذخایر خود را افزایش می‌دهد

به گزارش زوم ارز، قیمت تون کوین (TON)، ارز دیجیتال مرتبط با پلتفرم محبوب پیام‌رسان تلگرام، از تاریخ ۱۵ ژوئن در یک محدوده ثابت حفظ شده است و در برابر مقاومت ۸.۱۶ دلاری مواجه شده و ثابت شده است. در حال حاضر، در زمان نگارش این متن، تون کوین با قیمت ۷.۳۹ دلار معامله می‌شود در حالی که آلتکوین با ارزش ۶.۱۶ دلار معامله می‌شود. برای خرید و فروش تون کوین از صرافی های معتبر اقدام کنید

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

بر اساس اطلاعات از IntoTheBlock، حجم خالص دارندگان بزرگ توکن کوین در یک هفته گذشته بیش از ۳۱۰۰۰٪ افزایش یافته است.

وقتی متریک به اوج می‌رسد، این نشان‌دهنده یک سیگنال صعودی است زیرا نشان می‌دهد که آدرس‌های نهنگ در حال جمع‌آوری دارایی هستند. از سوی دیگر، کاهش در جریان خالص دارایی بزرگ، نشان‌دهنده افزایش خروجی از آدرس نهنگ‌ها است. این یک سیگنال نزولی است که فشار فروش بالقوه و خطر کاهش قیمت را نشان می‌دهد.

Toncoin دارندگان بزرگ Netflow. منبع: IntoTheBlock

با این حال، همه نظرات مثبت در مورد نهنگ ها نیست. در واقع، بخش قابل توجهی از بازار مشتقات TON به ادامه کاهش قیمت آن شرط بندی کرده است. این وضعیت از نرخ منفی سودآوری که از تاریخ ۱۵ ژوئن به بعد برای آلت‌کوینها پدید آورده است، قابل توجه است. در زمان نگارش این متن، نرخ بودجه TON برابر با -۰.۰۲ درصد است.

نرخ تامین مالی Toncoin. منبع: Coinglass

نرخ های تامین مالی به عنوان یک مکانیزم در قراردادهای دائمی برای حفظ تقارن قیمت قرارداد با قیمت لحظه‌ای استفاده می‌شود.

هنگامی که نرخ تامین مالی یک دارایی منفی است، تعداد بیشتری از معامله‌گران ممکن است در موقعیت‌های فروش کوتاه شرکت کنند. این بدان معناست که افرادی که دارایی را با انتظار فروش آن با قیمت بالاتر خریده‌اند، به احتمال زیاد انتظار کاهش قیمت دارایی را دارند.

با وجود معامله آلت کوین در یک محدوده، همچنان احساسات منفی مربوط به آن وجود دارد. تحلیل‌های شاخص حرکت جهتی (DMI) این ایده را تایید می‌کند، زیرا نشان‌دهنده جهت منفی (-DI) در شرایط فشار بالا واقع شده است در حالی که نشان‌دهنده جهت مثبت (+DI) استوار است.

تحلیل قیمت تونکوین. منبع: TradingView

DMI برای اندازه‌گیری قدرت و جهت روند قیمت دارایی استفاده می‌شود. وقتی این شاخص به این صورت تنظیم می‌شود، نشان‌دهنده آن است که حرکت‌های نزولی در حال حاضر به نسبت حرکت‌های صعودی، قدرتمندتر هستند.

معامله‌گران این را به‌عنوان نشانه‌ای تفسیر می‌کنند که تحت قدرت فروشندگان هستند و احتمالاً قیمت ازاد خود را به کاهش ادامه دهد. در صورت کاهش قیمت توکن TON، در زیر ۷ دلار مبادله خواهد شد، به دقت ۶.۹۳ دلار.

تحلیل قیمت تونکوین. منبع: TradingView

با این حال، اگر خریدار هاشروع به صعود کردن کنند، قیمت توکن ممکن است تا ۸.۳۲ دلار افزایش یابد.

منبع: beincrypto. com


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *