بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) چیست؟ آموزش کار با همستر کامبت

AAAA joined Telegram!  این پیامی است که این روزا همه با آن برخورد کردیم. اما در تلگرام چه خبر است؟ بازی جدیدی به نام همستر کامبت که وعده داده به هرکسی که از نات کوین جامانده ارز دیجیتال با ارزش بدهد. این وعده Hamster Kombat عده بسیار زیادی را به تلگرام کشانده و آنقدر مشهور شده است که در هر گوشه از شهر و خیابان مردم در حال بازی و ضربه زدن روی این موش هیجان می‌بینیم. اما اصلا آیا Hamster Kombat واقعی است و قرار است به ما پول بدهد؟

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که در آن بازیکنان می‌توانند با ضربه ضربه زدن و انجام وظایف مختلف در بازی سکه جمع‌آوری کنند. بعد از بازی نات کوین و جنجالی که با لیست شدن و قیمت گرفتن آن در بازار ارزهای دیجیتال به راه افتاد، بازی های تلگرامی یا به اصطلاح ‘play-to-earn’ هم رونق خوبی گرفتند و پروژه‌های زیادی به دنبال آن روی کار آمد. این بازی به طور رسمی در ۲۵ مارچ ۲۰۲۴ راه‌اندازی شد و تنها طی ۱۱ روز کاربران آن به یک میلیون نفر در سرتاسر جهان رسید.

همستر در کمال ناباوری به بیش از 100 میلیون کاربر در سرتاسر جهان رسید و بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال و روزانه دارد. اگر بخواهیم عظمت جامعه همستر را کمی قابل لمس‌تر کنیم، باید بگوییم بازی بسیار محبوب Axie Infinity (AXS) در اواخر سال ۲۰۲۱ تا اوایل سال ۲۰۲۲ با کمتر از ۳ میلیون کاربر فعال روزانه به اوج خود رسید.

بازی همستر اینگونه آغاز می‌شود که به شما گزینه‌های مختلفی از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال مثل بایننس، بینگ ایکس. کوکوین و … داده می‌شود و شما باید نقش مدیرعاملی یکی از این صرافی‌ها را به عهده بگیرید. پس از انتخاب صرافی، شما وارد بازی می‌شوید که در آن باید با ضربه زدن روی یک همستر بامزه دارایی‌ها و لول خود را در بازی افزایش دهید. البته روش‌های دیگری هم برای افزایش لول وجود دارد که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

ایردراپ همستر

همستر کمبت از ابتدا به بازیکنان خود گفته یک ایردراپ است. این یعنی با تمام شدن مدت زمان بازی، بازیکنان می‌توانند دارایی‌هایی که در بازی جمع‌آوری کرده‌اند را به ارز دیجیتال این بازی تبدیل کنند. توکن این بازی قرار است با نماد HMSTR در صرافی‌ها لیست شود.

آنطور که از پوسترهای این بازی پیدا است، همستر با شبکه تون همکاری دارد و روی بلاکچین TON معامله خواهد شد. این یعنی کاربران برای معاملات این توکن و پرداخت کارمزدها، به ارز دیجیتال TON نیاز خواهند داشت.

آموزش کامل کار با Hamster

بازی همستر آنقدر ساده است که اصلا اهمیتی ندارد با دنیای ارزهای دیجیتال و یا حتی بازی چقدر آشنا هستید. برای این که بازی برای شما فعال شود، ابتدا باید لینک ربات آن را که اکنون به وفور در همه جا وجود دارد پیدا کنید و یا @Hamsterkombat را در تلگرام سرچ کنید. سپس:

  • روی استارت کلیک کنید تا ربات برای شما آغاز شود.
  • روی play in 1 click کلیک کنید.
  • یک صرافی را برای خود انتخاب کنید.
  • بونوس ورودی خود را دریافت کنید.

به همین سادگی حالا شما نیز یکی از اعضای جامعه همستر هستید. در بازی همستر، شما هم می‌توانید با ضربه زدن سکه جمع کنید و هم این کار را به همستر بسپارید! بازی همستر قابلیتی دارد که می‌توانید با خرید کارت‌های مختلف کاری کنید تا بازی به طور خودکار برای شما سکه جمع کند.

در صفحه بازی، به غیر از تعداد سکه و لول شما، چند تب مهم وجود دارد که باید آن‌ها را بشناسید:

 

  • Mine: بخشی است که می‌توانید کارت‌های مختلفی را برای افزایش لول خود بخرید.
  • Friends: در این قسمت می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید.
  • Earn: در این قیمت می‌توانید تسک‌های مختلفی مانند جوایز روزانه، عضو شدن در کانال‌های اجتماعی و .. را مشاهده کنید.
  • AirDROP: در این قسمت نقشه راه همستر و راه‌های اتصال ولت به این بازی وجود دارد.

از چه راه‌هایی می‌توان در همستر کامبت سکه جمع آوری کرد؟

در بازی همستر شما می‌توانید از چندین روش سکه جمع‌آوری کنیم. اولین و ساده‌ترین روش، این است که به سادگی روی همستر وسط صفحه ضربه بزنید. با هر ضربه ۱ سکه به دست می‌آورید. تعداد سکه‌هایی را که با ضربه زدن به دست می‌آید را هم می‌توانید از قسمت Boost افزایش دهید.

در قسمت بوست شما می‌توانید با خرج کردن سکه‌ لول ضربه زدن و انرژی خود را افزایش دهید. اما علاوه بر ضربه زدن در همستر می‌توانید کارت بخرید تا بازی به طور خودکار برای شما سکه استخراج کند. هرچه کارت‌های بیشتری خریداری کنید میزان توکنی که به طور خودکار برای شما استخراج می‌شود بیشتر می‌شود. عدد profit per hour در صفحه اصلی نشان‌دهنده تعداد توکنی است که بازی برای شما استخراج می‌کند. این عدد با خرید و آپدیت کارت‌ها بیشتر می‌شود.

علاوه بر ضربه زدن و خرید کارت، روش‌های دیگری برای جمع‌آوری سکه در این بازی وجود دارد که عبارتند از:

  • دعوت از دوستان: با هر نفری که با لینک شما وارد بازی شود می‌توانید ۵۰۰۰ سکه دریافت کنید.
  • انجام تسک‌های روزانه: اگر هر روز به بازی سر بزنید می‌توانید در قسمت Earn جوایز روزانه خود را دریافت کنید.
  • عضو شدن در شبکه‌های اجتماعی: با فالو کردن همستر در یوتیوب، ایکس و تلگرام می‌توانید ۵۰۰۰ سکه دریافت کنید.
  • مشاهده ویدیو‌های یوتیوب: با مشاهده ویدیوهای کانال یوتوب همستر می‌توانید ۱۰۰ هزار سکه به دست آورید.
  • پیدا کردن کارت‌های کمبوهای روزانه: همستر هر روز ۵ میلیون توکن به افرادی که بتوانند سه کارت به خصوص را پیدا کنند جایزه می‌دهد.
  • کد مورس: اگر بتوانید کلمه موردنظر همستر را پیدا کنید و با کد مورس وارد کنید، ۱ میلیون سکه دریافت می‌کنید.

لیست کامل تسک‌های بازی همستر کامبت

  • عضویت در شبکه‌های اجتماعی: با عضویت در کانال تلگرام، توییتر و یوتیوب به شما جایزه داده می‌شود.
  • پاداش روزانه: همستر هر روز تعدادی سکه به کاربران هدیه می‌دهد.
  • دعوت دوستان: با دعوت از دوستان و بازی کردن آن‌ها می‌توانید جایزه بگیرید.
  • آپدیت کردن کارت‌ها: هر بازیکن باید با رفتن به قسمت mine کارت‌های مختلف را خریداری و آن‌ها را آپدیت کند.
  • کمبوی روزانه: هر روز ۳ کارت مخصوص نشانه‌گذاری می‌شود که با پیدا کردن آن‌ها می‌توانید ۵ میلیون سکه بگیرید.
  • کد مورس: کاربران باید هرروز یک کلمه را به صورت کد مورس پیدا کنند و ۱ میلیون جایزه بگیرند.
  • ضربه زدن روی همستر: با ضربه زدن روی همستر می‌توانید توکن استخراج کنید.

کد مورس در همستر چیست؟

کدهای مورس در همستر یکی از روش‌های جمع‌آوری سکه در بازی است که می‌تواند جایزه خوبی به شما بدهد. کد مورس یا همان رمزهای نقطه خط، یک روش قدیمی برای انتقال پیام است که در آن کلمات به صورت رمز نقطه و خط در می‌آید.

حال، همستر به تازگی یک تسک جدید را به بازی اضافه کرده است که در آن بازیکنان باید یک کلمه را به صورت کد مورس پیدا و در بازی وارد کنند. این کدها معمولا کلماتی درباره بازی و ارزهای دیجیتال است. برای مثال، کلمه BTC در مورس به شکل -… – -.-. نوشته می‌شود. در صورتی که بتوانید کد مورس را به درستی پیدا کنید یک میلیون سکه جایزه دریافت می‌کنید.

برای وارد کردن کدهای مورس در بازی Earn per tap سه بار بزنید تا صفحه شما قرمز شود. حال باید کد را با ضربه زدن روی همستر وارد کنید. تک ضربه معادل نقطه و نگه داشتن معادل خط است. 

مشاهده کد مورس امروز

کارت‌های کمبوی روزانه در بازی همستر

همانطو که گفتیم، کارت‌های بازی همستر به شما این امکان را می‌دهند تا با خرید آن‌ها استخراج اتومات را فعال کنید و آن را ارتقا دهید. اما علاوه بر این، در بازی همستر روزانه سه کارت به خصوص در میان این کارت‌ها وجود دارد که در صورتی که بتوانید آن‌ها را پیدا کنید، می‌توانید ۵ میلیون سکه رایگان جایزه بگیرید.

مشاهده کارت‌های کمبوی امروز

برای پیدا کردن کارت‌های کمبوی روزانه شما باید از قسمت Mine روی کارت‌های مختلف کلیک کنید تا بلاخره آن سه کارت مشخص را کشف کنید. البته همه‌گیری این بازی باعث شده تا شما به راحتی بتوانید کمبو‌های روزانه را در شبکه‌های مختلف مثل تلگرام و اینستاگرام پیدا کنید و مستقیم به سراغ کارت هدف بروید. این کارت‌ها هر روز ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران به روزرسانی و جدید می‌شوند.

کد مورس و کارت‌های کمبوی روزانه همستر به صورت روزانه در بخش اخبار ارز دیجیتال ایرانیکارت و کانال تلگرام رمزارز ایرانیکارت منتشر می‌شود.

استراتژی‌های موفقیت‌آمیز در بازی همستر کمبت

برای این که بتوانید در بازی همستر کمبت توکن بیشتری به دست آورید می‌توانید از چند استراتژی کمک بگیرید:

وظایف روزانه و رویدادهای ویژه

فعال بودن در بازی همستر یکی از بهترین استراتژی‌هایی است که می‌تواند شما را در میان ارتشی از بازیکنان بالاتر قرار دهد. در این بازی تعداد زیادی جوایز مختلف وجود دارد که تنها افرادی که هر روز فعال باشند می‌توانند آن‌ها را دریافت کنند. برای مثال، اگر بتوانید ۱۰ روز پیاپی به بازی سر بزنید می‌توانید در مجموع حدود ۸ میلیون سکه به دست آورید.

همچنین پیدا کردن کارت‌های کمبوی روزانه و کدهای مورس نیز کمک می‌کند تا سکه بیشتری کسب کنید.

ارتقای کارت‌ها و همستر

در بازی همستر، موفقیت‌آمیزترین استراتژی این است که به جای زحمت برای ضربه زدن روی سکه که جایزه ناچیزی می‌دهد، کارت‌های خود را آپدیت کنید و عدد profit per hour خود را بالا ببرید. با این کار بدون نیاز به این که زمان زیادی را صرف این بازی کنید می‌توانید سکه جمع‌آوری کنید.

البته به یاد داشته باشید که باید حداکثر هر سه یا ۴ ساعت به بازی سر بزنید و توکن‌های استخراج شده را جمع‌آوری کنید. علاوه بر این، همستر در جدیدترین ویدیوی کانال یوتیوب خود اعلام کرده رقم profit per hour اهمیت بیشتری از تعداد توکن‌های استخراج شده دارد. پس حتما تا جایی که می‌توانید کارت‌های کمبو را استخراج کنید و لول خود را ارتقا دهید.

تعامل با بازی و فعالیت در جامعه

در بازی همستر، هرچه بیشتر فعال باشید و دوستان بیشتری را دعوت کنید، توکن بیشتری جایزه می‌گیرید. در این بازی علاوه بر این که دعوت از هر دوست ۵۰۰۰ توکن جایزه دارد، با فعالیت آن‌ها در همستر شما نیز توکن بیشتری دریافت می‌کنید.

عضو شدن در شبکه‌های اجتماعی این بازی، دنبال کردن تسک‌ها و .. همه می‌توانند به رشد شما در بازی همستر کامبت کمک کند.  

همستر کمبت کی لیست می‌شود؟

از آنجا که همستر تیتر یک اخبار و محبوب‌ترین موضوع این روزهای جهان است، احتمالا شایعات بسیار زیادی را درباره آن می‌شنوید. اما برخلاف این شایعات، همستر نیز مشابه نات کوین ترجیح داده تا جزئیات دقیقی را ارائه نکند و به غافلگیری‌های خود ادامه دهد.

با این حال، همستر کمبت رود مپ یا نقشه راه خود را ارائه کرده و با توجه به این رود مپ توکن قرار است تا در جولای ۲۰۲۴ در صرافی‌های جهان لیست شود. هم‌اکنون پیش خرید این توکن در صرافی‌هایی مثل کوکوین باز شده و افراد می‌توانند آن را خریداری کنند. از این رو احتمال می‌رود همستر با نماد HMSTR تا چند روز آینده در صرافی‌ها لیست شود.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر یک ولت که از بلاکچین تون پشتیبانی می‌کند را به این بازی متصل کنید تا از لیست شدن آن جا نمانید.

قیمت احتمالی هر توکن همستر چقدر است؟

قیمت احتمالی هر توکن HMSTR اصلا مشخص نیست و هر خبری درباره قیمت آن می‌شنوید شایعه‌ای بیش نیست. به طور کلی، پیش‌بینی می‌شود همستر نیز مانند نات کوین توکن‌سوزی قابل توجهی داشته باشد و سپس قیمت آن مشخص شود.

بنابراین، برای دانستن قیمت احتمالی هر توکن همستر بهترین کار این است که تا زمان لیست شدن آن صبر کنیم. در حال حاضر، همستر کمبت فقط یک بازی برای اوقات فراغت و سرگرمی است و نمی‌توان چیز بیشتری درباره آن گفت.

همستر همانند نات کوین؟!

همستر کامبت یکی از بامزه‌ترین و البته مشهورترین بازی‌های تلگرامی این روزها است. در این بازی شما می‌توانید با ضربه زدن روی همستر و انجام وظایف مختلف سکه جمع‌آوری کنید. همستر یک بازی مشابه نات کوین است و علاوه بر همکاری با صرافی‌ها و پلتفرم‌های بزرگ توانسته جامعه بسیار بزرگی را به دست آورد.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

مقایسه تراست ولت و متامسک

Trust Wallet و MetaMask دو کیف پول غیرحضانتی محبوب و پرکاربر در دنیای ارزهای دیجیتال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *