بازپرداخت بدهی Mt. Gox تسریع می‌شود؛ نگرانی‌ها درباره کاهش قیمت بیت کوین

صرافی بیت استمپ (Bitstamp) متعهد شد که توزیع بازپرداخت‌ بدهی صرافی Mt. Gox را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد. این صرافی با هدف جبران سریع خسارت طلبکاران، قول داده قبل از پایان دوره ۶۰ روزه، توزیع را به پایان برساند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین گیپ، صرافی‌های ژاپنی Bitbank و SBI VC Trade قبلا پرداخت‌های خود را تکمیل کرده اند، در حالی که صرافی‌های دیگر مانند Kraken و BitGo دارای ضرب‌الاجل‌های متفاوتی هستند.

بازپرداخت‌های Mt. Gox می‌تواند فشار فروش بیت کوین را افزایش دهد

این بازپرداخت‌ها همزمان با رویدادهای مهم بازار است که به نوسانات اخیر قیمت بیت کوین کمک می‌کند.
بر اساس توافق صرافی بیت استمپ با متولی Mt. Gox، این صرافی یک بازه زمانی ۶۰ روزه برای توزیع توکن‌ها دارد، اما هدف آن پرداخت سریع‌تر به سرمایه‌گذاران است.

این اطلاعیه به دنبال گزارش‌هایی از چندین طلبکار Mt. Gox در ژاپن است که دریافت غرامت بیت کوین (BTC) و بیت‌کوین کش (BCH) را از طریق حساب‌های صرافی در Bitbank و Kraken تایید کردند. اقدام سریع بیت استمپ تا حدودی شفافیت را در جدول زمانی بازپرداخت‌ها ایجاد کرده است.

فرآیند بازپرداخت و مشارکت صرافی‌ها

فرآیند بازپرداخت شامل پنج صرافی است که هرکدام دارای بازه‌های زمانی متفاوتی برای توزیع پس از دریافت وجه از متولی Mt. Gox هستند.
دو صرافی ژاپنی Bitbank و SBI VC Trade، قبلا وجوه تخصیص یافته خود را دریافت و توزیع کرده‌ و این فرآیند را ظرف چند ساعت تکمیل کرده‌اند. وضعیت توزیع توسط سه صرافی باقی‌مانده Bitstamp، Kraken و BitGo کمتر مشخص است. این صرافی‌ها ضرب الاجل های مختلفی دارند: کراکن تا ۹۰ روز، بیت استمپ تا ۶۰ روز و BitGo تا ۲۰ روز برای پردازش پرداخت‌ها فرصت دارند.

زمان که هر صرافی بیت کوین را از متولی Mt. Gox دریافت می‌کند نامشخص است. این امکان وجود دارد که بیت کوین‌های باقی مانده در آینده نزدیک به صورت متوالی یا همزمان در این صرافی‌ها توزیع شوند. گفتنی است میزان بازپرداخت‌های باقی مانده قابل توجه است. در حالی که ۴۷٬۲۲۹ بیت کوین (به ارزش تقریبی ۲.۷ میلیارد دلار) به Bitbank و SBI VC Trade ارسال شده است، اما هنوز ۹۴٬۷۷۱ بیت کوین (به ارزش حدود ۵.۴ میلیارد دلار) برای توزیع باقی مانده است.

این موضوع همزمان با ادامه فروش بیت کوین‌های دولت آلمان، فشار نزولی بر بازار وارد کرده است.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

مت گاکس ۲.۸ میلیارد دلار بیت کوین را جابه‌جا کرد؛ سقوط جدیدی در راه است؟

صرافی Mt. Gox چند ساعت قبل ۴۴٬۵۲۷ بیت‌ کوین به ارزش ۲.۸۴ میلیارد را جابه‌جا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *