با استفاده از شیبا، می‌توانید توانمندی و پتانسیل آینده حس کنید

با استفاده از شیبا، می‌توانید توانمندی و پتانسیل آینده حس کنید

به گزارش زوم ارز، قیمت اینو (SHIB) نشان دهنده احتمال بازیابی است زیرا سرمایه‌گذاران ناامید ممکن است دوباره بازگشت به سرمایه‌گذاری را آغاز کنند. این می‌تواند منجر به ورود دوباره معدود سکه‌های میم به منطقه تثبیت شده در چند ماه و حتی باعث شکست آن شود.

سرمایه گذاران شیبا اینو می توانند انباشت را آغاز کنند

قیمت اینو احتمالا دوباره شروع به افزایش می‌یابد؛ زیرا کاهش اخیر آن منجر به ایجاد فرصت خرید سودآور شده است. این موضوع با توجه به نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) مشهود است.

نسبت MVRV برای سرمایه‌گذاران، سود و زیان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در حال حاضر، نسبت MVRV 30 روزه برای شیبا اینو در -۱۷٪ قرار دارد که نشان دهنده ضررهایی است که ممکن است فشار خرید را افزایش دهد. از نظر تاریخی، نسبت MVRV بین -۸٪ و -۱۸٪ برای شیبا اینو معمولاً شروع بهبود و رالی‌هایی را نشان می‌دهد و یک فرصت برای انباشت سرمایه را معرفی می‌کند.

نسبت شیبا اینو MVRV. منبع: Santiment

ممکن است این اتفاق بیفتد، زیرا در حال حاضر میلیاردها دلار سود برای سرمایه‌گذاران SHIB در دسترس است. بر اساس شاخص جهانی ورودی/خروجی پول (GIOM)، حدود ۴۲۵ تریلیون SHIB به ارزش بیش از ۷.۳ میلیارد دلار در انتظار راه‌اندازی قرار دارند.

این کالا با قیمت بین ۰.۰۰۰۰۱۷۰۰ دلار و ۰.۰۰۰۰۱۹۰۰ دلار فروخته شد. از این رو، برای کسب بهره‌وری بیشتر، ضرورتی است که ارزش آن افزایش یابد تا سرمایه‌گذاران را وادار به ادامه سرمایه‌گذاری در این مورد نماید.

شیبا اینو GIOM. منبع: IntoTheBlock

پیش بینی قیمت SHIB: بازگشت مجدد ضروری است

قیمت Shiba Inu که در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۶۹۶ دلار معامله می‌شود، از نشانه‌های کاهشی ناشی از کاهش تقریباً ۴۰ درصدی که در ماه ژوئن رخ داد، رنج می‌برد. با خروج این ارز از منطقه استحکام بین ۰.۰۰۰۰۲۵۸۴ دلار و ۰.۰۰۰۰۲۲۶۷ دلار، امکان وقوع ضرر فراهم شده است.

سرمایه‌گذاران SHIB انتظار دارند که این سودهای به دست آمده را بازپس بگیرند و احتمالاً این تصمیم را اتخاذ خواهند کرد. با همکاری آنها، احتمالاً ارز دیجیتال میم می تواند دوباره به وضعیت پایداری بازگردد و احتمالاً حتی از سقف بالاتری عبور کند.

تحلیل قیمت شیبا اینو. منبع: TradingView

هرچند، اگر قیمت نتواند مانع ۰.۰۰۰۰۲۰۹۳ دلار شکست خورده، احتمالاً قیمت به سطح مقاومت و حمایت ۰.۰۰۰۰۱۴۷۳ دلار دچار تثبیتی می‌شود و این می‌تواند باعث لغو نگرش صعودی شود.


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

در طی حرکت بازار لایت کوین حدود 1.4 میلیون دلار کسب می‌کند، اما چگونه توانست؟

به گزارش زوم ارز، Litecoin (LTC) برای سودهای میان مدت بر اساس جریان نقدی مثبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *