بار دیگر، ریپل با قیمت پایین تری روبرو شد: بررسی عوامل اساسی این افت

بار دیگر، ریپل با قیمت پایین تری روبرو شد: بررسی عوامل اساسی این افت

به گزارش زوم ارز، قیمت XRP با شروع یک موج بازیابی از سطح پشتیبانی ۰.۴۶۲۰ دلار آغاز شد. در حال حاضر، قیمت در تلاش است تا به سطح ۰.۴۷۸۰ دلار برسد و احتمالاً ممکن است دوباره بازگشت را آغاز کند.

  • قیمت XRP در حال تلاش برای موج بازیابی از ناحیه پشتیبانی ۰.۴۶۲۰ دلار است.
  • قیمت اکنون زیر ۰.۴۸۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت ۰.۴۷۷۰ دلار در نمودار ساعتی جفت XRP/USD (منبع داده از Kraken) در حال شکل گیری است.
  • این جفت ممکن است با رد شدن نزدیک به ۰.۴۷۸۰ و ۰.۴۸۰ دلار مواجه شود.

قیمت XRP به همان اندازه که بیت کوین و اتریوم، ضرر خود را به زیر سطح ۰.۴۸۰ دلار افزایش داد. این قیمت حتی به زیر ۰.۴۶۵۰ دلار رسید و منطقه ۰.۴۶۲۰ دلار را آزمایش کرد. قیمت پایین‌تری در ۰.۴۶۱۹ دلار شکل گرفت و به تازگی مشخص شده که بازیابی آغاز شده است.

یک حرکت صعودی بالاتر از سطوح مقاومت ۰.۴۷۰۰ دلار و ۰.۴۷۲۰ دلار دیده شد. قیمت حتی به نقطه ۵۰% فیبوناچی اصلاحی موج نزولی از نوسان ۰.۴۸۸۵ دلار به پایین ۰.۴۶۲۰ دلار ادامه یافت. با این حال، به نظر می رسد خرس ها در نزدیکی منطقه ۰.۴۷۸۰ دلار فعال هستند.

آنها درصد ۶۱.۸ فیبوناچی اصلاحی از موج نزولی با دامنه تغییر از ۰.۴۸۸۵ دلار به ۰.۴۶۲۰ دلار را حفاظت می‌کنند. همچنین در نمودار ساعتی جفت XRP/USD، یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت ۰.۴۷۷۰ دلار به تصویر می‌آید.

در حال حاضر، قیمت زیر ۰.۴۸۰۰ دلار قرار دارد و میانگین حرکتی ساده ۱۰۰ ساعته در حال معامله است. در حالی که در حالت صعودی قرار داریم، قیمت در نزدیکی سطح ۰.۴۷۷۰ دلار با مقاومت مواجه است. نقطه اولین مقاومت اصلی در نزدیکی سطح ۰.۴۸۰۰ دلار قرار دارد.

حرکت قوی به سمت مقاومت ۰.۴۸۰۰ دلار ممکن است باعث افزایش قیمت به سمت مقاومت ۰.۴۸۸۵ دلاری شود. سطح مقاومت اصلی بعدی در نزدیکی ۰.۵۰۵۰ دلار است و در صورت بسته شدن قیمت بالاتر از این سطح، ممکن است به سمت بالا حرکت کند. مقاومت اساسی بعدی در نزدیکی ۰.۵۲۵۰ دلار قرار دارد و هر افزایش بیشتری می‌تواند قیمت را به سمت مقاومت ۰.۵۵۰۰ دلاری سوق دهد.

در صورت عدم موفقیت XRP در اختراق منطقه مقاومت $۰.۴۸۰۰، احتمال ایجاد کاهش بیشتر وجود دارد. سطح پشتیبانی ابتدایی نزولی نزدیک به $۰.۴۶۸۵ قرار دارد.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

حمایت اصلی بعدی قیمت ۰.۴۶۲۰ دلار است. اگر قیمت به زیر این سطح فرو رود و به آن بسته شود، احتمالاً شاهد شتاب نزولی خواهیم بود. در صورت وقوع چنین حادثه‌ای، قیمت حتی ممکن است به زیر سطح حمایتی ۰.۴۵۰ دلار نیز نزول یابد.

شاخص‌های تکنیکی

MACD ساعتی برای جفت ارز XRP/USD در حالت صعودی دچار کاهش سرعت شده است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) برای زوج XRP/USD در حال حاضر به سطح ۵۰ نزدیک شده است.

سطوح مقاومت اصلی به ترتیب ۰.۴۷۷۰ دلار و ۰.۴۸۰۰ دلار می‌باشند.

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

با استفاده از شیبا، می‌توانید توانمندی و پتانسیل آینده حس کنید

با استفاده از شیبا، می‌توانید توانمندی و پتانسیل آینده حس کنید به گزارش زوم ارز، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *