به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

بازی ایکس بلست | آموزش کامل فعالیت در ربات XBlast تلگرام

🕹 برای شروع بازی روی لینک کلیک کنید: شروع بازی

🤖 لیست کامل بازی‌های کلیکی (بیش از ۲۵ بازی) با احتمال درآمدزایی: بازی های کلیکی تلگرام

 

بازی ایکس بلست (X Blast) یک بازی وب ۳ جذاب است که بر روی شبکه لایه دومی بلست ساخته شده و با پیام‌رسان تلگرام ادغام شده است. این بازی از تکنولوژی بلاک چین استفاده می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد که با فعالیت در ربات XBlast تلگرام و انجام تسک‌های روزانه، توکن‌های ایکس بلست را استخراج کنند. در این مقاله، به بررسی جامع بازی ایکس بلست و آموزش نحوه فعالیت در آن پرداخته می‌شود.

 

بازی ایکس بلست تلگرام

بازی ایکس بلست یکی از بازی‌های مطرح تلگرام است که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این بازی نیز همانند بازی‌ بلوم و دیگر بازی‌های کلیکی تلگرام ایردراپ خود را منوط به فعالیت در ربات تلگرامن خود کرده است . با این حال، نمی‌توان بازی ایکس بلست را جزو بازی های کلیکی مطرح کرد زیرا در آن نیاز به کلیک کردن برای به دست آوردن توکن نیست و تنها مراجعه مداوم به آن کفایت می‌کند.

 

بازی ایکس بلست شامل بخش‌های متعددی است که شاید در نگاه اول کمی پیچیده به نظر برسد اما با انجام آن‌ها به سادگی آن‌ها پی خواهید برد. در این بازی 5 بخش اصلی برای فعالیت وجود دارد که در هر کدام از این بخش‌ها گزینه‌های متعددی برای فعالیت و کسب توکن‌های بازی طراحی شده است. در ادامه به بررسی نحوه فعالیت در ربات XBlast تلگرام و بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم.

 

 

آموزش فعالیت در ربات XBlast تلگرام

برای شروع فعالیت در بازی ایکس بلست ابتدا نیاز است که ربات بازی را در تلگرام خود فعال کنید. برای این منظور روی لینک بازی کلیک کرده و آن را با تلگرام خود باز کنید. همانند دیگر بازی‌های تلگرامی، ربات XBlast تلگرام نیز در نسخه موبایل قابل اجرا است و با استفاده از نسخه وب و دسکتاپ تلگرام امکان فعالیت در آن وجود ندارد.

 

پس از باز کردن برنامه، منتظر بمانید تا اعتبارسنجی انجام شود. ورود با کد رفرال دوستان، توکن wXBL بیشتری را به شما اهدا می‌کند بنابراین بهتر است از لینک بالا برای ورود استفاده کنید. پس از اتصال به برنامه، فرایند استخراج توکن به‌صورت خودکار آغاز می‌شود و نیازی به کلیک بر روی صفحه نیست.

 

بخش‌های مختلف بازی ایکس بلست تلگرام

صفحه اصلی بازی ایکس بلست شامل بخش‌های متعددی است که کاربران می‌توانند از آن‌ها برای دریافت توکن‌های بیشتر یا افزایش سرعت استخراج توکن خود استفاده کنند. در کنار پروفایل کابران سطح آن‌ها نوشته شده است که احتمالا افزایش آن در دریافت مقدار توکن بیشتر در ایردراپ ایکس بلست مهم خواهد بود. گزینه Mining موجود در این بخش شما را به بخش دوم هدایت می‌کند که بعدا به آن پرداخته می‌شود.

 

با کلیک بر روی گزینه “Claim your First wXBL” مقدار توکن اولیه‌ای که به شما تخصیص داده شده است را کلیم کنید. انجام مأموریت‌های مشخص شده در بخش xBlast Campaigns به شما امکان استخراج توکن‌های بیشتری را می‌دهد. گزینه بوست (Boosting) برای تسریع فرایند استخراج و افزایش سرعت ماینینگ استفاده می‌شود.

 

با مراجعه به قسمت بوست، گزینه‌های مختلفی برای تسریع فرایند استخراج توکن در دسترس است که با انتخاب آنها و پرداخت با توکن wXBL، توکن‌های بیشتری در ساعت دریافت خواهید کرد. استفاده از گزینه‌های بوست احتمال دریافت پاداش بیشتر در قالب ایردراپ ارز دیجیتال را افزایش می‌دهد.

کاوش سیاره‌ها (Planets) بخش مهمی از بازی ایکس بلست است که به کاربران امکان می‌دهد به جوامع مختلف بپیوندند و از امکانات و پاداش‌های اضافی بهره‌مند شوند. در بخش “Explore Planet” به سیاره‌های مختلف بپیوندید تا از امکانات و پاداش‌های اضافی بهره‌مند شوید. هر سیاره دارای اعضا و ویژگی‌های مختلف است که می‌توانید قدرت و رتبه خود را در لیدر بورد هر سیاره مشاهده کنید.

 

 

برای فعالیت در بازی ایکس بلست تلگرام امکان اتصال کیف پول نیز وجود دارد. برای انجام این کار بر روی حساب خود کلیک کرده و از طریق گزینه “Connect Wallet”، کیف پول اتریوم خود را به برنامه متصل کنید. توجه داشته باشید که برای احتیاط بیشتر بهتر است کیف پول خالی به بازی وصل کنید. امکان برداشت توکن‌های به دست آمده و تبدیل wXBL به توکن اصلی XBL، نیز از طریق کیف پول امکان‌پذیر می‌شود که برای این کار نیاز به مقداری اتریوم برای کارمزد دارید. برای خرید اتریوم می‌توانید از صرافی ارز دیجیتال رابکس استفاده کنید.

 

همانند دیگر بازی های کلیکی تلگرام مثل بازی راکی ربیت، در ربات XBlast تلگرام  نیز می‌توانید با دعوت از دوستان و پیوستن آنها به برنامه، پاداش دریافت کنید. در این بازی نیز دعوت از دوستانی که اشتراک پریمیوم تلگرام دارند، توکن بیشتری به شما اهدا می‌کند و سود بیشتری برای شما خواهد داشت.

 

چگونه xBlast ماین کنیم؟

فرایند استخراج توکن در بازی ایکس بلست تلگرام به‌صورت خودکار انجام می‌شود. با این حال، برای بهبود فرایند، نیاز به ارتقا سطح کاربری و فعالیت گسترده دارید. با افزایش سطح کاربری (Level) از طریق انجام مأموریت‌ها، بوست کردن و دعوت دوستان، مقدار توکن‌های ماین شده در ساعت افزایش می‌یابد. در ربات XBlast تلگرام با انجام فعالیت‌های مختلف توکن‌های wXBL در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

برای برداشت توکن‌ها باید آن‌ها را به توکن اصلی XBL تبدیل کنید. این فرایند در دستگاه‌های “Refining Machines” انجام می‌شود که نیاز به مقداری اتریوم برای کارمزد دارد. قبل از انجام این فرایند، کارمزد پرداختی خود را محاسبه کنید و نسبت سودآوری را به دست آورید. در صورت بالا بودن کارمزد، برداشت توکن‌ها توجیه اقتصادی نخواهد داشت.

 

جمع‌بندی

بازی تلگرامی ایکس بلست یک برنامه محبوب بر بستر تلگرام است که با استفاده از تکنولوژی بلاک چین، امکان استخراج توکن و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند. با توجه به آموزش‌های ارائه شده، می‌توانید به‌صورت کامل از امکانات این بازی استفاده کرده و به سودآوری برسید.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

انتشار وایت پیپر همستر کامبت

بعد از مدت‌ها نسخه به روز وایت پیپر همستر کامبت منتشر شد و اطلاعات جدیدتری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *