به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

با ارسال پیام های محرمانه توسط کاربران، تعادل بیت کوین آلمان رشد می کند

به گزارش زوم ارز، دولت آلمان، بعد از انجام معامله بزرگ به ارزش ۳ میلیارد دلار در هفته گذشته، مبلغ ۴۲۰ دلار بیت کوین را از کیف پول‌های مختلف دریافت کرده است. این عملیات انجام شده در پی پیام‌های منفی و نفرت‌انگیز از برخی کاربران بیت‌کوین، که بیشتر از سایر افراد توجه جامعه را به خود جلب کرده بودند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

فروش بیت‌کوین توسط دولت آلمان توقیف شد و این اقدام، هنگامی که دارایی‌های مصادره‌شده از طریق صرافی‌ها و شرکت‌های تجاری مختلف تخلیه می‌شدند، باعث حیرت در بازار ارزهای دیجیتال شد. بررسی‌ها نشان داد که در روزهای اخیر، خزانه‌های مرتبط با انتقال میلیاردها دلار دچار خشکی شده‌اند، این موضوع باعث نگرانی و افزایش توجه به وضعیت بازار ارزهای دیجیتال شده است.

از آن زمان، دولت آلمان به مقدار کمی بیت کوین در بیش از بیست تراکنش دست یافته است. بزرگترین تراکنش این دولت به ارزش ۱۱۸ دلار، در روز شنبه ارسال شده است. این اطلاعات بر اساس داده‌های بلاک‌چین، تحلیل شده اند که توسط پلتفرم تحلیلی Arkham انجام شده است.

«شما به ما یک صحنه زیبا و بدون سانسور می دهید.»، داده های OP_Return از یک تراکنش ۱.۲۳ دلاری بیت کوین در تاریخ ۱۳ ژوئیه خوانده شد. زمانی که این پیام به آلمانی ترجمه می شود، یک کاربر بیت کوین می گوید: “شما یک صحنه زیبا و بدون سانسور به ما می دهید.”

اگر کاربر بیت‌کوین می‌خواهد پیامی را پخش کند، می‌تواند از OP_Return برای ذخیره‌سازی داده‌ها استفاده کند. طبق گزارش شرکت تجزیه و تحلیل بلاک‌چین Chainalysis، بیت‌کوین‌های مرتبط با تراکنش‌های OP_Return به نظر می‌رسد که برای همیشه از بین می‌روند، زیرا که کد عملیاتی خروجی تراکنش‌ها نامعتبر به نظر می‌رسد و این هزینه فقط به صورت نمادین است.

با این حال، به نظر می‌رسد که کاربران بیت‌کوین ممکن است از روش‌های دیگر، از جمله اقداماتی که قابل تنفر هستند، برای ارسال پیام به دولت آلمان استفاده کنند. به عنوان نمونه، یک کاربر بیت‌کوین چندین بار یک کیف پول با نام خانوادگی آدولف هیتلر و مبلغ ۰.۸۸ دلار را به دولت آلمان ارسال کرده است، به طریقی که برای «Heil Hitler» کد عددی مربوط به برتری نژاد سفید را شامل می‌شود، طبق اعلام لیگ ضد افترا.

یکی از کاربران بیت کوین با استفاده از یک آدرس کیف پول، مبلغ ۰.۷۲ دلار را به دولت آلمان ارسال کرد. این آدرس حاوی نام کامل الون ماسک مالک توییتر (مشهور به X) بود. همچنین، مبلغ ۴ دلار بیت کوین از آدرس دیگری که شامل عبارت “FucKyou” بود، به دولت آلمان ارسال شد.

کاربران بیت کوین می‌توانند به جای ۲۶ تا ۳۵ کاراکتر تصادفی، یک آدرس با کلمات قابل خواندن برای انسان ایجاد کنند. ابزار Vanitygen یک مثال اولیه از چنین امکانی است که از طریق GitHub عرضه شده است.

بر اساس پلتفرم Arkham، تعدادی تراکنش از طریق یک آدرس CoinJoin صورت گرفت. این روش توسط دپارتمان خدمات مالی نیویورک به عنوان “منطقه خاکستری جذاب برای تنظیم کننده ها و صرافی‌ها” شناخته شده است. هدف این تکنیک، حفظ ناشناسی فرستنده و گیرنده بیت‌کوین است، از طریق ترکیب چندین پرداخت از سوی مصرف‌کنندگان در یک تراکنش یکپارچه.

هرچند دولت آلمان کنترل کمتری بر بیت‌کوین نسبت به هفته‌های گذشته دارد، اما برخی از کاربران بیت‌کوین که به افت قیمت آن شاهد هستند، احتمالاً هنوز به این موضوع توجه نکرده‌اند. تا زمان نگارش این متن، دولت آلمان ۱.۳۳ دلار به ازای هر بیت‌کوین اضافی خود در یک ساعت گذشته دریافت کرده بود.

منبع: decrypt.co


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های هوش مصنوعی در حالی که Nvidia گزارش‌های احضاریه DOJ را رد می‌کند، افزایش یافت

به گزارش زوم ارز، چندین توکن هوش مصنوعی (AI) که پس از انکار گزارش‌های انویدیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *