بازی کلیکی بلوم | 0 تا 100 بازی تلگرامی Blum و فعالیت در آن

🟩 برای شروع بازی روی لینک کلیک کنید: شروع بازی

🟢 جهت مشاهده لیست کامل بازی‌های کلیکی تلگرام کلیک کنید: بازی های کلیکی تلگرام

 

با افزایش روزافزون تب‌وتاب بازی‌ها و ایردراپ‌های تلگرامی، هر روز شاهد ظهور پروژه‌های جدیدی هستیم که با هدف جذب مخاطب و گسترش کاربران خود به میدان می‌آیند. بازی کلیکی بلوم یکی از این پروژه‌ها است که در مدت زمان کوتاهی توانسته است سر و صدای زیادی به پا کند. بازی تلگرامی Blum قرار است یک صرافی غیرمتمرکز باشد و توکن‌های آن از طریق بازی تلگرامی Blum بین کاربران توزیع شود. در ادامه به بررسی کامل این بازی و نحوه شرکت در آن می‌پردازیم.

 

بازی کلیکی بلوم

بازی کلیکی بلوم بیش از یک بازی تلگرامی ساده است و اهداف بزرگی در سر دارد. این پروژه به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز هیبریدی در بستر تلگرام فعالیت می‌کند و ترکیبی از ویژگی‌های صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز را در خود جای داده است. بلوم با این ترکیب، قصد دارد انقلاب جدیدی در معاملات و خرید ارز دیجیتال ایجاد کند.

 

به گفته توسعه‌دهندگان ربات بلوم، این صرافی غیرمتمرکز از بیش از ۳۰ شبکه بلاکچینی، از جمله اتریوم، تن، سولانا، بایننس اسمارت چین، پالیگان، آوالانچ و آربیتروم پشتیبانی می‌کند و در تلاش است تا تعداد این شبکه‌ها را افزایش دهد. بازی تلگرامی Blum در واقع پوششی برای نحوه توزیع توکن پروزه و جلب کاربر به پروژه اصلی آن است.

 

پروژه بلوم توسط «گلب کوستارف» (Gleb Kostarev)، «ولادیمیر اسمرکیس» (Vladimir Smerkis) و «ولاد ماسلیاکوف» (Vlad Maslyakov) تأسیس شده است. این افراد پیش از این در صرافی بایننس سمت‌های مدیریتی داشته‌اند، که این امر انتظارات بالایی را از بازی کلیکی بلوم و ایردراپ ارز دیجیتال آن ایجاد کرده است. حضور این افراد با تجربه و همچنین ارتباط نزدیک بلوم با بایننس، اعتبار این پروژه را افزایش می‌دهد.

 

 

آموزش بازی تلگرامی Blum

بازی تلگرامی Blum یک مینی اپلیکیشن در بستر تلگرام است که کاربران با شرکت در آن و انجام تسک‌ها می‌توانند شانس خود را برای دریافت توکن‌های BLUM افزایش دهند. برای شروع بازی، کاربران باید به ربات تلگرامی بلوم به نام BlumCryptoBot وارد شوند و در آن حساب بسازند. پس از ورود، کاربران می‌توانند امتیازات خود را افزایش داده و شانس خود برای ایردراپ بازی تلگرامی بلوم بالا ببرند.

 

بازی کلیکی بلوم به طور کلی از سه بخش Home، Tasks و Frens تشکیل شده است. در بخش Home، کاربران می‌توانند در بازی کلیکی شرکت کرده و امتیاز جمع کنند. بخش Tasks به تسک‌های جانبی اختصاص دارد که از جنس دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی یا عضویت در کانال تلگرام اسپانسرهای پروژه بلوم هستند. در بخش Frens نیز کاربران می‌توانند لینک ریفرال خود را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

 

بخش Home بازی Blum

در بخش Home بازی بلوم، دو قسمت اصلی وجود دارد. قسمت اول «Drop Game» است که در آن کاربران روزانه می‌توانند به تعداد تیکت‌های قرمز رنگ، در بازی کلیکی بلوم شرکت کنند و امتیاز جمع کنند. این تیکت‌ها روزانه شارژ می‌شوند و با دعوت از دوستان نیز می‌توان تعداد آن‌ها را افزایش داد.

 

برای شروع بازی کلیکی بلوم، کاربران باید روی Play کلیک کنند. در این بازی، ماموریت کاربران لمس کریستال‌های سبز رنگ است. در صورت کلیک اشتباهی روی بمب‌ها، امتیاز کاربران کاهش می‌یابد. همچنین با کلیک بر روی کریستال‌های آبی رنگ، کاربران می‌توانند صفحه را به اصطلاح فریز کرده و راحت‌تر بر روی کریستال‌های سبز رنگ کلیک کنند.

 

 

بخش Start Farming بازی کلیکی بلوم

قسمت بعدی که در صفحه اصلی بازی بلوم قرار دارد، «Start Farming» است. مشابه با تپ سواپ که قابلیت فارم خودکار سکه‌های درون بازی را برای کاربران فعال کرده بود، بلوم نیز این قابلیت را به صورت رایگان برای کاربران فراهم کرده است. با کلیک بر روی Start Farming، ربات بلوم به صورت خودکار تا 8 ساعت فرآیند فارمینگ را برای کاربران انجام می‌دهد و بدون نیاز به کلیک کردن، امتیاز دریافت می‌کنند. توجه داشته باشید که فرآیند فارمینگ خودکار هر ۸ ساعت به پایان می‌رسد و برای ادامه دادن، کاربران باید دوباره آن را فعال کنند.

 

 

بخش Tasks پروژه Blum

مشابه با سایر بازی‌های کلیکی، بلوم نیز بخشی را به تسک‌های جانبی اختصاص داده است که کاربران می‌توانند در این بخش امتیازهای اضافی کسب کنند. تسک‌های این قسمت غالبا شامل دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی یا عضویت در کانال تلگرام اسپانسرهای پروژه بلوم هستند و زمان زیادی از کاربران نمی‌گیرند. این تسک‌ها علاوه بر افزایش امتیازات کاربران، باعث افزایش تعاملات اجتماعی و گسترش جامعه کاربران بلوم نیز می‌شوند.

 

بخش Frens بازی تلگرامی Blum

بخش Frens نیز یکی از بخش‌های مهم بازی بلوم است. این بخش مشابه با سایر بازی‌های Tap to Earn، به دعوت از دوستان اختصاص دارد. کاربران می‌توانند لینک رفرال خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. بلوم در ازای هر فردی که با لینک دعوت کاربران عضو شود، مزایای خاصی را ارائه می‌دهد.

 

از جمله این مزایا می‌توان به یک تیکت قرمز برای بازی دراپ گیم و ۱۰٪ امتیاز دوست دعوت شده اشاره کرد. علاوه بر این، کاربران ۲.۵٪ امتیاز بیشتر از رفرال‌های دوست دعوت شده نیز دریافت می‌کنند. این ویژگی باعث افزایش انگیزه کاربران برای دعوت از دوستان و گسترش شبکه کاربران بلوم می‌شود.

 

 

نقشه راه بازی بلوم

بلوم برخلاف بسیاری از بازی‌های کلیکی، نقشه راه مشخصی دارد که ویژگی‌ها و ابتکارات استراتژیک کلیدی برای بهبود تجربه کاربری و رشد جامعه بلوم را شرح می‌دهد. بر اساس این نقشه راه، بلوم قصد دارد در سه‌ماهه سوم سال جاری اپلیکیشن موبایل و کیف پول MPC خود را عرضه کند و در سه‌ماهه چهارم سال نیز نسخه وب خود را راه‌اندازی کند.

 

تاکنون هیچ تاریخ دقیقی برای توزیع توکن و انجام ایردراپ بازی بلوم مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که این پروژه نیز در ماه‌های پش رو ایردراپ خود را بین کاربران بازی توزیع کند. همچنین شکل توزیع توکن، قیمت هر واحد BLUM و نحوه برداشت و فروش این ارز دیجیتال نیز هنوز اعلام نشده است و احتمالا نزدیک به زمان راه‌اندازی توکن مشخص خواهد شد.

 

آیا بلوم ارزش بازی کردن دارد؟

تجربه بازی نات کوین نشان داد که به راحتی می‌توان با کلیک کردن بر روی صفحه موبایل، پول در آورد. پس از نات کوین، رفته رفته پروژه‌های جدیدی به بازار عرضه شدند و کاربران زیادی با هدف تکرار ایردراپ NOT به آنها مشغول شده‌اند. مینی اپلیکیشن بلوم نیز در ماه آوریل راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون، تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کرده است. در حال حاضر، تعداد اعضای کانال تلگرام این بازی از ۱۳ میلیون فراتر رفته و انتظار می‌رود روز به روز بیشتر شود.

 

یکی از نکات امیدوارکننده در مورد بازی کلیکی بلوم، سرمایه‌گذاری بایننس لبز، بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر صرافی بایننس، در این پروژه است. بلوم در ماه مارس برای برنامه شتاب‌دهنده فصل هفتم MVB از بایننس انتخاب شد و سر و صدای زیادی به پا کرد. اگرچه انتخاب شدن برای برنامه شتاب‌دهنده MVB بایننس موفقیت بلوم را تضمین نمی‌کند، اما قرار گرفتن در این لیست نشان می‌دهد حتی نام‌های بزرگی مثل بایننس نیز پتانسیل جدی را در این پروژه می‌بینند. علاوه بر این، با توجه به اینکه بنیانگذاران بلوم از مدیران سابق بایننس بوده‌اند، انتظارات زیادی از این پروژه وجود دارد.

 

آیا ربات بلوم قانونی است؟

ربات بلوم تیک آبی از پیامرسان تلگرام دریافت کرده و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر کلاهبرداری یا سوء استفاده از داده‌های کاربران آن گزارش نشده است. بازی تلگرامی Blum اطلاعات به خصوصی از کاربران دریافت نمی‌کند و به همین خاطر، فعلا چیزی برای مشکوک شدن به آن وجود ندارد. با این حال، توصیه می‌کنیم به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی، اگر روزی امکان اتصال کیف پول‌های شخصی مثل تون کیپر به بلوم فراهم شد، از کیف پول‌های بدون موجودی خود استفاده کنید و به هیچ عنوان کیف پول اصلی خود را متصل نکنید.

 

آیا امکان فروش و خرید Blum وجود دارد؟

در حال حاضر امکان فروش و خرید Blum وجود ندارد زیرا توکن درون بازی آن به توکن واقعی تبدیل نشده است اما پس از راه‌اندازی و لیست شدن توکن پروژه امکان خرید و فروش بلوم برای کاربران وجود خواهد داشت. شما می‌توانید ثبت نام خود را در صرافی ارز دیجیتال رابکس نهایی کنید تا در صورت لیست شدن بلوم بتوانید با بهترین قیمت و در کمترین زمان توکن‌های خود را به فروش برسانید.

 

جمع‌بندی

ربات بازی بلوم بیش از صرفا یک بازی کلیکی است. این بازی کمپینی برای ایردراپ توکن صرافی غیرمتمرکز بلوم است و اهداف مارکتینگی پشت آن وجود دارد. با توجه به نزدیکی این پروژه به صرافی بایننس و سرمایه‌گذاری بایننس لبز، انتظارات زیادی از بلوم وجود دارد. اگرچه آینده بلوم هنوز مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد این بازی ارزش وقت گذاشتن را داشته باشد.

 

با این تفاسیر، بلوم با استفاده از فناوری‌های نوین و استراتژی‌های هوشمندانه، توانسته است جایگاه خود را در دنیای کریپتوکارنسی پیدا کند و به یکی از پروژه‌های پرامید در این حوزه تبدیل شود. با توجه به نقشه راه و اهداف بلندپروازانه این پروژه، می‌توان انتظار داشت که بلوم در آینده نزدیک موفقیت‌های بیشتری را کسب کند و جایگاه خود را در میان صرافی‌های غیرمتمرکز تقویت کند.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

ثبت درخواست ای تی اف سولانا

شرکت‌های ARK Invest و ٢١Shares به طور رسمی درخواست خود را برای راه‌اندازی‌ ای تی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *