به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

بازی CATS تلگرام | آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات کتز تلگرام

🕹 برای شروع بازی روی لینک کلیک کنید: شروع بازی

🤖 لیست کامل بازی‌های کلیکی (بیش از ۲۵ بازی) با احتمال درآمدزایی: بازی های کلیکی تلگرام

 

بازی CATS تلگرام به عنوان یک ایردراپ جدید و هیجان‌انگیز در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته شده است که با پیروی از الگوی بازی DOGS، از حساب تلگرامی کاربران برای ایجاد سیستم امتیازدهی استفاده کرده‌است. در این مقاله به بررسی بازی تلگرامی کتز می‌پردازیم و نحوه ثبت نام و دریافت توکن را در آن بررسی می‌کنیم تا کاربران بتوانند به راحتی ربات کتز تلگرام را راه‌اندازی کرده و از آن کسب درآمد کنند.

 

بازی CATS تلگرام

بازی CATS تلگرام یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین پروژه‌های کریپتویی است که بر پایه توکن CATS شکل گرفته و به کاربران تلگرام امکان کسب درآمد از فعالیت در این پلتفرم را می‌دهد. این بازی نیازی به صرف زمان طولانی ندارد و به همین دلیل به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بر خلاف دیگر بازی‌های تلگرامی، این بازی دقیقا مثل بازی DOGS، بدون درخواست فعالیت ویژه توسط کاربران، تنها با استناد به حساب تلگرامی کاربر توکن ارائه می‌دهد.

 

تیم این بازی ناشناس هستند و اطلاعاتی درباره فعالان و سرمایه‌گذاران این بازی در دسترس نیست و به همین دلیل نگرانی‌هایی درباره اعتبار این بازی وجود دارد. با این حال آسان و جذاب بودن بازی باعث علاقه کاربران شده‌است. کاربران بر اساس شاخص‌های فعالیت حساب تلگرام خود توکن ربات کتز تلگرام دریافت می‌کنند. قدمت حساب تلگرام، میزان فعالیت حساب تلگرام و داشتن اشتراک پریمیوم تلگرام شاخص‌هایی هستند که مشخص می‌کنند کاربران چقدر توکن دریافت می‌کنند.

 

آموزش ربات کتز تلگرام

بازی CATS تلگرام برخلاف بازی‌های ضربه بزن، پاداش بگیر، نیازی به فعالیت مستمر در ربات ندارد و دریافت توکن در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. برای شروع بازی کتز، کاربران باید ابتدا ربات رسمی کتز را در تلگرام فعال کنند. شما باید دکمه “Start” را کلیک کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید.

 

 

در ادامه، اطلاعاتی درباره حساب تلگرام شما نمایش داده می‌شود که شامل قدمت حساب، میزان فعالیت و اشتراک پریمیوم است. هرچه حساب کاربری شما قدیمی‌تر باشد، شما توکن بیشتری دریافت می‌کنید. علاوه بر این، فعالیت مکرر در تلگرام و داشتن اشتراک پریمیوم تعداد توکن ارز دیجیتال شما را افزایش می‌دهد.

 

 

ربات بعد از بررسی وضعیت حساب تلگرام شما را مشخص می‌کند و به ازای آن حساب شما را با توکن کتز شارژ می‌کند. پس از این مرحله شما وارد صفحه اصلی ربات خود می‌شوید.

 

 

بازی تلگرامی کتز بسیار ساده است و تنها بخش‌های آن، صفحه لیدر برد و دعوت از دوستان هستند و فعالیت‌های بیشتری وجود ندارند. صفحه لیدر برد کاربرانی که بیشترین توکن کتز را دارند به ترتیب نشان می‌دهد و شما می‌توانید با استفاده از آن وضعیت خود را به نسبت دیگران مقایسه کنید.

 

 

صفحه دعوت از دوستان، به کاربران اجازه می دهد با لینک دعوت خود، دوستانشان را به بازی CATS تلگرام دعوت کنند و توکن بیشتری بگیرند. افزایش توکن‌ها با دعوت از دوستان ممکن است اما اجباری به دعوت وجود ندارد و شما می‌توانید فقط با فعال کردن ربات کتز تلگرام، توکن خود را دریافت کنید.

 

 

جمع‌بندی

در میان انبوه بازی‌های کریپتویی، بازی CATS تلگرام یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال است که بدون نیاز به فعالیت روزمره، در ازای فعالیت در تلگرام توکن خود را پاداش می‌دهد. این بازی در مدت زمان کوتاهی توانسته دو میلیون کاربر جذب کند و فعالیت خود را ادامه دهد. کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از حساب‌های قدیمی خود در تلگرام، در این بازی شرکت کرده و از ربات کتز تلگرام پاداش بگیرند.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

انتشار وایت پیپر همستر کامبت

بعد از مدت‌ها نسخه به روز وایت پیپر همستر کامبت منتشر شد و اطلاعات جدیدتری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *