به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

بایننس بیش از 950 میلیون دلار در BNB می سوزاند، آیا قیمت از 700 دلار عبور می کند؟

بایننس بیش از ۹۵۰ میلیون دلار در BNB می سوزاند، آیا قیمت از ۷۰۰ دلار عبور می کند؟

به گزارش زوم ارز،

  • Binance در اوایل روز دوشنبه بیش از ۱.۶۴ میلیون BNB را با اعلام رسمی از گردش خارج کرد.
  • سلطه اجتماعی و حجم BNB در روز سه‌شنبه، به ازای هر داده زنجیره‌ای بهبود یافت.
  • BNB در حدود ۵۸۵ دلار شناور است و در انتظار کاتالیزوری برای شکستن مقاومت اصلی در ۶۶۴ دلار است.

قیمت بایننس کوین (BNB) در طی ماه گذشته تقریباً ثابت بوده است، با توجه به داده‌های ارائه شده توسط TradingView که نشان می‌دهد قیمت BNB در زمان نگارش این متن ۵۸۵ دلار بوده است. در این هفته، با افزایش تسلط عمومی و حجم معاملات، معیارهای موجود بر روی زنجیره نشان دهنده افزایش جهشی در BNB می باشند.

Binance 963 میلیون دلار در توکن های BNB می سوزاند

در روز دوشنبه، ۲۲ ژوئیه، بزرگترین صرافی از نظر حجم اعلام کرد که ۱,۶۴۳,۶۹۸.۸۰ توکن BNB به ارزش بیش از ۹۶۳ میلیون دلار را سوزانده است. با سوزاندن توکن‌های BNB، این دارایی‌ها برای همیشه از گردش خارج شده و باعث کاهش عرضه و فشار فروش می‌شود.

صرافی به طور رسمی اعلام کرد که رویداد سوختگی بیست و هشتمین دوره سوختگی سه ماهه توکن بوده و ارزش تقریبی آن در زمان وقوع، حدود ۹۷۱ میلیون دلار بوده است.

تسلط بر تکنولوژی های نوین، یکی از مهارت های مهم در دنیای امروز است.

به طور عمومی، کاهش تعداد توکن‌هایی که در گردش یک دارایی وجود دارند، تأثیر مثبتی بر روی قیمت آن دارایی دارد. با این حال، اخیراً سوخت نتوانست باعث افزایش سودهای BNB شود. در حال حاضر، BNB با قیمت تقریبی ۵۸۵ دلار معامله می‌شود. داده‌های Santiment نشان می‌دهند که دو معیار زنجیره‌ای، یعنی تسلط اجتماعی و حجم معاملات، در این هفته افزایش یافته‌اند.

سلطه اجتماعی، استفاده از علامتی را بین افراد فعال در بازارهای مختلف رسانه‌های اجتماعی بررسی می‌نماید. در روز سه شنبه، سطح تسلط اجتماعی BNB به نزدیکی ۱٪ رسیده است. طبق نمودار Santiment، حجم آن از ۱.۵۸ میلیارد در تاریخ ۲۰ جولای به ۲.۰۱ میلیارد در تاریخ ۲۳ جولای افزایش یافته است.

قیمت BNB به اوج ۷۲۱.۸۰ دلار در سال ۲۰۲۴ بازگشت

در زمان نگارش، قیمت Binance Coin (BNB) حدود ۵۸۵ دلار است. احتمالاً Binance Coin تا سال ۲۰۲۴ توانایی افزایش سود خود را تا ۲۴ درصد خواهد داشت و قیمت آن به اوج ۷۲۱.۸۰ دلار خواهد رسید که قبلاً در تاریخ ۶ ژوئن رصد شده بود.

توکن اصلی بایننس به احتمال زیاد با مقاومت‌های ۵۸۸ دلار، ۶۶۴ دلار و ۶۷۷ دلار اصلاح‌های ۵۰ درصد و ۷۸.۶ درصد فیبوناچی از ۶ ژوئن، از بالای ۷۲۱ دلار به ۴۵۴ دلار در تاریخ ۵ ژوئیه مواجه خواهد شد و ممکن است با مرز بالایی شکاف ارزش منصفانه (FVG) روبه‌رو شود.

شاخص حرکت، واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) نشان می دهد که بهبود در BNB را پشتیبانی می کند، این نشانگر حرکت مثبت زیربنای قیمت بایننس کوین است.

BNB ممکن است در سطح پایین‌ترین ۱۶ ژوئیه با قیمت ۵۵۴ دلار و ۵۱۷.۸۰ دلار که معادل ۲۳.۶۰٪ فیبوناچی از تصحیح کاهشی نام برده شده، پشتیبانی را پیدا کند.

منبع: fxstreet.com


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

پلیس سنگاپور 3 نفر را به دلیل حمله به نوجوانان در حال تبادل ارزهای دیجیتال دستگیر کرد

به گزارش زوم ارز، پلیس در سنگاپور سه مرد را پس از گزارش یک نوجوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *